Παρότι η υβριδική έκδοση του Lancia Ypsilon παραμένει αμετάβλητη σε μηχανολογικό επίπεδο, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, δέχεται ουσιαστικές τεχνικές αναβαθμίσεις. Ένα χρόνο μετά την επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου μοντέλου, η εταιρεία εισάγει βελτιώσεις στο πεντάθυρο hatchback, αυξάνοντας την ενεργειακή απόδοση και την αυτονομία.
Συγκεκριμένα, το Ypsilon Electric εξοπλίζεται πλέον με μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 54 kWh με αναθεωρημένη χημεία, βασισμένη σε σύνθεση νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC).
Δείτε ακόμα: Επιστρέφει με ηλεκτρική καρδιά η εμβληματική Lancia Fulvia;
Παράλληλα, το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης, έχει υποστεί βελτιώσεις απόδοσης, αν και η εταιρεία δεν έχει δώσει λεπτομέρειες ως προς την ακριβή τεχνική φύση των τροποποιήσεων. Η συνολική απόδοση σε όρους αυτονομίας, μετρημένη βάσει του κύκλου WLTP, ανέρχεται πλέον στα 425 χιλιόμετρα, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 6% ή 22 χιλιομέτρων, σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση.
Στο υβριδικό Ypsilon, η Lancia επικαιροποιεί τον τρόπο δήλωσης ισχύος σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προσεχούς προτύπου εκπομπών Euro 7. Η συνολική ισχύς του υβριδικού συστήματος αποδίδεται πλέον με 110 PS, έναντι των 100 PS που δηλώνονταν προηγουμένως.
Η αλλαγή αυτή, όμως, είναι καθαρά «δηλωτική»: δεν υφίστανται μηχανολογικές επεμβάσεις ή διαφοροποιήσεις στο κινητήριο σύνολο, το οποίο συνεχίζει να αποδίδει με βάση τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά. Η αύξηση αφορά τη συνολική συνδυασμένη απόδοση του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του ηλεκτροκινητήρα και αποσκοπεί στην ευθυγράμμιση, με τους νέους ευρωπαϊκούς κανονισμούς.
Παρά την απουσία ουσιαστικών αλλαγών στο Hybrid, η Lancia υποστηρίζει ότι η νέα μέθοδος δήλωσης, προσφέρει μεγαλύτερη διαφάνεια στον καταναλωτή και ενισχύει την «αντιληπτή αξία» του οχήματος. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως οι τιμές και των δύο εκδόσεων παραμένουν σταθερές, με τα μοντέλα να είναι ήδη διαθέσιμα στην ευρωπαϊκή αγορά.
Πηγή: carscoops.com