Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max

Το Xiaomi YU7 Max, προσφέρει ισχυρή απόδοση, διακριτική πολυτέλεια και ισχυρή ψηφιακή ενσωμάτωση, χωρίς να καταφεύγει σε τεχνάσματα.

Ακούστε το άρθρο

Το YU7 σηματοδοτεί το δεύτερο όχημα και το πρώτο SUV της Xiaomi, διευρύνοντας τις φιλοδοξίες της μάρκας, στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, μετά την κυκλοφορία του sedan SU7, που λανσαρίστηκε επίσημα στις 26 Ιουνίου. Το YU7, είναι ένα πενταθέσιο SUV μεσαίου μεγέθους, κατασκευασμένο στην πλατφόρμα Modena της Xiaomi, και διατίθεται σε εκδόσεις Standard, Pro και Max.

Δείτε ακόμα: Η Xiaomi «πατάει γκάζι» και αφήνει Tesla και Porsche στη σκόνη

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Οι τιμές κυμαίνονται από 34.300 έως 44.700 δολάρια ΗΠΑ. Σύμφωνα με την Xiaomi, περισσότερες από 240.000 παραγγελίες πελατών «κλειδώθηκαν» εντός 18 ωρών από την κυκλοφορία, υπογραμμίζοντας την ισχυρή υποδοχή του YU7, στην ολοένα και πιο ανταγωνιστική κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας.

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Το όχημα της δοκιμής μας είναι το YU7 Max, η ναυαρχίδα της έκδοσης διπλού κινητήρα AWD, με ισχύ 425 kW (578 PS) και ροπή 838 Nm, που υπόσχεται χρόνο επιτάχυνσης 0-100 km/h σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Προσφέρει επίσης γρήγορη φόρτιση 800V, το σύστημα πιλοτηρίου HyperOS της Xiaomi και υποβοήθηση οδηγού υψηλού επιπέδου.

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Τοποθετημένο για να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Tesla Model Y Performance και το Xpeng G7 Max, το YU7 Max, συνδυάζει υψηλή απόδοση με μια τεχνολογικά επικεντρωμένη εμπειρία χρήστη, σε μια φιλική προς την οικογένεια μορφή.

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Το εξωτερικό του YU7, ακολουθεί την διακριτική σχεδιαστική κατεύθυνση της Xiaomi. Οι καθαρές επιφάνειες, οι πόρτες χωρίς πλαίσιο και το διακριτικό καπό σε σχήμα clamshell, αντανακλούν ένα πιο ώριμο στυλ, σε σύγκριση με το sedan SU7. Το μπροστινό μέρος, διαθέτει μια λεπτή μπάρα φωτισμού DRL με προβολείς matrix LED, ενώ το πλαϊνό προφίλ, διατηρεί μια σιλουέτα εμπνευσμένη από κουπέ, με πίσω πόρτα fastback και ζάντες 21 ιντσών αποκλειστικά για την έκδοση Max.

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Το YU7 έχει μήκος 4.935 mm, πλάτος 1.960 mm και ύψος 1.620 mm, με μεταξόνιο 3.000 mm, μεγαλύτερο από το Tesla Model Y και παρόμοιο με το Xpeng G7. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι εντυπωσιακός 0,229 Cd, σύμφωνα με την Xiaomi και οι επίπεδες λαβές των θυρών, οι λειτουργικοί αεραγωγοί, μαζί με τα ενεργά ρολά της μάσκας, βοηθούν στη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης.

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Παρά το μέγεθός του, το YU7 δεν υπερβάλλει στην ταυτότητα ενός SUV. Η απόσταση από το έδαφος είναι μέτρια και το όχημα δεν διαθέτει χαρακτηριστικά εκτός δρόμου, όπως οι λειτουργίες εδάφους.

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Στο εσωτερικό, το YU7 Max υιοθετεί έναν τεχνολογικά επικεντρωμένο αλλά ταυτόχρονα συγκρατημένο σχεδιασμό. Στο ταμπλό κυριαρχεί μια κεντρική οθόνη 3K 16,1 ιντσών που τροφοδοτείται από τον Snapdragon 8295 και «τρέχει» το HyperOS της Xiaomi. Η έκδοση Max, περιλαμβάνει επίσης το AR-HUD 87 ιντσών “Hypervision” της μάρκας, το οποίο επικαλύπτει δεδομένα πλοήγησης, ταχύτητας και έξυπνης οδήγησης, απευθείας στο οπτικό πεδίο του οδηγού, το οποίο είναι ένα από τα πρακτικά χαρακτηριστικά του YU7.

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Η ποιότητα των υλικών είναι ανταγωνιστική σε αυτό το εύρος τιμών. Η έκδοση Max, διαθέτει δερμάτινη ταπετσαρία Nappa, ξύλινες λεπτομέρειες με ανοιχτούς πόρους και προαιρετικό ηχοσύστημα Dolby Atmos 21 ηχείων. Σε αντίθεση με ορισμένους ανταγωνιστές που δίνουν έμφαση στις οθόνες, η Xiaomi δίνει προτεραιότητα στην ενσωμάτωση μεταξύ συσκευών, αφού οι χρήστες μπορούν να συγχρονίζουν smartphones, tablet, ακόμη και έξυπνες οικιακές συσκευές, με την κεντρική διεπαφή του αυτοκινήτου.

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι άφθονος. Με σχεδόν επίπεδο πάτωμα και ανακλινόμενα πίσω καθίσματα, το YU7 μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 4 ενήλικες σε μεγάλες αποστάσεις. Η έκδοση Max, περιλαμβάνει αποσπώμενη οθόνη ψυχαγωγίας πίσω καθισμάτων και πτυσσόμενο τραπεζάκι.

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Το πορτμπαγκάζ προσφέρει 670 λίτρα χώρου με τα πίσω καθίσματα σηκωμένα και 1.775 λίτρα όταν τα πίσω καθίσματα είναι αναδιπλωμένα. Υπάρχει επίσης ένα μπροστινό πορτμπαγκάζ 58 λίτρων, το οποίο βοηθά στην αποθήκευση καλωδίων ή μικρών τσαντών.

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Πίσω από το τιμόνι

Στο δρόμο, το YU7 Max αποδίδει τους 578 ίππους του, με ομαλό αλλά δυναμικό τρόπο, συνδυάζοντας άμεση ροπή, με αθόρυβη λειτουργία. Η επιτάχυνση είναι γρήγορη, με χρόνο 0–100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, μπορεί να υπάρξει κάποια ολίσθηση των ελαστικών κατά τις απότομες εκκινήσεις, λόγω των οικολογικών ελαστικών Michelin e·Primacy.

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Το YU7 Max διαθέτει διάταξη διπλού κινητήρα AWD, ο οποίος επιτρέπει την κατανομή ροπής και την βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες. Σε αντίθεση με το sedan SU7, η ποιότητα οδήγησης του YU7, είναι ρυθμισμένη περισσότερο για άνεση, παρά για επιθετικότητα, αλλά το πλαίσιο παραμένει «ψύχραιμο», ακόμα και όταν οδηγείται δυναμικά.

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Η ανάρτηση διαθέτει αρχιτεκτονική διπλών ψαλιδιών μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, ρυθμισμένη για βέλτιστη καθημερινή οδήγηση. Ενώ η Xiaomi δεν προσφέρει ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, οι κακοτεχνίες του δρόμου, απορροφώνται αποτελεσματικά. Σε ανώμαλες επιφάνειες, το YU7 παραμένει σταθερό, με ελάχιστη διαταραχή στην καμπίνα. Σε υψηλότερες ταχύτητες, η κάθετη κίνηση αποσβένεται επίσης καλά.

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Ο χειρισμός είναι ουδέτερος και προβλέψιμος, χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους της μπαταρίας και την κατανομή βάρους σχεδόν 50:50. Η αίσθηση του τιμονιού είναι ελαφριά, αλλά ακριβής. Σε κλειστές στροφές ή κυκλικούς κόμβους, το YU7 διατηρεί την «αυτοπεποίθησή» του με ελάχιστη κλίση, αν και οι ενθουσιώδεις οδηγοί, μπορεί να αισθανθούν τους περιορισμούς, στην πλευρική πρόσφυση των ελαστικών.

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Το φρενάρισμα είναι σίγουρο, χάρη στο σύστημα Bosch iBooster brake-by-wire, με ομαλές μεταβάσεις, μεταξύ αναγεννητικής πέδησης και πέδησης τριβής. Η αναγεννητική πέδηση έχει τρία επίπεδα, αλλά δεν υποστηρίζεται η οδήγηση με ένα πεντάλ. Η ισχυρότερη ρύθμιση αναγέννησης, επιβραδύνει σημαντικά το αυτοκίνητο, αλλά οι οδηγοί θα πρέπει να πατήσουν τα φρένα, για να σταματήσουν εντελώς.

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Η απομόνωση της καμπίνας είναι ένα σαφές πλεονέκτημα. Στα 100–120 χλμ./ώρα, ο θόρυβος από τον άνεμο και τον δρόμο παραμένει χαμηλός, με μόνο ελαφρές αναταράξεις να ακούγονται κοντά στους καθρέφτες. Τα διπλά τζάμια, η εκτεταμένη μόνωση και η απουσία κραδασμών του κινητήρα, συμβάλλουν σε μια αίσθηση οδήγησης υψηλής ποιότητας, ειδικά σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

 

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Ετυμηγορία

Το Xiaomi YU7 Max, προσφέρει ισχυρή απόδοση, διακριτική πολυτέλεια και ισχυρή ψηφιακή ενσωμάτωση, χωρίς να καταφεύγει σε τεχνάσματα. Η γοητεία του έγκειται στη συνδεσιμότητα του οικοσυστήματος, στον διακριτικό αλλά και κορυφαίο σχεδιασμό και στην υψηλή απόδοση ενός ηλεκτρικού οχήματος, όλα συσκευασμένα σε ένα οικογενειακό SUV.

Οδηγώντας το «κελεπούρι» Xiaomi YU7 Max των 578 PS

Για τα νοικοκυριά με τεχνολογική εξοικείωση, που χρησιμοποιούν ήδη συσκευές Xiaomi, το YU7 Max, προσφέρει απρόσκοπτη ενσωμάτωση και πρακτική καθημερινή χρήση. Παρόλο που δεν διαθέτει προσαρμοστική ανάρτηση, ή μπαταρίες ημι-στερεάς κατάστασης, που συναντώνται σε ορισμένους ανταγωνιστές, υπερέχει στα βασικά: γρήγορη φόρτιση, μεγάλη αυτονομία, ισχυρή επιτάχυνση και ένα εκλεπτυσμένο, άνετο εσωτερικό, καθώς και λεπτομέρειες, που δεν συναντώνται σε κανέναν άλλο ανταγωνιστή στην κατηγορία του.

Πηγή: carnewschina.com