Η BMW αναβαθμίζει το προφίλ των υψηλών επιδόσεων BMW X5 και X6 M Competition, κάνοντας αλλαγές σε καίρια σημεία. Πιο συγκεκριμένα, η γερμανική φίρμα βελτίωσε την απόδοση των μοντέλων και επιπλέον ενίσχυσε της ψηφιακές τους δυνατότητες. Ωστόσο, η σημαντικότερη επέμβαση της μάρκας, αφορά τα νέα εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης των δύο πολυτελών υπερυψωμένων μοντέλων.
Το αναβαθμισμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης και ο εξηλεκτρισμός έχουν ως αποτέλεσμα μία ακόμη πιο άμεση παροχή ισχύος. Επιπλέον, φρέσκες σχεδιαστικές πινελιές τονίζουν τη δυναμική και πολυτελή αίσθηση των 2 οχημάτων. Φυσικά, η ψηφιακή τεχνολογία υποστηρίζει και τις εξελίξεις στον τομέα της αυτοματοποιημένης οδήγησης και των συστημάτων στάθμευσης.
Test Drive || BMW i4 M50: Ηλεκτρική… αστραπή 544 ίππων!
Τα BMW X5 και Χ6 M Competition με υβριδική τεχνολογία 48V
Το υβριδικό σύστημα κίνησης 48V των X5 και X6 M Competition, αποτελεί πρωτιά σε μοντέλα υψηλών επιδόσεων της μάρκας. Πιο συγκεκριμένα, η BMW έχει τοποθετήσει έναν ηλεκτροκινητήρα στο «σώμα» του αυτόματου 8τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων M Steptronic. Μάλιστα, η ισχύς του ηλεκτρικού μοτέρ φτάνει τους 12 ίππους και τα 200 Nm ροπής. Παράλληλα, λειτουργεί ως μίζα του θερμικού κινητήρα, καθώς και ως γεννήτρια της μπαταρίας.
Το υβριδικό σύνολο συνεργάζεται με έναν αναβαθμισμένο κινητήρα βενζίνης M TwinPower Turbo V8. Ειδικότερα, το μηχανικό σύνολο αυτό έχει χωρητικότητα 4,4 λίτρων και με τη βοήθεια υπερτροφοδότησης αποδίδει 625 ίππους και 759 Nm ροπής. Έτσι, οι X5 και X6 M Competition επιταχύνουν από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.
Test Drive || BMW X3 xDrive30e: Υβριδική πολυτέλεια
Η ισχύς του κινητήρα περνάει στους τροχούς με τη βοήθεια του βελτιωμένου 8τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων M Steptronic με Drivelogic. Μάλιστα, αυτό προσφέρει επιλογή τριών ρυθμίσεων όσον αφορά στις αλλαγές ταχυτήτων, τόσο στην αυτόματη όσο και στη χειροκίνητη λειτουργία. Επιπλέον, τα 2 μοντέλα ενισχύουν την ξεχωριστή εμπειρία επιδόσεων που προσφέρουν, με μία νέα έκδοση του συστήματος τετρακίνησης M xDrive.
Ωστόσο, σε αυτό συμβάλλει και η επιλογή της γερμανικής φίρμας να τοποθετήσει ενεργό διαφορικό «M» στον πίσω άξονα. Επιπλέον, το μενού M Setup επιτρέπει στον οδηγό να μεταβαίνει από την προεπιλεγμένη ρύθμιση 4WD, στη λειτουργία 4WD Sport. Μάλιστα, αυτή η επιλογή επιτρέπει την εκτέλεση ελεγχόμενων drift, κατανέμοντας την ισχύ με σαφή έμφαση στους πίσω τροχούς.
Test Drive || BMW iX: To μέλλον της αυτοκίνησης είναι εδώ!
Μοντέρνο και τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό
Στο εσωτερικό των νέων BMW X5 M Competition και X6 M Competition ξεχωρίζει η κυρτή οθόνη BMW Curved Display. Αυτή αποτελείται από μία οθόνη πληροφοριών 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι και μία οθόνη ελέγχου 14,9 ιντσών στο κέντρο. Επιπλέον, διαθέσιμο στο στάνταρ εξοπλισμό είναι και το σύστημα BMW Live Cockpit Professional.
Το σύστημα αυτό προσφέρει επιπλέον το BMW head-up display και το σύστημα πλοήγησης BMW Maps, με λειτουργία Augmented View. Με το όχημα σταματημένο, οι εμπρός επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν streaming περιεχόμενο στην οθόνη ελέγχου.
Τέλος, το σύστημα BMW Digital Key Plus επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να κλειδώνουν και να ξεκλειδώνουν το αυτοκίνητό τους με τη χρήση smartphones. Η βελτιστοποιημένη ενσωμάτωση smartphone, η εξατομικευμένη λειτουργία BMW ID και μία Personal eSIM σχεδιασμένη για τη νέα τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας 5G, είναι επίσης διαθέσιμα προς χρήση.