Οριστικά τίτλοι τέλους για το Renault Zoe!

Το Renault Zoe δεν θα αντικατασταθεί από νέα γενιά μοντέλου και στη γκάμα της θα λάβουν τη θέση του τα Renault 4 και 5.

Ακούστε το άρθρο

Μετά το τέλος του κύκλου ζωής του Renault Zoe δεν θα υπάρξει αντικατάσταση του. Πιο συγκεκριμένα, την ηλεκτρική γκάμα της γαλλικής φίρμας θα συμπληρώσουν τα νέα Renault 4 και 5. Βέβαια, το Zoe αποτελεί ένα από τα best-seller ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη και η καριέρα του μετρά περισσότερα από 10 χρόνια.

Μάλιστα, το εν λόγω μοντέλο κυκλοφορεί και σε PHEV έκδοση, ενώ την περίοδο 2015-2016 κατέκτησε την πρώτη θέση στις πωλήσεις ηλεκτρικών. Τέλος, στη Γαλλία έχουν κυκλοφορήσει περισσότερες από 100.000 Zoe.

Renault 4Ever Trophy: Αποκάλυψη στην Πόλη του Φωτός!

Μετά το Renault Zoe τι;

Η απουσία αντικατάστασης του Zoe θα επηρεάζει τη γκάμα της Renault. Αναλυτικότερα, την ευρωπαϊκή γκάμα της θα αποτελούν 4 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και τέσσερα υβριδικά. Μάλιστα, τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα είναι τα Renault 4 και 5, το Megane E-Tech και το Scenic E-Tech. Επιπλέον, στην υβριδική γκάμα θα δούμε το Clio, το Captur, το Arkana και το Austral.

Renault Group: Γαλλική Επανάσταση στο Παρίσι!

Αυξημένα έσοδα για τη Renault

Η Renault κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2022 σημείωσε έσοδα 9,8 εκατομμυρίων ευρώ. Παρατηρούμε δηλαδή, μία αύξηση της τάξης του 20,5%. Ουσιαστικά, η αύξηση των τιμών επέτρεψε το αντιστάθμισμα της μείωσης του αριθμού των μονάδων, τις οποίες διέθεσε η φίρμα.

Ακόμη, οι προβλέψεις της Renault για ολόκληρο το έτος περιλαμβάνουν περιθώριο λειτουργικού κέρδους άνω του 5%. Μάλιστα, η αντίστοιχη πρόβλεψη για το 2021 άγγιζε το 3,6%.

Το θρυλικό Renault 4 επιστρέφει ως… ηλεκτρικό

Ο Fabrice Cambolive, COO της Renault, δήλωσε:

«Οι περισσότερες αγορές θα έχουν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα για την compact κατηγορία. Μέχρι το 2035 θα έχουμε και το Clio και το Captur. Αυτά διαθέτουν υβριδική τεχνολογία, καθώς αυτή είναι η λύση που επιλέξαμε, η τεχνολογική επιλογή για την αντικατάσταση της κανονικότητας του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τέλος, η ιδανική γκάμα στην ευρωπαϊκή αγορά περιέχει 4 ηλεκτρικά και 4 υβριδικά μοντέλα. Σε αυτά τα μοντέλα, θα υπάρχει το πολύ ένας κινητήρας και δύο ή τρία επίπεδα εξοπλισμού».

abb_img