Ο όμιλος Volkswagen ξεκίνησε μια πρωτοβουλία cross-brand που ονομάζεται «Enter Electric!», για την ενημέρωση των πλεονεκτημάτων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και την αντιμετώπιση των προκαταλήψεων εναντίον τους. Η ενημερωτική εκστρατεία, έχει σκοπό να δώσει έμφαση στην καταλληλότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων για καθημερινή χρήση, εστιάζοντας στην απόδοση της μπαταρίας, την ευκολία φόρτισης και τη βιωσιμότητα.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, λέει ότι θέλει να «προσκαλέσει τους ανθρώπους να εξοικειωθούν με την ηλεκτρική κινητικότητα, μέσω μιας καμπάνιας επικοινωνίας μεταξύ επωνύμων» τις επόμενες εβδομάδες, μαθαίνοντας για την ηλεκτροκίνηση». Η καμπάνια απευθύνεται σε μεμονωμένους πελάτες, πελάτες εταιρικών στόλων, υπαλλήλους, αντιπροσώπους και μέσα ενημέρωσης.
Ο στόχος είναι «να αντικρούσουμε τις κοινές ανησυχίες των πελατών με γεγονότα και επιχειρήματα», λέει ο Όμιλος Volkswagen. Αν και το έργο έχει προγραμματιστεί σε όλη την Ευρώπη, οι εθνικές αντιπροσωπείες και τα εμπορικά σήματα του Ομίλου, είναι ελεύθεροι να συμμετέχουν. Ως εκ τούτου, δεν είναι ακόμη δυνατό να εκτιμηθεί το ακριβές πεδίο εφαρμογής του προγράμματος.
Υπάρχουν τρεις μορφές καμπάνιας για την κυκλοφορία του «Enter Electric!», η οποία θα διαρκέσει περίπου έξι μήνες, ενώ θα ακολουθήσουν κι άλλες. Για παράδειγμα, το τμήμα Product Communications της μάρκας Volkswagen Passenger Cars, δημιούργησε μια δωδεκασέλιδη ειδική έκδοση του Volkswagen Magazine, η οποία διανεμήθηκε τον Νοέμβριο με συνολική κυκλοφορία 1,2 εκατομμυρίων αντιτύπων, μέσω εβδομαδιαίων εφημερίδων, εμπορικών περιοδικών και αντιπροσώπων αυτοκινήτων.
Η Volkswagen Group Technology και η θυγατρική PowerCo μπαταριών, έχουν δημιουργήσει μια σειρά mini-clip, «Battery ABC», σε μορφή social media. Αυτά θα παιχτούν σε διάφορα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης του Ομίλου και θα συμβάλουν στο «να μοιραστούμε βασικές γνώσεις, που βασίζονται σε γεγονότα μεταξύ των μαρκών».
Η κεντρική πλατφόρμα της ενημερωτικής εκστρατείας, θα είναι ένας «κόμβος πληροφοριών ηλεκτρονικής κινητικότητας». Αυτή η πύλη cross-brand, που φιλοξενείται από τον ίδιο τον Όμιλο Volkswagen, θα ομαδοποιήσει γεγονότα, ιστορίες και συνεντεύξεις, σχετικά με τα βασικά θέματα των μπαταριών, της φόρτισης, της συντήρησης και της βιωσιμότητας. Το περιεχόμενο, θα επεκταθεί σταδιακά κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, καθώς θα δημοσιεύεται σε άλλες εκδόσεις.
Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης, έρχεται σε μια εποχή που η παλαιού τύπου αυτοκινητοβιομηχανία, παλεύει με τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ αντιμετωπίζει τα όρια CO2 που ορίζονται από την ΕΕ. Από το 2025 και μετά, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, θα πρέπει να επιτύχουν μερίδιο πωλήσεων EV, περίπου 25% των συνολικών πωλήσεών τους, αριθμός που η VW πιθανότατα θα υπολείπεται του 2024.
Στόχος είναι επίσης η προώθηση ευκαιριών για εμπειρία από πρώτο χέρι, για παράδειγμα, σε επίπεδο μάρκας μέσω προγραμμάτων test drive και εστιασμένων μαθημάτων εκπαίδευσης των αντιπροσώπων. Η VW έχει ήδη μειώσει την τιμή του ID.3 και ξεκίνησε μια προσφορά leasing, για τα σπορ μοντέλα GTX αυτή την εβδομάδα.
«Είμαι βέβαιος ότι η τεχνολογία μπαταριών, θα κερδίσει σταδιακά τις καρδιές των πελατών μας. Η συνεπής εργασία κόστους, θα μας επιτρέψει να πετύχουμε ακόμα καλύτερα τις σωστές τιμές», δήλωσε ο Marco Schubert, μέλος της Εκτεταμένης Εκτελεστικής Επιτροπής του Ομίλου Volkswagen, που είναι υπεύθυνος για τις πωλήσεις. «Ταυτόχρονα, συνεχίζουμε να επεκτείνουμε την γκάμα των μοντέλων μας, σε όλες τις επωνυμίες με στοχευμένο τρόπο, φτάνοντας έτσι σε ακόμη ευρύτερες ομάδες πελατών, ιδιαίτερα στα βασικά τμήματα».
Ο Sebastian Rudolph, Επικεφαλής του Global Group Communications, επεσήμανε τη σημασία της εξήγησης της τεχνολογικής αλλαγής και της αποσαφήνισης των πλεονεκτημάτων και των προκαταλήψεών, που αφοροούν την ηλεκτροκίνηση. «Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για την καταλληλότητα για καθημερινή χρήση, την μπαταρία, την ευκολία φόρτισης και τη βιωσιμότητα. Με τη «διασπορική» πρωτοβουλία μας, θέλουμε να συμβάλουμε ενημερωτικά σε αυτό» δήλωσε.