Αθόρυβη Ferrari γίνεται; Ε, δεν γίνεται. Ο ήχος που παράγουν οι κινητήρες των μοντέλων της ιταλικής μάρκας είναι χαρακτηριστικός. Προσφέρει απερίγραπτα συναισθήματα και οδηγική απόλαυση, ενώ όλα τα μοντέλα της μάρκας είναι αναγνωρίσιμα ακόμη και από τον ήχο.
Ωστόσο, και η Ferrari κάνει στροφή προς την ηλεκτροκίνηση. Και όπως είναι γνωστό ήχος και ηλεκτροκίνηση δεν πάνε μαζί, καθώς οι ηλεκτρικοί κινητήρες είναι εντελώς αθόρυβοι. Η μάρκα από το Μαρανέλο το γνωρίζει καλά και θέλοντας να διατηρήσει τον «θορυβώδη» χαρακτήρα της αναλλοίωτο, θα επιχειρήσει κάτι πρωτοποριακό.
Ferrari SF90 εναντίον BMW M 1000 RR στην πίστα!
Έτσι θα παράγουν ήχο οι ηλεκτρικές Ferrari
Πιο συγκεκριμένα, η Ferrari έχει καταθέσει τα σχέδια για μία πατέντα που θα ενισχύει τον ήχο που παράγουν οι ηλεκτροκινητήρες. Έτσι, οι επιβάτες θα έχουν τη ίδια ακουστική εμπειρία με ένα… θερμική Ιταλίδα από το Μαρανέλο.
Η εν λόγω πατέντα μοιάζει με το σύστημα Fratzonic Chambered της αμερικάνικης εταιρείας Dodge. Ουσιαστικά, η μάρκα θα εξάγει ήχους από ηλεκτρικούς κινητήρες και διάφορα εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Ferrari Vision Gran Turismo: Ένα υβριδικό hypercar για… εικονικές πίστες!
Ειδικότερα, θα μετράει τις συχνότητες συντονισμού του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του διαφορικού, ακόμη και των τροχών. Επιπλέον, θα δημιουργήσει ένα νέο ήχο που έχει να κάνει με την περιστροφή του ηλεκτροκινητήρα.
Αυτό το ηχητικό ρεύμα θα δημιουργήσει ένα βουητό στο περίβλημα του κινητήρα, το οποίο αντιστοιχεί στην ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα. Επιπλέον, ένα αντηχείο μπορεί να ενισχύσει αυτό το βουητό στον κινητήρα ή στο περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων, δημιουργώντας έτσι έναν πραγματικό θόρυβο του συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Ferrari 499P: Ιστορική επιστροφή στους αγώνες αντοχής
Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο το 2025 (;)
Τέλος, η εν λόγω πατέντα μιμείται την συμπεριφορά των κινητήρων εσωτερικής καύσης, δημιουργώντας έναν γνήσιο θόρυβο. Ο ήχος δημιουργείται εντός του ηλεκτροκινητήρα και παραμένει πιστός στο ήθος της αυθεντικότητας της Ferrari.
Πιθανότατα, να τον… ακούσουμε στο πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας, που σύμφωνα με πληροφορίες θα κάνει την εμφάνισή του το 2025.