Ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο έχει στα σχέδια της η Tesla, το οποίο μάλιστα θα είναι οικονομικά προσιτό σε σχέση με τα ήδη υπάρχοντα. Άλλωστε η τιμή τους είναι μεγαλύτερη από τα 50.000 ευρώ. Πιο συγκεκριμένα, η αμερικανική εταιρεία παλαιότερα είχε κάνει λόγο για ένα μικρό προσιτό μοντέλο για την ευρωπαϊκή αγορά, η τιμή του οποίου δεν θα ξεπερνούσε τα 25.000 ευρώ.
Φήμες επανάφεραν στο προσκήνιο το εν λόγω μοντέλο, αυτή τη φορά όμως με τιμή εκκίνησης τα 30.000 ευρώ. Το μοντέλο αυτό θα είναι στην ίδια κατηγορία με μοντέλα ευρωπαϊκών εταιρειών, όπως το Renault Megane 5 E-Tech, το Volkswagen ID.3 και το μελλοντικό Peugeot e-308.
Tesla: Λιγότερες παραδόσεις οχημάτων στο τρίτο τρίμηνο!
Χρειάζεται χώρο για να αναπτυχθεί το Model C
Το μικρό ηλεκτρικό που σκέφτεται η Tesla, θα είναι ένα συμπαγές σεντάν 4,40 μέτρων, με πιθανή ονομασία Model C. Ωστόσο, θέλει αρκετό χρόνο μέχρι να το δούμε να παίρνει «σάρκα και οστά». Πρώτα, πρέπει να υπάρξει ένα εργοστάσιο επί ευρωπαϊκού εδάφους για την κατασκευή του μοντέλου.
Φυσικά, η παραγωγή του θα μπορούσε να λάβει χώρα στο καινούργιο εργοστάσιο της εταιρείας στο Βερολίνο. Όμως, για να γίνει αυτό είναι απαραίτητη η επέκτασή του. Προς το παρόν, σε αυτό κατασκευάζονται 2.000 αντίτυπα του Model Y την εβδομάδα.
Tesla Optimus: Έρχεται το ρομπότ του Έλον Μασκ!
Οι νέες μπαταρίες 4860 θα κάνουν τη διαφορά
Ένας άλλος λόγος καθυστέρησης έχει να κάνει με την ολοκλήρωση του εργοστασίου νέων μπαταριών, στο Βερολίνο. Ειδικότερα, η εταιρεία δίπλα από το νέο Gigafactory στο Βερολίνο, ετοιμάζει και μία μονάδα παραγωγής των νέων μπαταριών 4860.
Οι εν λόγω μπαταρίες είναι εξαιρετικά καινοτόμες. Θα είναι πιο ελαφριές, με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και το βασικότερο, θα είναι κατά 50% οικονομικότερες στην κατασκευή τους. Δεδομένου ότι οι μπαταρίες είναι το κυριότερο στοιχείο που θα καθορίσει την χαμηλή τιμή του μελλοντικού μοντέλου, προτεραιότητα έχει το εργοστάσιο των νέων μπαταριών.
Η Tesla κατασκευάζει τη δική της γειτονιά
Με ολοκαίνουργια πλατφόρμα το προσιτό μοντέλο της Tesla
Σύμφωνα με τις φήμες, το πιθανό Model C θα συμβαδίζει με τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Δηλαδή, θα έχει απόδοση 250-400 ίππων, αυτονομία 440-600 χιλιομέτρων, ενώ είναι πιθανό να έχει μία νέα αρχιτεκτονική.
Με τη νέα πλατφόρμα, οι μπαταρίες αντί να είναι στο κέντρο του δαπέδου, θα είναι μέρος του πλαισίου, συνδέοντας το εμπρός με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Γεγονός που σημαίνει περισσότερη οικονομία στα υλικά και την κατασκευή.
Το προσιτό Model C, σίγουρα δεν θα είναι διαθέσιμο πριν το 2024. Άλλωστε, η εταιρεία ετοιμάζει τρία νέα μοντέλα για το 2023, τα οποία είχε προγραμματίσει για νωρίτερα.