Η Volkswagen μας δείχνει την καμουφλαρισμένη (προς το παρόν) ένατη γενιά του νέου Volkswagen Passat, το οποίο θα αφήσει πίσω τον sedan χαρακτήρα του. Έτσι, το γερμανικό οικογενειακό μοντέλο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως Variant (station wagon), προσφέροντας άπλετους χώρους και υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας.
Πιο συγκεκριμένα, το μήκος του είναι αυξημένο κατά 14 εκατοστά, προσφέροντας μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια κατά 5 εκατοστά. Ανάλογα έχει μεγαλώσει και ο χώρος αποσκευών, ο οποίος φτάνει τα 690 λίτρα, 40 λίτρα περισσότερα από το προηγούμενο μοντέλο. Ωστόσο, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, ο διαθέσιμος χώρος για φόρτωση, «αγγίζει» τα 1.920 λίτρα.
Test Drive || Volkswagen ID. Buzz: Επιστροφή στο μέλλον!
Στο εσωτερικό του μοντέλου συναντάμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων, καθώς και την κεντρική οθόνη του infotainment των 12,9 ιντσών. Επιπλέον, στον προαιρετικό εξοπλισμό η γερμανική φίρμα δίνει τη δυνατότητα επιλογής μεγαλύτερης κεντρικής οθόνης, με διαγώνιο 15 ίντσες. Προφανώς, η ποιότητα των υλικών θα είναι σε υψηλά επίπεδα, ενώ η σχεδίαση ακολουθεί την εικόνα που συναντάμε σε όλα τα πρόσφατα μοντέλα της μάρκας.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό, θα ανήκει επίσης και μία νέα head-up display, η οποία θα προβάλλει πληροφορίες στο παρμπρίζ. Στην άνεση θα συμβάλλουν και τα νέα καθίσματα με λειτουργία μασάζ, ενώ την ασφάλεια βελτιώνουν τα εμπρός φωτιστικά σώματα με τεχνολογία HD Matrix LED.
Test Drive || Volkswagen ID.5 Pro Performance: Ηλεκτρο-sport!
Αναβαθμισμένο και οδηγικά το νέο Volkswagen Passat
Εκτός από περισσότερους χώρους, το αυξημένο μεταξόνιο του νέου Volkswagen Passat Variant θα προσφέρει και βελτιωμένη οδική συμπεριφορά. Σύμφωνα με την μάρκα, το μοντέλο θα διαθέτει αναβαθμισμένη πίσω ανάρτηση 4 συνδέσμων, καθώς και νέες αντιστρεπτικές δοκούς και αμορτισέρ. Επιπλέον, το σύστημα διεύθυνσης λειτουργεί με νέα ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, προσφέροντας καλύτερη πληροφόρηση και αμεσότητα.
Το νέο Passat Variant θα εξοπλίζεται με την εξελιγμένη γενιά του προσαρμοζόμενου συστήματος ελέγχου πλαισίου DCC Pro (Dynamic Chassis Control). Αυτό θα διαθέτει αμορτισέρ 2 βαλβίδων, προσφέροντας την ιδανική ρύθμιση με ελάχιστο χρόνο αντίδρασης, για κάθε περίσταση. Επιπλέον, θα δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να ρυθμίσει χειροκίνητα τη λειτουργία του, ανάλογα με την προσωπική του προτίμηση.
Test Drive || Volkswagen ID.4: XMas and the ElectriCITY!
Από πλευράς συστημάτων κίνησης, το μοντέλο θα διαθέτει μοτέρ βενζίνης και diesel, ήπια υβριδικούς κινητήρες βενζίνης, καθώς και Plug-in Hybrid. Σύμφωνα με την Volkswagen, οι Plug-in Hybrid εκδόσεις θα προσφέρουν έως και 100 χιλιόμετρα για αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία.
Επιπλέον, η φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος θα είναι ταχύτερη, ενώ για πρώτη φορά, δυνατή θα είναι και η φόρτιση συνεχούς ρεύματος. Τέλος, σε κάθε περίπτωση, οι κινητήρες του νέου οικογενειακού Volkswagen θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG.