Ο στόχος της Nio στην Ευρώπη είναι ένα πιο mainstream κοινό. Ουσιαστικά, με τη δημιουργία μίας νέα μάρκας, θα πουλάει μικρότερα αυτοκίνητα και θα στοχεύει σε ένα πιο διευρυμένο κοινό.
Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε ένα τέτοιο σκεπτικό για δημιουργία μιας επιπλέον μάρκας. Ωστόσο, συνήθως η δεύτερη μάρκα κατασκευάζει premium μοντέλα και όχι μικρότερα και περισσότερο οικονομικά. Τέτοια παραδείγματα αποτελούν η Toyota με τη Lexus και η Citroën με τη DS.
Nio: Σταθμοί αντικατάστασης μπαταριών «Made in Europe»
Πότε θα δούμε τη νέα μάρκα της Nio στην Ευρώπη;
Στην ανακοίνωση για τη δημιουργία νέου brand στην Ευρώπη προχώρησε ο Πρόεδρος και συνιδρυτής της Nio, Lihong Qin. Μάλιστα, το όνομα της μάρκας παραμένει άγνωστο, αλλά το ντεμπούτο της θα λάβει χώρα μέσα στο 2024.
Επιπλέον, η τοποθέτηση της στις ευρωπαϊκές αγορές είναι αρκετά μεθοδευμένη. Ως ένα πιο μαζικό brand θα εισέλθει πρώτα στην ιταλική, γαλλική και ισπανική αγορά. Οι εν λόγω αγορές, σύμφωνα με τον Qin, έχουν διαφορετική δομή διείσδυσης.
Ακόμη, οι συγκεκριμένες αγορές σημειώνουν υψηλότερες πωλήσεις πιο μαζικών μοντέλων. Αντίθετα, η γερμανική αγορά καταγράφει ισχυρότερες πωλήσεις από τις premium μάρκες, όπως είναι η Audi, η BMW και η Mercedes-Benz.
Αυτή, η τακτική δικαιολογεί και το ευρωπαϊκό λανσάρισμα της Nio πρώτα στη Γερμανία, τη Σουηδία, την Ολλανδία και τη Δανία. Τέλος, εντός του 2023 η κινέζικη φίρμα θα κατακτήσει την Αυστρία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Ελβετία και τη Μ. Βρετανία.
Η Ευρώπη υποδέχεται και επίσημα το Nio ET7!
Τα μοντέλα που θα δούμε στην Ευρώπη
Η Nio θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το ET7, το EL7 και το ET5. Μάλιστα, στην ευρωπαϊκή αγορά θα κυκλοφορήσουν τα μοντέλα, τα οποία της Nio που βασίζονται στην πλατφόρμα NT2.
Τέλος, τα άμεσα σχέδια της φίρμας περιλαμβάνουν την επέκταση του δικτύου ανταλλαγής μπαταριών σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές. Επιπλέον, θα προσθέσει 20 νέα σημεία έως το τέλος του έτους και ακόμη 120 μέχρι το τέλος του 2023.