Porsche on Tour: Μια αξέχαστη εμπειρία για τους λάτρεις της οδήγησης στην Κρήτη

Ακούστε το άρθρο

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Pop-Up Store της Porsche στην Κρήτη, προσφέροντας στους λάτρεις της μάρκας μια μοναδική ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον συναρπαστικό κόσμο της. Από τις 15 έως τις 27 Οκτωβρίου, η Porsche έφερε τη θρυλική της εμπειρία στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα του νησιού, το Ηράκλειο και τα Χανιά, δημιουργώντας ένα σημείο συνάντησης για τους λάτρεις της αυτοκίνησης.

O Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ κ. Πάρης Κυριακόπουλος δήλωσε σχετικά: «Η Κρήτη είναι μια περιοχή με ιστορία, πολιτισμό, κουλτούρα και ενέργεια. Θέλαμε να φέρουμε την Porsche πιο κοντά στους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες μας και είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που βρισκόμαστε στο νησί σας για δύο εβδομάδες. Το κοινό της Porsche επεκτείνεται πέρα από τις μεγάλες πόλεις και η παρουσία μας εδώ ήταν μια ξεκάθαρη επιλογή για να έρθουμε πιο κοντά στο κοινό μας, να δείξουμε την καινούρια μας γκάμα και να μιλήσουμε από κοντά για το μέλλον της Porsche και τις ιδέες μας».

Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά τα εμβληματικά μοντέλα της Porsche, όπως την θρυλική 911, την Cayenne, την Panamera και τις εντυπωσιακές αμιγώς ηλεκτρικές Taycan και την πολυαναμενόμενη Macan. Κάθε μοντέλο, με τη δική του μοναδική ταυτότητα, αναδείκνυε τις αξίες της μάρκας, συνδυάζοντας αρμονικά την τεχνολογία αιχμής, την υψηλή απόδοση και την αισθητική. Παράλληλα, οι λάτρεις της οδήγησης είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν test drives στα τελευταία μοντέλα της μάρκας, βιώνοντας την αξεπέραστη οδηγική απόλαυση που προσφέρει η Porsche μετατρέποντας κάθε διαδρομή σε ένα αξέχαστο ταξίδι.

Στο πλαίσιο του Pop-Up Store, οι κάτοχοι Porsche είχαν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από δωρεάν διαγνωστικούς ελέγχους για τα οχήματά τους, προσφέροντας μια εξατομικευμένη φροντίδα για τις ανάγκες τους. Παράλληλα, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με εξειδικευμένους συμβούλους πωλήσεων της Porsche, οι οποίοι ήταν διαθέσιμοι να απαντήσουν σε κάθε ερώτηση και να παρέχουν πολύτιμες συμβουλές σχετικά με την πρωτοποριακή τεχνολογία και τα μοναδικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της μάρκας.

Η επιτυχία του Pop-Up Store στην Κρήτη επιβεβαιώνει για ακόμη μία φορά τη μοναδική γοητεία της Porsche και τη δύναμή της να εμπνέει κάθε οδηγό. Η μοναδική αυτή εμπειρία δεν ήταν απλώς μια γιορτή της καινοτομίας και των επιδόσεων, αλλά και μια ευκαιρία για τους λάτρεις της μάρκας να συνδεθούν με την πλούσια κληρονομιά και το πάθος που χαρακτηρίζει την Porsche.

Λίγα λόγια για την ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ

Η ιστορία του ομίλου είναι ένα αφήγημα αφιερωμένο στη δύναμη της κίνησης. Μια ιστορία που κάθε της ορόσημο είναι αποτέλεσμα μιας διαρκούς εξέλιξης που συντελείται βήμα-βήμα. Συγχρονισμένη πάντα με τις απαιτήσεις των καιρών, η εταιρεία, είναι ταυτισμένη με το όραμα, και τη διαρκή προσαρμογή στις ανάγκες των ανθρώπων.
Σήμερα, η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ είναι ένας Όμιλος Εταιρειών σε διαρκή ανάπτυξη, με παρουσία στην αγορά τριών χωρών, με περισσότερους από 350 εργαζόμενους και ετήσιο κύκλο εργασιών περίπου 170 εκατ. ευρώ (2023).
Έχοντας ξεκινήσει από το τέλος της δεκαετίας του 1960, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών από το 2005, η Εταιρεία έχει εξελιχθεί σε έναν πολυδύναμο επιχειρηματικό οργανισμό, ο οποίος αντιπροσωπεύει τη Yamaha σε Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, την Porsche AG & τη SIXT SE στην Ελλάδα. O Όμιλος έχει λάβει τη 2η θέση στα Best Workplaces™ Hellas 2024 και έχει διακριθεί και στα European Best Workplaces 2024
Για τον όμιλο ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, αυτή η διάκριση είναι η επιβεβαίωση του οράματος για ένα εργασιακό περιβάλλον που εμπνέει, σέβεται και αναπτύσσει τους ανθρώπους του.

Πηγή: Δελτίο τύπου

abb_img