Το BMW Group έχει ενημερώσει εκτενώς τις εφαρμογές των μοντέλων BMW και Mini. Οι νέες λειτουργίες, επικεντρώνονται στην ηλεκτρική κινητικότητα, για πελάτες που οδηγούν ήδη ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά και για τρέχοντες πελάτες κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Για εκείνους τους πελάτες των οποίων η BMW εξακολουθεί να τροφοδοτείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης, η τελευταία ενημέρωση εφαρμογής περιλαμβάνει μια νέα λειτουργία που ονομάζεται «Ανάλυση ηλεκτρικού οχήματος». Η ιδέα είναι να δείξει στους πελάτες, πόσο καλά ταιριάζει μια πλήρως ηλεκτρική BMW, στο δικό τους οδηγικό προφίλ.
Ωστόσο, δεν βασίζεται σε μεμονωμένες διαδρομές, όπως εξηγεί η εταιρεία: «Αφού το μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον 200 διαδρομές και έχει διανύσει απόσταση 2.000 χιλιομέτρων, η ανάλυση δείχνει ξεκάθαρα τον αριθμό των διαδρομών που θα μπορούσε να είχε ολοκληρωθεί με το επιλεγμένο ηλεκτρικό όχημα, με μία μόνο φόρτιση.
Αυτό έχει σκοπό να καταπολεμήσει το άγχος της αυτονομίας και τις ανησυχίες σχετικά με την καθημερινή πρακτικότητα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, που εξακολουθούν να επικρατούν σήμερα».
Στο επόμενο στάδιο επέκτασης, οι εφαρμογές λαμβάνουν γενικά πέντε ενημερώσεις ετησίως, ενώ αυτή η λειτουργία ανάλυσης ταξιδιού, θα συμπληρωθεί με την αξιολόγηση των χρόνων αδράνειας και των μεγάλων αποστάσεων του αυτοκινήτου.
Στη συνέχεια, η εφαρμογή θα εμφανίσει επίσης τον απαιτούμενο χρόνο και τις επιλογές για φόρτιση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι μια BMW με κινητήρα καύσης με BMW OS7 ή νεότερη έκδοση και συγκατάθεση για ανάλυση των δεδομένων οδήγησης. Και ο πελάτης πρέπει να επιλέξει ένα ηλεκτρικό μοντέλο, ως όχημα σύγκρισης στην εφαρμογή.
«Τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν ήδη να ενσωματωθούν τέλεια στην καθημερινή ρουτίνα πολλών πελατών, απλώς οι περισσότεροι από αυτούς δεν το έχουν δοκιμάσει ακόμα», λέει ο Dirk Wiedmann, Senior Vice President of Customer and Sales Strategy, Sales Steering και Digitalization. «Η Ανάλυση Ηλεκτρικού Οχήματος της εφαρμογής μας, βοηθά τους πελάτες μας να κρίνουν τεκμηριωμένα για την επιλογή του συστήματος κίνησης».
Υπάρχουν επίσης νέες ή βελτιωμένες λειτουργίες για τους υπάρχοντες «ηλεκτρικούς πελάτες» του BMW Group. Ο στόχος είναι να προσφέρει μια «απρόσκοπτη εμπειρία σχεδιασμού διαδρομής, κατά την εναλλαγή μεταξύ οχήματος και εφαρμογής».
Με άλλα λόγια, οι ρυθμίσεις πλοήγησης, όπως η αποφυγή αυτοκινητοδρόμων, πορθμείων ή δρόμων με διόδια, μπορούν πλέον να οριστούν στην εφαρμογή, ή να συγχρονιστούν μεταξύ του οχήματος και της εφαρμογής. Ο σχεδιασμός διαδρομής στο smartphone θα πρέπει επομένως να προσφέρει το ίδιο αποτέλεσμα με το όχημα.
Επιπλέον, η νέα εφαρμογή «My BMW» ή «Mini» με βελτιστοποιημένο σχεδιασμό διαδρομής για οχήματα, επιτρέπει πλέον την προσθήκη μεμονωμένων στάσεων φόρτισης, οι οποίες στη συνέχεια συγχρονίζονται με το όχημα. Σύμφωνα με την BMW, οι εφαρμογές επισημαίνουν επίσης εγκαταστάσεις κοντά σε σταθμούς φόρτισης, όπως εστιατόρια, καφέ, τράπεζες ή σούπερ μάρκετ, συμπεριλαμβανομένων λεπτομερών πληροφοριών.
Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι το «Πορτοφόλι φόρτισης». Εκεί, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν και να διαχειριστούν τα «προτιμώμενα τιμολόγια χρέωσης» από διάφορους παρόχους. «Όταν ο χρήστης της εφαρμογής επιλέγει έναν σταθμό φόρτισης, εμφανίζονται οι ισχύουσες τιμές για τα επιλεγμένα τιμολόγια φόρτισης, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα, επιτρέποντας στον χρήστη να επιλέξει τη φθηνότερη χρέωση για αυτούς», αναφέρει το δελτίο τύπου.
Πηγή: bmwgroup.com