Η Mercedes-Benz ξεκίνησε να δοκιμάζει πλήρως αυτοματοποιημένα συστήματα οδήγησης επιπέδου 4, σε καθορισμένους δρόμους και αυτοκινητόδρομους εντός της πόλης στο Πεκίνο. Οι αρχές μόλις έδωσαν το πράσινο φως.
Η Mercedes-Benz έλαβε την εξουσιοδότηση μαζί με την κινεζική εταιρεία WeRide. Συνοδεύεται από άδεια δοκιμής για αυτοματοποιημένη οδήγηση, σύμφωνα με το επίπεδο SAE 4 σε ορισμένες ζώνες της κινεζικής πρωτεύουσας.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, θέλει να δοκιμάσει επιτόπου το υλικό και το λογισμικό των μελλοντικών αυτοματοποιημένων συστημάτων οδήγησης για ιδιωτικά οχήματα. Στα τέλη του 2023, η Mercedes-Benz ήταν από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες, που έλαβαν έγκριση για να δοκιμάσουν εξαιρετικά αυτοματοποιημένα συστήματα οδήγησης επιπέδου 3 στο Πεκίνο.
Το επίπεδο 4 SAE, σημαίνει πλήρως αυτοματοποιημένη οδήγηση και περιγράφει τον δεύτερο υψηλότερο βαθμό αυτοματισμού. Σε καθορισμένα σενάρια και περιβάλλοντα, το όχημα πρέπει να μπορεί να εκτελεί καθήκοντα οδήγησης, σύμφωνα με αυτήν την ταξινόμηση χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να είναι έτοιμος να αναλάβει.
Το έργο διερευνά την περιβαλλοντική αναγνώριση με πολλαπλούς αισθητήρες σε υψηλά επίπεδα αυτοματισμού και σκοπεύει να επαληθεύσει το σύστημα οδήγησης υπό διάφορες συνθήκες. Δύο ειδικά εξοπλισμένες S-Class χρησιμοποιούνται ως οχήματα δοκιμής για τα συστήματα Επιπέδου 4. Είναι εξοπλισμένα με διάταξη αισθητήρων, που έχει αναπτυχθεί ειδικά για το έργο, συμπεριλαμβανομένων LiDAR, αισθητήρων ραντάρ και κάμερες.
«Προσφέρουμε περισσότερα από 40 συστήματα υποβοήθησης οδηγού, συμπεριλαμβανομένων βελτιωμένων χαρακτηριστικών επιπέδου 2, και είμαστε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία με σύστημα επιπέδου 3 στην αγορά.» δήλωσε ο Markus Schäfer, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-Benz Group AG, Chief Technology Λειτουργός Ανάπτυξης & Προμηθειών.
«Με τη νέα έγκριση για τη δοκιμή τεχνολογίας Επιπέδου 4 στην περιοχή του Πεκίνου, για μελλοντική χρήση σε ιδιόκτητα οχήματα παγκοσμίως, η Mercedes-Benz κάνει άλματα μπροστά στο δρόμο προς την αυτόνομη οδήγηση».
Στη γερμανική έκδοση του δελτίου τύπου, ο Schäfer αναφέρει επίσης, ότι η Mercedes θέλει να χρησιμοποιήσει τη γνώση που αποκτά από τις δοκιμές, σε ιδιωτικά οχήματα παγκοσμίως.
Πηγή: media.mercedes-benz.com