Οι διαφορές μεταξύ Honda Prologue και Chevrolet Blazer

Παρά την κοινή αρχιτεκτονική και πολλά εξαρτήματα, το Honda Prologue φαίνεται να είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο. Ας δούμε γιατί.

Ακούστε το άρθρο

Παρά την κοινή αρχιτεκτονική και πολλά εξαρτήματα, το Honda Prologue φαίνεται να είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο. Ας δούμε γιατί.

Η Honda ήθελε να μπει γρήγορα στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης. Έτσι στράφηκε σε μια παράξενη συνεργασία, με τη General Motors. Το αμιγώς ηλεκτρικό Prologue είναι το πρώτο αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας, βασισμένο στην πλατφόρμα Ultium της General Motors. Στα χαρτιά φαίνεται να είναι ένα δίδυμο αδερφάκι του νέου Chevrolet Blazer Chevrolet. Έχουν ίδιο μεταξόνιο και μπαταρία ιόντων λιθίου 85 kWh. Αλλά δεν διαφέρουν μόνο στο σήμα που κοσμεί το εμπρός μέρος τους.

Ανάλυση των διαφορών από τον αρμόδιο

Σύμφωνα με τον John Hwang, επικεφαλής μηχανικό του Prologue, τα δύο μοντέλα έχουν σημαντικές διαφορές. Φυσικά το πλαίσιο, το πάτωμα, τα υποπλαίσια της εμπρός και πίσω ανάρτησης είναι κοινά. Η General Motors τα ανέλαβε από την αρχή της συνεργασίας τους. Κοινά για τα Blazer και του Prologue είναι και ο χώρος των πεντάλ, η στήριξη της κολώνας του τιμονιού και η βάση του παρμπρίζ. «Όταν αυτά είναι κοινά, ανοίγουν πολλές δυνατότητες και παρέχεται αρκετή ελευθερία στους σχεδιαστές» είπε ο Hwang.

Έτσι, τα πάνελ του αμαξώματος διαφέρουν, με αποτέλεσμα να μοιάζουν συγγενικά, αλλά όχι ίδια.

Οι διαφορές μεταξύ Honda Prologue και Chevrolet Blazer

«Κάναμε συσκέψεις με τη General Motors και είπαμε πώς θέλουμε να μοιάζει η γενική εικόνα των αυτοκινήτων μας» λέει ο Hwang. «Έτσι, φέραμε μερικά αυτοκίνητα της Honda και μερικά άλλα αυτοκίνητα, τα συγκρίναμε και τα οδηγήσαμε μαζί. Βάσει αυτού διαλέξαμε που θα επικεντρωθούμε για να κάνουμε ρυθμίσεις.»

Το Prologue χρησιμοποιεί μοναδικά ελατήρια και αμορτισέρ και, σύμφωνα με τον Hwang, η ρύθμιση του τιμονιού είναι αρκετά διαφορετική από του Blazer. Αν δεν τα οδηγήσει κάποιος μαζί, το ένα μετά το άλλο είναι δύσκολο να καταλάβει τη διαφορά. Αλλά το Prologue έχει πιο μαλακή ανάρτηση και το τιμόνι είναι λίγο πιο ελαφρύ.

Τί γίνεται στην καμπίνα των επιβατών;

Και στο εσωτερικό του Prologue υπάρχουν διαφορές. Ενώ το Blazer έχει μια σπορ εμφάνιση, το Prologue είναι πιο παραδοσιακό και έχει το γνωστό στιλ της Honda. Τα διακόπτες και τα χειριστήρια προέρχονται από την συλλογή της General Motors. Όμως ο Hwang λέει ότι οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Honda δημιούργησαν μια μοναδική εμφάνιση και αίσθηση για το εσωτερικό του Prologue. Οι θέσεις των διακοπτών είναι επίσης διαφορετικές και σύμφωνες με τα πρότυπα σχεδιασμού της Honda. Επίσης η Honda δεν πήρε τη μεγάλη, κυρτή οθόνη ψυχαγωγίας του Blazer προτιμώντας μια μικρότερη οθόνη αφής.

Τα δύο μοντέλα είναι ένα καλό παράδειγμα για το πώς τα αυτοκίνητα μπορούν να μοιράζονται πολλά στοιχεία, αλλά να έχουν εντελώς διαφορετική εμφάνιση και οδηγική συμπεριφορά. Έτσι το Prologue έχει αίσθηση Honda, παρότι έχει ρίζες και στην μεριά της General Motors.

Πηγή:motor1.com

 

abb_img