Η εξατομίκευση στα αυτοκίνητα της Porshe, ήταν ανέκαθεν και η ενασχόληση της Γερμανικής εταιρείας Techart, με έδρα το Leonberg. Η σειρά GTstreet R, είναι μια εμπνευσμένη και περιορισμένη έκδοση ολοκληρωμένης αναβάθμισης διαφόρων μοντέλων. Μέρος της σειράς αυτής και το νέο ελαφρύ σούπερ σπορτ Flyweight, βασισμένο στην θρυλική Porsche 911 turbo S. Tης σειράς 992 και το οποίο κατασκευάστηκε αυστήρα μόνο σε 19 κομμάτια, για τους φανατικούς λάτρεις της πίστας και όχι μόνο.
Με συμπυκνωμένη και όλη την εμπειρία της εταιρείας απο τους αγώνες, το εξατομικευμένο αυτό «εργαλείο» οπτικά παραπέμπει σε μια 911 S turbo. Κατ’ αρχάς είναι και ελαφρύτερο κατά 60 κιλά, ενώ η ισχύς έχει ανέβει 150 ίππους επιπλέον, απο τους 650 στους 800! Το αυτοκίνητο είναι εναρμονισμένο τεχνικά και για την «επαγγελματική» συμμετοχή σε αγώνες.
«Ο στόχος μας με το GTstreet R Flyweight, ήταν να δημιουργήσουμε μια πραγματική μηχανή αγώνων». Δήλωσε ο Tobias Beyer, διευθύνων σύμβουλος της TECHART Automobildesign GmbH. Συνεχίζοντας “Μέσω της συνεχούς μείωσης βάρους της προηγμένης τεχνολογίας αγώνων, αλλα και της αύξησης της απόδοσης ισχύος, απο την TECHART.
Οι επέμβάσεις της Techart εξωτερικά
Νέο φτερό από ανθρακονήματα και με προεκτάσεις του τόξου των τροχών. Το ελαφρύ εμβληματικό πίσω πτερύγιο Carbon GTstreet R Flyweight απο ανθρακονήματα, που αποτελείται και από ένα νέας σχεδίασης σταθερό πτερύγιο. Η γωνία του προφίλ της άνω πτέρυγας, μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία στάδια, επιτρέποντας τη βελτιστοποίηση της ισορροπίας του αυτοκινήτου. Ανάλογα και με το είδος της πίστας. Τόσο το καπό όσο και το πλαίσιο της πίσω πόρτας, ειναι κατασκευασμένα απο ανθρακόνημα.
Αγωνιστικό εσωτερικό!
Τα υλικά είναι φτιαγμένα και ραμμένα όλα στο χέρι, με τα δυο πανάλαφρα (4,9 κιλά) μπάκετ καθίσματα της Recaro να είναι «όλα τα λεφτά»! Καθίσματα, πάνελ, ταμπλό, υποβραχιόνιο, όλα είναι εξατομικευμένα και χειροποίητα απο τους ανθρώπους της Techart. Με τις ραφές και τα ανάγλυφα κεντήματα να φέρουν το λογότυπο της εταιρείας. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσηςκαι νέο ελαφρύτερο χαλί, roll bar της Techart, ζώνες 6 σημείων και πυροσβεστήρα με πιστοποίηση FIA. Αλλα και ένα περίτεχνα διακοσμημένο τιμόνι. Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει για το εσωτερικό και ανθρακονήματα σε ματ ή γυαλιστερό χρώμα. Ενω μπορεί να ζητήσει εαν το επιθυμει και μια προσωπική διακόσμηση σε χρώματα ή και εφέ. Χωρίς να υπάρχουν όρια στην εξατομίκευση, απο την ομάδα σχεδιασμού της Techart.
Μηχανικά
Αναβάθμιση της απόδοσης του υπερτετράγωνου (102 x 76,4 mm), 6 κύλινδρου, 24 βάλβιδου μπόξερ των 3.745 κ.εκ με τα δύο τούρμπο. Η Techart για αυτό, προσφέρει το Powerkit TA092/T2.1. Αυτό περιλαμβάνει βελτιωμένα τούρμπο, αγωνιστικά φίλτρα αέρα ελεύθερης ροής, ενισχυμένες βαλβίδες, αλλά και ανακούφισης wast gate. Καθώς και ένα προσαρμοσμένο λογισμικό, για τον κινητήρα και την μετάδοση. Το σύνολο βελτίωσης της απόδοσης, συμπληρώνει και μια χειροποίητη ελεύθερης ροής εξάτμιση, με ρυθμιζόμενα πτερύγια. Ελαφρύτερη κατά 2,8 κιλά και με έναν συναρπαστικό ήχο. Τα 0-100 έρχονται σε 2,5” και τα 0-200 σε 7,5” με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 350 χλμ/ωρα!
Για να περάσει η επιπλέον δύναμη στο δρόμο όσον αφορά την ανάρτηση, οι τεχνικοί της Techart εμπιστεύθηκαν την μαιτρ του είδους Öhlins. Η οποία και εφοδίασε το σούπερ 911 με μια σφικτότερη ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Τόσο ως προς το ύψος, όσο και προς την συμπίεση bound – rebound των αμορτισέρ. Αλλάχτηκαν επίσης οι συνδέσεις των εμπρός ψαλιδιών και τοποθετήθηκαν σφαιρικά ρουλεμάν unibal. Αυτά για αμμεσότερο και ακριβέστερο στρίψιμο των τροχών, που «φορούν» τα πολύ καλά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R. Οι ελαφριές ζάντες Formula VI Race Flyweight της Techart, είναι σφυρήλατες και με βάρος ανά ζάντα 9,8 κιλά μπροστά και 11,2 κιλά πίσω. Σε διαστάσεις 9,5” x 20” μποστά και 12” x 21” πίσω! Αυτό σημαίνει και μείωση της μη αναρτώμενης μάζας κατά 2,6 κιλά, στον μπροστινό άξονα και 2,2 κιλά στον πίσω.