Ντεμπούτο για το Denza Z9 GT με 965 PS

Η θυγατρική Denza της BYD, ξεκίνησε τις προ-πωλήσεις για το νέο Shooting Brake Z9 GT, με τιμή που ξεκινάει από περίπου 43.000 ευρώ

Ακούστε το άρθρο

Η θυγατρική Denza της BYD, στην οποία ο Όμιλος Mercedes-Benz κατέχει επίσης ένα μικρό μερίδιο, ξεκίνησε τις προ-πωλήσεις για το νέο Shooting Brake Z9 GT στην Κίνα. Ο τιμοκατάλογος ξεκινάει από περίπου 43.000 ευρώ.

Οι πωλήσεις και οι παραδόσεις στην Κίνα, έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο. Η Denza θέλει επίσης να φέρει το Z9 GT στην Ευρώπη αργότερα. Αυτό υποδείχθηκε ήδη από τη δημόσια επίδειξη ενός πρωτοτύπου στη Στουτγάρδη την άνοιξη. Τότε, η BYD δήλωσε: «Το νέο μοντέλο θα παίξει κεντρικό ρόλο στις παγκόσμιες πωλήσεις της Denza και της BYD». Το Z9 GT σχεδιάστηκε από τον Wolfgang Egger, τον πρώην επικεφαλής σχεδιαστή της Audi και νυν επικεφαλής σχεδιασμού της BYD.

Το Z9 GT δεν θυμίζει μόνο οπτικά την Porsche Taycan Sport Turismo, το νέο Denza παίζει επίσης στο «πρωτάθλημα» όσον αφορά τις επιδόσεις: Η ισχύς του συστήματος λέγεται ότι είναι περίπου 1.000 ίπποι. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με τρεις ηλεκτροκινητήρες (ένας μπροστά και δύο πίσω). Η μονάδα κίνησης στον μπροστινό άξονα αποδίδει 313 PS ενώ οι δύο μονάδες στον πίσω άξονα, αποδίδουν 326 PS η καθεμία. Αυτό όλο δίνει συνολική ισχύ 965 PS.

Η Denza προσφέρει το Z9 GT σε τρεις εκδόσεις PHEV και δύο εκδόσεις BEV για προ-πώληση. Όλες οι εκδόσεις είναι τετρακίνητες. Τα plug-in υβριδικά έχουν συνδυασμένη αυτονομία 1.100 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κινεζικό κύκλο δοκιμών, ενώ οι ηλεκτρικές εκδόσεις μπαταρίας, έχουν αυτονομία 630 χιλιομέτρων. Τα BEV μπορούν να επιταχύνουν από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ τα PHEV σε 3,6 δευτερόλεπτα. 

Το Denza Z9 GT έχει μήκος 5,18 μέτρα, πλάτος 1,99 μέτρα και, ανάλογα με την έκδοση, ύψος 1,50 ή 1,48 μέτρα, ενώ με την προαιρετική αερανάρτηση, αυτό είναι 20 χιλιοστά λιγότερο. Το μεταξόνιο είναι 3.125 μέτρα. Μια έκδοση σαλούν που ονομάζεται Denza Z9 πρόκειται επίσης να κυκλοφορήσει αργότερα φέτος.

Το αυτοκίνητο βασίζεται στην τεχνολογία e3 της BYD και είναι το πρώτο που χρησιμοποιεί αυτή την τεχνολογία. Η τεχνολογία e3 είναι συμβατή με πλατφόρμες plug-in υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων (PHEV) και ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) και χρησιμοποιεί την τελευταία υβριδική τεχνολογία της BYD DM 5.0 και την ηλεκτρική τεχνολογία e-Platform 3.0 Evo.

Η Denza ήταν αρχικά μια κοινοπραξία 50-50 μεταξύ της BYD και της Daimler AG (τώρα όμιλος Mercedes-Benz). Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, μείωσε το μερίδιό της στην Denza στο 10 τοις εκατό το 2021, προφανώς λόγω των αδύναμων μεγεθών πωλήσεων. Από τότε, η BYD κατέχει το 90% των μετοχών της Denza και τώρα την τοποθετεί ως μια παγκόσμια επωνυμία υψηλής ποιότητας. Η γκάμα μοντέλων, περιλαμβάνει επίσης τρία οχήματα: το minivan D9 και τα crossover N7 και N8.

Πηγές: cnevpost.com ,  carnewschina.com

abb_img