Δύο και κάτι χρόνια μετά το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς, η Volkswagen προχωρά στην ανανέωση του ID.3. Έτσι, με ανανεωμένη σχεδίαση και βελτιωμένα υλικά στο εσωτερικό του, δείχνει ακόμη πιο «φρέσκο». Εκτός όμως από την εικόνα του ηλεκτρικού μοντέλου, η γερμανική φίρμα το έχει εξοπλίσει με νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού για επιπλέον ασφάλεια.
Ωστόσο, μία γρήγορη ματιά δεν αρκεί για να εντοπίσει κανείς τις διαφορές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Ωστόσο, το ανανεωμένο ID.3 διαθέτει πιο «κοφτερή» σχεδίαση και νέα χρώματα αμαξώματος, όπως το εικονιζόμενο Dark Olivine Green.
Test Drive || Volkswagen ID.5 Pro Performance: Ηλεκτρο-sport!
Με ανανεωμένη εμφάνιση το νέο Volkswagen ID.3
Στο εξωτερικό μέρος, το best seller ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen διαθέτει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες. Μάλιστα, τα έντονα τονισμένα σχήματα στις άκρες του εμπρός προφυλακτήρα, του προσφέρουν και μία πιο δυναμική εικόνα. Επιπλέον, αλλαγή έχει γίνει και στο καπό, το οποίο πλέον φαίνεται να διαθέτει μεγαλύτερο μέγεθος.
Ανάλογες τροποποιήσεις στη σχεδίαση έχουν γίνει και στα φωτιστικά σώματα του γερμανικού ηλεκτρικού μοντέλου. Επιπλέον, οι τροχοί πλέον διαθέτουν νέα σχεδίαση, η οποία αποσκοπεί περισσότερο στην βελτίωση της αεροδυναμικής. Τέλος, στο πίσω μέρος του μοντέλου, η εταιρεία επέλεξε να επέμβει αρκετά πιο διακριτικά.
Test Drive || Volkswagen ID.4: XMas and the ElectriCITY!
Εξίσου διακριτικές είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό του ανανεωμένου Volkswagen ID.3. Ωστόσο, η γερμανική φίρμα υποστηρίζει ότι είναι αρκετές. Επιπλέον, η εταιρεία αναφέρει ότι οι επεμβάσεις στην καμπίνα έγιναν μετά από εισηγήσεις των πελατών της. Μεταξύ άλλων, ποιοτικότερα είναι τα υλικά στο εσωτερικό, με αυτά που απαρτίζουν το κάτω μέρος του ταμπλό να είναι μαλακά.
Οι δύο οθόνες στο ταμπλό, του πίνακα οργάνων και η κεντρική, συνεχίζουν να υπάρχουν, με τη δεύτερη να είναι πλέον 12 ιντσών. Από εκεί, ο οδηγός ελέγχει διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου και του συστήματος πολυμέσων του ID.3.
Πλέον, στο ανανεωμένο μοντέλο, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει μεταξύ 10 αποχρώσεων κρυφού φωτισμού για την καμπίνα. Την ανανέωση της εικόνας στο εσωτερικό ολοκληρώνει το νέο σύστημα head-up display. Μάλιστα, οι ενδείξεις που προβάλλονται στον οδηγό, μοιάζουν να είναι 10 μέτρα μπροστά από το όχημα.
Το νέο Volkswagen Golf GTI θα έχει ηλεκτρική «καρδιά»!
Εξοπλισμένο με συστήματα υποβοήθησης τελευταίας γενιάς
To νέο Volkswagen ID.3 διαθέτει πλέον ενεργό Cruise Control (ACC) και σύστημα Lane Assist, για πλευρικό έλεγχο του οχήματος. Το πακέτο ολοκληρώνουν τα Travel Assist με αυτοματοποιημένες αλλαγές λωρίδας και το Park Assist Plus. Μάλιστα, το τελευταίο διαθέτει λειτουργία μνήμης με δυνατότητα να αναπαράγει αποθηκευμένους ελιγμούς στάθμευσης.
Επιπλέον, το ανανεωμένο μοντέλο μπορεί να επικοινωνήσει με άλλα οχήματα του ομίλου, χρησιμοποιώντας swarm data. Έτσι, το σύνολο των οχημάτων συλλέγει πληροφορίες από την περιοχή γύρω από το όχημα και μεταδίδει αυτόματα αυτές τις πληροφορίες στο cloud.
Από εκεί, εξατομικευμένα δεδομένα αποστέλλονται στα συμμετέχοντα μοντέλα Volkswagen που κινούνται την ίδια στιγμή στα αντίστοιχα τμήματα της διαδρομής. Σκοπός του συστήματος είναι να ειδοποιήσει έγκαιρα τους οδηγούς για επερχόμενο εμπόδιο στο οδόστρωμα ή κάποιο ατύχημα.
Volkswagen ID. Buzz: «Άμεση» παράδοση υπό προϋποθέσεις
Παραμένει το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης των 204 ίππων
Ένας τομέας ο οποίος δεν έχει δεχθεί επεμβάσεις, είναι το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του ανανεωμένου ID.3. Πιο συγκεκριμένα, ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα, αποδίδει 204 ίππους (150 kW) και 310 Nm ροπής. Από πλευράς ενέργειας, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με δύο χωρητικότητες μπαταρίας.
Αρχικά, η έκδοση ID.3 Pro θα διαθέτει μία μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 58 kWh. Μάλιστα η μπαταρία αυτή είναι ικανή να του προσφέρει αυτονομία 426 χιλιομέτρων. Ωστόσο, στην δεύτερη έκδοση ID.3 Pro S, με την μπαταρία των 77 kWh, το μοντέλο θα έχει αυτονομία 546 χιλιομέτρων.
Με χρήση ταχυφορτιστή 120 kW, το ID.3 Pro θα φορτίζει από 0 έως 80 % σε 35 λεπτά. Αντίστοιχα, το ID.3 Pro S υποστηρίζει φόρτιση 170 kW, φορτίζει στο ίδιο ποσοστό σε μόλις 30 λεπτά.