Η Mercedes – Benz, θα εισαγάγει και πιο κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία για την επόμενη γενιά της σειράς EQ. Και εναρμονίζοντας περισσότερο τα EV, αλλά και τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης. Αυτό θα σημαίνει, ότι οι σειρές μοντέλων που προσφέρουν τόσο ηλεκτρικά συστήματα, αλλά και κινητήρες καύσης, «ενώνονται ξανά». Αυτό δήλωσε ο Robert Lesnik, επικεφαλής εξωτερικού σχεδιασμού της μάρκας.
Αυτή η σχεδιαστική κατεύθυνση, έχει ήδη γίνει προπαρουσίαση, με μια νέα παραδοσιακή επιλογή χρωμιωμένης μάσκας και για τη Mercedes-Benz EQS. «Κάνει το αυτοκίνητο να φαίνεται εντελώς διαφορετικό» και τη Mercedes – Benz G580 EQ, που μόλις αποκαλύφθηκε. Και που μοιάζει σχεδόν πανομοιότυπο, με τα μοντέλα ICE G-Class. «Πάντα λέγαμε ότι τα EV πρώτης γενιάς, πρέπει να έχουν και διαφορετική εμφάνιση.
Μια ειδικά κατασκευασμένη αρχιτεκτονική, άξιζε ένα ειδικά σχεδιασμένο σχέδιο», δήλωσε ο Lesnik στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου. «Τα αυτοκίνητα που έχουμε τώρα, επηρέασαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. «Είπαμε μετά από μια γενιά, ότι πιστεύουμε ότι δεν υπάρχει πραγματική ανάγκη. Και να κάνουμε τα EV να φαίνονται διαφορετικά. Επειδή οι άνθρωποι θα συνηθίσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Με την σκέψη στα ηλεκτρικά δεύτερης γενιάς
«Γνωρίζουμε ότι βρισκόμαστε σε μια φάση μετασχηματισμού από τα EV πρώτης γενιάς. Αλλά αυτό σημαίνει, ότι πρέπει να αλλάξετε από κάτι σε κάτι άλλο». Και συνέχισε: «Είπαμε επίτηδες ότι θέλαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό στην πρώτη γενιά και το κάναμε. Αλλά πάντα λέγαμε, σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή, όσο προχωράς, κοιτάς κάτω από το δρόμο, τόσο πιο παρόμοια θα γίνονται όλα στο δρόμο».
Αλλα, δεν θα είναι μια δραστική αλλαγή. «Δεν μπορώ να πω ότι η γρίλια ή πολλά άλλα πράγματα γύρω από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι νεκρά, είπε ο Λέσνικ. «Όχι, τα νέα αυτοκίνητα, θα εξακολουθούν να επηρεάζονται από την τρέχουσα γενιά ηλεκτρικών αυτοκινήτων».
Φυσικά, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πρέπει ακόμα να σχεδιάζονται και με γνώμονα την αποτελεσματικότητα, είπε. «Το να φτιάξεις κάτι ηλεκτρικό, απλά δεν έχει νόημα αν δεν προσφέρεις μια συγκεκριμένη ποσότητα εμβέλειας σε έναν πελάτη. Αν είχατε ένα αυτοκίνητο με μόνο 100 χιλιόμετρα αυτονομίας, δεν θα είχε νόημα».
Οι τροχοί βελτιώνουν την αυτονομία
Έχοντας αυτό κατά νου, ένα πράγμα που δεν θα αλλάξει θα είναι οι τροχοί, επίσης σχεδιασμένοι ειδικά για EV. «Δεν θα πιστεύετε πώς οι τροχοί μας βελτιώνουν την αυτονομία», είπε. “Είναι καταπληκτικό. Αυτό δεν θα πάει ποτέ πίσω».
Ένας βασικός δείκτης αυτής της εξέλιξης είναι η ηλεκτρική G-Class, είπε ο Lesnik. Και εξηγώντας ότι η σχεδιαστική φιλοσοφία ήταν, ότι «από 20 μέτρα, δεν πρέπει να διακρίνεις τη διαφορά με το αυτοκίνητο ICE». Αυτό ήταν το κλειδί για τη σχεδίαση του EV, πρόσθεσε, ειδικά δεδομένου του πόσο εμβληματικό είναι το κουτί- αμάξωμα του 4×4.
Οι διαφορές μεταξύ των «αδερφών» είναι ελάχιστες, με σημαντικές αλλαγές να διατηρούνται στο σχήμα των φώτων. Και ελαφρώς διαφορετικές γρίλιες, αλλά ουσιαστικά το ίδιο τετράγωνο σχήμα. «Έχουμε τέσσερις εμβληματικές γρίλιες στη Mercedes, περισσότερες από οποιαδήποτε άλλη μάρκα, και πρέπει να τις χρησιμοποιήσουμε», είπε ο Lesnik.
Πηγή: Autocar