Το G580 διαθέτει μια ανεπαίσθητη αναμόρφωση της μάσκας του κινητήρα και διακριτικά σήματα EQ για να το ξεχωρίζει. Ωστόσο, έχει γίνει εκτεταμένη δουλειά για τη μεγιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης. Το G580 διαθέτει επίσης ένα νέο αεροδυναμικά σμιλεμένο καπό, με αποτέλεσμα συντελεστή οπισθέλκουσας 0,44, από 0,48 Cd. Η προαιρετική βάση του εφεδρικού τροχού τοποθετείται στο πίσω μέρος. Η θέση μπορεί να αντικατασταθεί με μια θήκη καλωδίου φόρτισης παρόμοιου στυλ. «Το G εξακολουθεί να είναι το G», δήλωσε ο Manuel Urstöger, επικεφαλής συστημάτων e-drive της Mercedes-Benz G. «Δεν είναι μόνο ο σχεδιασμός ή ο ήχος: για εμάς το κινητήριο σύνολο έχει να κάνει με τις δυνατοτήτες εκτός δρόμου».
Ηλεκτρική ισχύς
Το G580 χρησιμοποιεί τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες, με έναν να τροφοδοτεί κάθε τροχό του αυτοκινήτου. Κάθε κινητήρας παράγει 145 ίππους, συνδυάζοντας τη μέγιστη ισχύ 579 ίππων, μαζί με 859 λίβρες πόδια ροπής. Οι κινητήρες έχουν αναπτυχθεί ειδικά για το G580 και ο καθένας κινείται από ξεχωριστό κιβώτιο δύο ταχυτήτων. Ο Urstöger είπε ότι το ασυνήθιστο και πολύ περίπλοκο σύστημα μετάδοσης κίνησης, αναπτύχθηκε ειδικά για να πληρεί τις ακριβείς προδιαγραφές του τμήματος G.
«Ήταν ένα δύσκολο έργο», είπε, «αλλά πετύχαμε όλους τους στόχους μας και γι’ αυτό είναι καλύτερο από το G με κινητήρα εσωτερικής καύσης». Το G580 διατηρεί την ίδια ανεξάρτητη μπροστινή ανάρτηση, με έναν νέο άκαμπτο άξονα στο πίσω μέρος. Αυτός περιέχει την ενσωματωμένη μονάδα ηλεκτροκίνησης.
Αποδόσεις- Επιδόσεις
Έχει χρόνο 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα, αλλά η πραγματική εστίαση είναι στην απόδοση εκτός δρόμου. Με τον Urstöger να λέει ότι τα συστήματα εξέλιξης έχουν ρυθμιστεί για να ταιριάζουν ή να υπερβαίνουν αυτά του G βενζίνης. Υπάρχει ένα μετατοπιζόμενο κιβώτιο χαμηλής εμβέλειας. Η Mercedes ισχυρίζεται ότι το G580 προσφέρει έως και 100% ικανότητα σε ορισμένες επιφάνειες και τη δυνατότητα να διασχίζει πλευρικές κλίσεις έως και 35 μοίρες.
Το G580 διαθέτει ένα βάθος διέλευσης 850 mm, το οποίο επειδή τα στοιχεία του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης είναι όλα σφραγισμένα, είναι 100 mm μεγαλύτερο από το κανονικό G. Περιορίζεται μόνο λόγω του ύψους της θύρας φόρτισης. Η μόνη περιοχή εκτός δρόμου όπου το G580 υπολείπεται του ICE G, ισχυρίζεται η Mercedes, είναι σε απόσταση από το έδαφος. Το επίπεδο δάπεδο σημαίνει ότι ένα μικρό τμήμα του κέντρου του δαπέδου βρίσκεται ελαφρώς χαμηλότερα από το G450d.
Επιπλέον, το G580 προσφέρει τρεις εξατομικευμένες λειτουργίες για να βοηθήσει την οδήγηση εκτός δρόμου. Μια στροφή G, που του επιτρέπει να περιστρέφεται 720 μοίρες επί τόπου. G-Steering, το οποίο μειώνει τον κύκλο στροφής επιτρέποντάς του να περιστρέφεται γύρω από έναν μεμονωμένο τροχό. Και μια λειτουργία ανίχνευσης εκτός δρόμου που μπορεί να τρέξει έως και 2 χλμ/ώρα.
Υπάρχει επίσης μια νέα λειτουργία «διαφανές καπό». Που χρησιμοποιεί τις μπροστινές κάμερες για προβολή προς τα εμπρός στην οθόνη του infotainment για να διευκολύνει την αντιμετώπιση των εμποδίων. Το G580 τοποθετείται σε μια τροποποιημένη έκδοση του πλαισίου πλαισίου σκάλας της G-Class. Και με τις μπαταρίες τοποθετημένες απευθείας στο πλαίσιο σε ειδικά σχεδιασμένα πακέτα. Αυτά χρησιμεύουν επίσης ως δομικό μέρος του μηχανήματος, αφαιρώντας την ανάγκη για ξεχωριστά εγκάρσια στηρίγματα.
Αυτονομία
Η μπαταρία των 116 kWh, κοινή με το EQS, μπορεί να φορτιστεί γρήγορα σε ταχύτητες έως και 200 kW και προσφέρει αυτονομία 470 χλμ. Αν και το σημαντικό για τη Mercedes, σύμφωνα με τον Urstöger, ήταν το πόση χρήση εκτός δρόμου θα επέτρεπε. «Είναι εκπληκτικό πόσο καιρό μπορείς να οδηγείς εκτός δρόμου», είπε. Σημειώνοντας ότι οι χαμηλότερες ταχύτητες και η δυνατότητα χρήσης του regen αντί για φρένα κατά την κάθοδο είναι ευεργετικές από αυτή την άποψη. Ο Urstöger τόνισε την απόδοση του G580 στο ορεινό πέρασμα Schöckl στην Αυστρία. Ένα πέρασμα 3,5 μιλίων με 700 μέτρα υψομετρικής αύξησης σε κλίσεις έως και 60% στις οποίες δοκιμάζονται όλες οι G-Class. Υποστήριξε ότι το EV μπορεί να ολοκληρώσει την ανάβαση και την κάθοδο 14 φορές με μία μόνο φόρτιση.
ο πακέτο μπαταριών δεν χρησιμοποιείται μόνο ως μέρος της δομής: ένα ειδικό προστατευτικό κάτω μέρος που αναπτύχθηκε για να προστατεύει την μπαταρία από ζημιές. . Αυτό συμβάλλει στην αντιστάθμιση μέρους του επιπλέον βάρους των μπαταριών του G580, αν και στα 3085kg είναι 530kg βαρύτερο από το G450d.
Το G580 θα προσφέρεται με μια ειδική λειτουργία G-Roar που προσφέρει μια «συναισθηματική ηχητική εμπειρία» στην καμπίνα. Η τιμολόγηση στο Ηνωμένο Βασίλειο και οι ημερομηνίες πώλησης για το G580 με τεχνολογία EQ δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί. Αλλά είναι πιθανό να βρίσκεται μεταξύ του G450d και της κορυφαίας σειράς Mercedes-AMG G63 .
Νέα ονόματα για τα Mercedes EV
Η Mercedes-Benz G580 με τεχνολογία EQ εισάγει μια νέα ονοματολογία για τη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων κατά παραγγελία της γερμανικής εταιρείας. Το νέο ηλεκτρικό off-roader είχε προπαρουσίαση με το Concept EQG και αναμενόταν να μεταφέρει αυτόν τον τίτλο στην παραγωγή. Ακολουθώντας τη στρατηγική της Mercedes να χρησιμοποιεί την ηλεκτρική υπο-μάρκα EQ για τα οχήματά της με μπαταρία.
Ο επικεφαλής της G-Class, Toni Mäntele, δήλωσε ότι η αλλαγή στον τίτλο G580 είναι για να τονίσει ότι αποτελεί μέρος της κύριας γκάμας G-Class. Αντικατοπτρίζει «μια νέα στρατηγική» για την επόμενη γενιά ηλεκτρικών αυτοκινήτων Mercedes. Αυτό θα τους κάνει να επιστρέψουν στα κλασικά ονόματα μοντέλων της εταιρείας, με το επίθημα EQ Technology να υποδεικνύει τα ηλεκτρικά τους διαπιστευτήρια.
Πηγή: Autocar