Πώς το Inster θέλει να γίνει το πιο επιτυχημένο EV της Hyundai

To Inster είναι «ζωηρό» στην πόλη και απίστευτα εύκολο στο χειρισμό του, ενώ έχει επίσης μια εξαιρετικά «ώριμη» συμπεριφορά στον αυτοκινητόδρομο

Ακούστε το άρθρο

Μικρό αυτοκίνητο, μεγάλες ευκαιρίες. Η Hyundai ξέρει από παλιά, ότι τα καλά πράγματα έρχονται σε μικρές συσκευασίες και έτσι έχει προσθέσει το Inster στη γκάμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της, μαζί με τα Ioniq 5, Ioniq 6 και το ηλεκτρικό Kona. Τα πλεονεκτήματα του Inster ξεπερνούν τις προσδοκίες, αναφορικά με το μέγεθός του και η Hyundai έχει δημιουργήσει ένα πραγματικά ελκυστικό συνολικό πακέτο.

Πώς το Inster θέλει να γίνει το πιο επιτυχημένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Hyundai

Η αυτοκινητοβιομηχανία από την Κορέα, λανσάρει το Inster με τιμές που ξεκινούν λίγο κάτω από τα 24.000 ευρώ. Το Inster επίσης είναι φθηνότερο από τους Ευρωπαίους ανταγωνιστές, όπως το Citroen e-C3, το Renault R5 ή το VW ID.2, αν τελικά βγει στη παραγωγή. Μόνο το Dacia Spring ή το Leapmotor T03, θα είναι φθηνότερα.

Πώς το Inster θέλει να γίνει το πιο επιτυχημένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Hyundai

Το Inster είναι συγκριτικά μικρό σε μήκος στα 3,83 μέτρα και ασυνήθιστα στενό στα 1,61 μέτρα. Το μεταξόνιο των 2,58 μέτρων, προσφέρει αρκετό χώρο για τα γόνατα και 280 έως 351 λίτρα χώρου φόρτωσης για τις βαλίτσες και 1.059 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.

Πώς το Inster θέλει να γίνει το πιο επιτυχημένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Hyundai

Με εντυπωσιακά πλαστικά «φρυδάκια» στους τροχούς, όμορφη εμφάνιση και ράγες οροφής, το Inster δείχνει σε κάθε περίπτωση ένα στιβαρό όχημα. Στο εσωτερικό η ατμόσφαιρα, προσφέρει μια δανεισμένη γοητεία από το Kona. Ομολογουμένως, η αφθονία του πλαστικού δείχνει λίγο φθηνή σε κάποια σημεία, αλλά αυτό εξαργυρώνεται από στοιχεία όπως οι δύο μεγάλες οθόνες πίσω και δίπλα από το τιμόνι και ένας εκπληκτικός αριθμός επιλογών, από τα κλιματιζόμενα καθίσματα, μέχρι το θερμαινόμενο τιμόνι.

Πώς το Inster θέλει να γίνει το πιο επιτυχημένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Hyundai

Το μικρό αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ένα διπλό πίσω κάθισμα, που γλιστράει 16 εκατοστά, ενώ και τα δύο μπροστινά καθίσματα μπορούν μαζί με ένα μαξιλάρι στο ενδιάμεσο, να διπλώσουν όλα μαζί προς τα κάτω, για να σχηματίσουν μια μεγάλη επίπεδη περιοχή, για ανάπαυση ή ακόμα και ύπνο.

Πώς το Inster θέλει να γίνει το πιο επιτυχημένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Hyundai

Στην Κορέα, αυτό το γοητευτικό, μέτριου μεγέθους αυτοκίνητο, κυκλοφορεί ήδη στην αγορά εδώ και δύο χρόνια ως Casper, με ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης. Για τη μετατροπή του σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η κορεατική εταιρεία έχει μακρύνει το μεταξόνιο περίπου 20 εκατοστά, για να δημιουργήσει χώρο στο πάτωμα για την μπαταρία.

abb_img