Ντεμπούτο για το Geely Galaxy L7 EM-i PHEV με αυτονομία 1.240 χλμ

Στις 14 Φεβρουαρίου κυκλοφόρησε επίσημα στη Κίνα, το νέο Geely Galaxy L7 EM-i, διαθέσιμο σε τέσσερις εκδόσεις

Ακούστε το άρθρο

Στις 14 Φεβρουαρίου κυκλοφόρησε επίσημα στη Κίνα, το Geely Galaxy L7 EM-i, διαθέσιμο σε τέσσερις εκδόσεις, με περιορισμένο χρονικό εύρος τιμών 115.800 – 148.800 γιουάν (16.000 – 20.500 USD). Το νέο αυτοκίνητο, διαθέτει το υβριδικό σύστημα NordThor νέας γενιάς της Geely και το έξυπνο σύστημα πιλοτηρίου Flyme Auto

Ντεμπούτο για το Geely Galaxy L7 EM-i PHEV με αυτονομία 1.240 χλμ

Το Geely Galaxy L7 EM-i έχει σχεδιαστεί με βάση το Geely Galaxy L7. Το μπροστινό μέρος είναι εξοπλισμένο με μια ομάδα προβολέων τύπου LED και ένα κλειστό πάνελ, ενώ το λογότυπο EM-i έχει προστεθεί στην ουρά. Το μήκος, το πλάτος και το ύψος είναι 4.710/1.905/1.685 χλστ, αντίστοιχα, ενώ το μεταξόνιο είναι 2.785 χλστ., που είναι 10 εκατοστά μακρύτερο. από το προηγούμενο μοντέλο. Επιπλέον, το βάρος κυμαίνεται από 1810 έως 1890 κιλά, ανάλογα με τις εκδόσεις. 

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης παρέχεται σε δύο επιλογές, από τη νέα γενιά υβριδικής τεχνολογίας NordThor EM-i της Geely:

  • ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,5 λίτρων, ισχύος 110 ίππων και 136 Nm ροπής, ένας ηλεκτροκινητήρας 215 ίππων και 262 Nm ροπής, σε συνδυασμό με κιβώτιο E-DHT και με μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου με χωρητικότητα 18,4 kWh.
  • ένας κινητήρας 1,5T των 161 ίππων και 255 Nm ροπής, ένας ηλεκτροκινητήρας 143  ίππων και 338 Nm ροπής, σε συνδυασμό με ένα κιβώτιο 3DHT pro και με μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου 18,7 kWh.

Ντεμπούτο για το Geely Galaxy L7 EM-i PHEV με αυτονομία 1.240 χλμ

Η συνολική κατανάλωση καυσίμου WLTC, κυμαίνεται από 1,05 L έως 1,3 L ανά 100 χλμ και η συνολική αυτονομία είναι 1.240 χλμ. Επιπλέον, χρειάζονται 20 λεπτά για να αυξηθεί το εύρος φόρτισης από 30% σε 80% στη λειτουργία γρήγορης φόρτισης, ενώ η αργή φόρτιση διαρκεί από 2,7 έως 3 ώρες

Ντεμπούτο για το Geely Galaxy L7 EM-i PHEV με αυτονομία 1.240 χλμ

Η εσωτερική σχεδίαση παραμένει επίσης σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητη και τροφοδοτείται από το έξυπνο σύστημα πιλοτηρίου Flyme Auto. Ολόκληρη η σειρά είναι εξοπλισμένη με τιμόνι τεσσάρων ακτίνων, πίνακα οργάνων LCD 10,25 ιντσών, κεντρική οθόνη ελέγχου 13,2 ιντσών και οθόνη ψυχαγωγίας co-pilot 16,2 ιντσών στάνταρ, που υποστηρίζει σύνδεση διπλής οθόνης, πολλαπλές εργασίες, CarLink και διασύνδεση κινητών τηλεφώνων Hicar. Παραδόξως, η Geely επέλεξε να χρησιμοποιήσει το τσιπ Qualcomm Snapdragon 8155 σε αντίθεση με το δικό της τσιπ Dragon Eagle-1 για να τροφοδοτήσει το πιλοτήριο. Οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο εσωτερικούς χρωματισμούς: καφέ και γκρι.

Δείτε ακόμη: Geely και DeepSeek ολοκλήρωσαν την ενσωμάτωση AI για τα «έξυπνα αυτοκίνητα»