Ο Spider – Man κάνει road trip 480 χλμ. με ένα Ioniq 5

Ο Spider-Man θέλοντας να καθαρίσει το όνομά του βγαίνει από την κρυψώνα του, κάνοντας μια βόλτα 480 χλμ. στη Νέα Υόρκη με τον Ned και το αμιγώς ηλεκτρικό IONIQ 5.

Οι σούπερ ήρωες, συνήθως, δεν επιλέγουν αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις τους. Άλλοι πετάνε, όπως ο Iron Man και ο Superman, άλλοι κατασκευάζουν τα δικά τους οχήματα, όπως ο Batman με το Batmobile και η λίστα συνεχίζεται.

Εάν όμως ένας σύγχρονος υπερήρωας θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει ένα αυτοκίνητο ποιο θα ήταν; Προφανώς, λόγω τεχνολογίας, βιωσιμότητας και αγάπης του super hero για τον κόσμο και το περιβάλλον, θα επέλεγε ένα… ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Αυτό ακριβώς έκανε και ο Spider – Man, ο οποίος θέλοντας να πάει από μία απομονωμένη περιοχή, 480 χλμ. μακριά από τη Νέα Υόρκη, στο «Big Apple» εντυπωσιάστηκε από το αμιγώς ηλεκτρικό IONIQ 5, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στο παρακάτω βίντεο:

Κινηματογραφικό ντεμπούτο λοιπόν, για τα νέα Hyundai ΤUCSON και IONIQ 5, τα οποία φαίνεται πως «κατακτούν» το Hollywood.

Με αφορμή την πρεμιέρα της ταινίας «Spider-Man: No Way Home» στους κινηματογράφους στις 16 Δεκεμβρίου 2021, η Hyundai Motor Company ξεκίνησε πρόγραμμα προώθησης που περιλαμβάνει μια τηλεοπτική διαφήμιση και ποικίλες ψηφιακές προωθητικές δραστηριότητες σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η Hyundai Motor θα ακολουθήσει ποικίλες ενέργειες marketing ανάμεσά στις οποίες είναι η μεγάλης διάρκειας διαφήμιση, «Only Way Home», την οποία είδατε πιο πάνω και την οποία σκηνοθετεί ο Jon Watts, ο σκηνοθέτης των τριών πιο πρόσφατων ταινιών του Spider-Man, και πρωταγωνιστεί ο Tom Holland ως Spider-Man και ο καλύτερος φίλος του Ned Leeds. που υποδύεται ο Jacob Batalon.

Το σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων θα μεταδίδεται ως μέρος τηλεοπτικών προγραμμάτων υψηλής τηλεθέασης στις ΗΠΑ, την Ευρώπη, την Κίνα, τη Ρωσία και άλλες παγκόσμιες αγορές έως τον Ιανουάριο του 2022.

Επιπλέον, η Hyundai Motor δημιούργησε ένα σποτ 30 δευτερολέπτων με το ολοκαίνουριο και μοντέρνο compact SUV TUCSON. Αυτή η διαφήμιση αποτελείται από βασικές σκηνές της ταινίας, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που πρωταγωνιστούν το TUCSON και ο Tom Holland.

Επίσης, διαθέσιμο στο διαδίκτυο θα είναι ένα βίντεο με στιγμιότυπα από τα παρασκήνια της διαφήμισης του IONIQ 5.

Η συμμετοχή των IONIQ 5 και TUCSON θα ενθουσιάσει εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο

«Η τοποθέτηση του αμιγώς ηλεκτρικού IONIQ 5 και του ολοκαίνουριου TUCSON στην ταινία «Spider-Man: No Way Home» αποτελεί το πρώτο σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική συνεργασία μεταξύ των εταιρειών Hyundai Motor Company και Sony Pictures Entertainment», δήλωσε ο Thomas Schemera, Executive Vice President, Global Chief Marketing Officer και Head of Customer Experience Division της Hyundai Motor Company.

«Αυτή η συναρπαστική ταινία και η συμμετοχή των δύο οχημάτων μας σε βασικές σκηνές με τους πρωταγωνιστές, θα ενθουσιάσει εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο», τονίζει ο Thomas Schemera.

Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι οι θαυμαστές του Spider-Man θα διασκεδάσουν πολύ

«Η Hyundai είναι συνώνυμη με την κορυφαία τεχνολογία και την καινοτόμο σχεδίαση, επομένως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι δημιούργησαν μια καμπάνια αιχμής για το IONIQ 5 και την πολυαναμενόμενη ταινία «Spider-Man: No Way Home».

Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι οι θαυμαστές του Spider-Man θα διασκεδάσουν πολύ με αυτήν την καινοτόμο συνεργασία», δήλωσε ο Jeffrey Godsick, EVP της Global Partnerships and Brand Management και Head of Location Based Entertainment της Sony Pictures Entertainment.

Το IONIQ 5 ταιριάζει πολύ στην τελευταία ταινία Spider-Man

«Η προηγμένη τεχνολογία ενδυναμώνει την εξαιρετική παρουσία του IONIQ 5 και γι’ αυτό πιστεύουμε ότι το IONIQ 5 ταιριάζει πολύ στην τελευταία ταινία Spider-Man», δήλωσε η Angela Zepeda, Chief Marketing Officer της Hyundai Motor America.

«Οι συνεργασίες μας με χαρακτήρες από την Marvel Cinematic Universe ήταν εξαιρετικά αποτελεσματικές και πιστεύουμε ότι οι θαυμαστές του Spider-Man σε όλο τον κόσμο θα απολαύσουν αυτό που δημιουργήσαμε, ενώ θα μάθουν περισσότερα για τις καινοτόμες τεχνολογίες των κορυφαίων μοντέλων μας».

Η παγκόσμια διαφημιστική συνεργασία της Hyundai Motor με τη Sony Pictures ξεκίνησε τον Μάιο του 2020

Η ολοκληρωμένη καμπάνια marketing της Hyundai Motor με επίκεντρο την επερχόμενη ταινία «Spider-Man: No Way Home» θα αναρτηθεί στα video walls του Piccadilly Circus στο Λονδίνο, καθώς και σε διάφορα άλλα σημεία σε όλο τον κόσμο.

Μετά την ταινία «Spider-Man: No Way Home», η εταιρεία θα οργανώσει διάφορες ενέργειες marketing που σχετίζονται με τις επερχόμενες ταινίες «Uncharted», που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα τον Φεβρουάριο του 2022 και τη συνέχεια της βραβευμένης με Όσκαρ ταινία κινουμένων σχεδίων, «Spider-Man: Into the Spider-Verse» που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα τον Οκτώβριο του 2022.

NEWSLETTERΟι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!