Οι Κινέζοι μπορούν να νικήσουν στην τεχνολογία μπαταριών

Η μεγαλύτερη κρατική κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία SAIC ισχυρίζεται ότι προχωρήσει σε μαζική παραγωγή μπαταριών EV στερεάς κατάστασης.

Ακούστε το άρθρο

Η SAIC Motor, η μεγαλύτερη και κρατική κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, ανακοίνωσε ότι αυτή τη στιγμή κάμνει ανάπτυξη μπαταριών στερεάς κατάστασης. Το πιο σημαντικό έτσι, η εν λόγω τεχνολογία, θα είναι διαθέσιμη και στα ηλεκτρικά της από το 2026. Ξεπερνώντας έτσι και το τρέχον πρόγραμμα κάθε άλλης εταιρείας αυτοκινήτων.

Η κινεζική μάρκα αυτοκινήτων, ανακοίνωσε και το σχέδιό της κατά τη διάρκεια του συνεδρίου New Energy Technology. Οι μάρκες αυτοκινήτων SAIC περιλαμβάνουν και τα Maxus, Rising Auto, Roewe, Baojun, αλλά και Wuling, Hongyan και Sunwin. Κατέχει επίσης και τη βρετανική μάρκα MG, αλλά και την κατασκευάστρια του Cyberster EV roadster, αλλά και πιο πρόσφατα, το EX181, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με άγρια εμφάνιση.

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να νικήσει τους πάντες στην τεχνολογία μπαταριών

Το πρώτο Solid-State EV θα κυκλοφορήσει φέτος

Η μπαταρία στερεάς κατάστασης και εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης 900V, έγινε από τη SAIC και τη θυγατρική της, Qingtao Energy. Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης είναι έτσι και το μέλλον των EV. Αλλά και η τεχνοτροπία για να γίνουν έτσι πιο προσιτές.

Ο αγώνας των μπαταριών είναι σε εξέλιξη

Η Toyota πρωτοπορεί, αλλά και με τον μεγαλύτερο αριθμό διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας  μπαταριών στερεάς κατάστασης. Εν τω μεταξύ, η Nissan ζήτησε και νωρίτερα προθεσμία και για το 2028. Αλλά και η Volkswagen θα μπορούσε να προχωρήσει ακόμη και αρκετά νωρίτερα με τη συνεργασία της με την QuantumScape. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη παρουσιάσει και ένα πρωτότυπο. Που ισχυρίζεται ότι ξεπερνά έτσι κάθε προσδοκία, συμπεριλαμβανομένης και της αξιοπιστίας της μπαταρίας.

 

abb_img