Porsche 911 Hybrid: πιο γρήγορη από την 911 Turbo S στο Nurburgring!

Μετά από 3 εκατομμύρια μίλια δοκιμών σε πίστες και δρόμους σε όλο τον κόσμο, η ανάπτυξη της πρώτης υβριδικής Porsche 911 ολοκληρώθηκε.

Ακούστε το άρθρο

Η Porsche ανακοίνωσε σήμερα και την ολοκλήρωση της ανάπτυξης της πρώτης υβριδικής Porsche 911, ενόψει και της διεθνούς αποκάλυψης στις 28 Μαΐου. Το κατόρθωμα είναι ότι ο νεοφερμένος και μέρος της ανανεωμένης γενιάς 992.2 του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου, – πέρασε στο Nurburgring σε 7:16.934.

Ωστόσο, η υβριδική 911 είναι και επίσημα ταχύτερη από την 992.1 Turbo S των 641 ίππων. Η οποία και ολοκλήρωσε το κατόρθωμα σε 7:17.3. με τον Jorg Bergmeister.

Η Porsche έχει ολοκληρώσει περισσότερα και από 3,1 εκατομμύρια μίλια δοκιμών ανάπτυξης για το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Yποβάλλοντάς το και σε πολυάριθμες δοκιμές πίστας και οδήγηση σε επαρχιακό δρόμο αλλά και κίνηση στην πόλη. Για να αποδείξει ότι και το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, είναι έτοιμο και για την σειρά παραγωγής.

Μιλώντας και για το επίπονο ταξίδι της ανάπτυξης, ο αντιπρόεδρος της Porsche για τα μοντέλα 718 και 911 είπε. Ότι και η Porsche «δεν άφησε τίποτα στην τύχη. Και ατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, δοκίμασε τη νέα 911 κια κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο, έως και την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια και της δοκιμής στο Ντουμπάι».

Η Porsche δεν έχει δώσει και πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το τι να περιμένουμε από το 911 Hybrid. Αλλά από προηγούμενα σχόλια, δεν θα είναι ένα plug-in υβριδικό, βασιζόμενο και σε μια μικρότερη μπαταρία. Για την πλήρωση της ροπής, αλλα και την περιστροφή των στροβιλοσυμπιεστών. Αλλά και για ελαχιστοποίηση της καθυστέρησης των τούρμπο. Πηγές κοντά στην Porsche, είπαν ότι τα υβριδικά μοντέλα δεν θα είναι διαθέσιμα σε τίποτα άλλο εκτός από AWD.

 

 

abb_img