Η Hyundai απαντά δυναμικά στον ανταγωνισμό από εταιρείες όπως η BYD στην κινεζική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, παρουσιάζοντας το νέο της ηλεκτρικό SUV, το Elexio. Το μοντέλο αυτό, δεν αποτελεί απλώς άλλη μία προσθήκη στην ηλεκτρική της γκάμα, αλλά μια τεχνολογική καινοτομία, σχεδιασμένη αποκλειστικά για την Κίνα.

Το Elexio είχε αρχικά τραβήξει την προσοχή τον Μάρτιο, όταν αποκαλύφθηκαν κατασκοπευτικές φωτογραφίες του, προκαλώντας φήμες ότι πρόκειται για το IONIQ 4. Ωστόσο, η Hyundai επιβεβαίωσε πως πρόκειται για ένα νέο ηλεκτρικό SUV, σχεδιασμένο από την Beijing-Hyundai, με σκοπό να καλύψει τις απαιτήσεις της κινεζικής αγοράς.

Η επίσημη παρουσίασή του έγινε τον Μάιο, αναδεικνύοντάς το ως το «πρώτο πλήρως ηλεκτρικό SUV πλατφόρμας», που προορίζεται αποκλειστικά για την Κίνα. Παρά το γεγονός ότι δανείζεται σχεδιαστικά στοιχεία από τα μοντέλα IONIQ, το Elexio ξεχωρίζει χάρη στη μοναδική του αισθητική, τις προηγμένες τεχνολογίες και την προσαρμογή του στις τοπικές προτιμήσεις.

Το εσωτερικό του, που αποκαλύφθηκε πρόσφατα, είναι καθαρά τεχνολογικά προσανατολισμένο και μινιμαλιστικό. Στο κέντρο του ταμπλό, δεσπόζει μια εντυπωσιακή οθόνη 27 ιντσών, η οποία λειτουργεί τόσο ως σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όσο και ως οθόνη για τον συνοδηγό. Επιπλέον, υπάρχει και μια μικρότερη οθόνη μπροστά από τον οδηγό, για βασικές πληροφορίες οδήγησης.

Το εσωτερικό περιλαμβάνει συνολικά 29 σημεία αποθήκευσης, διπλές ασύρματες βάσεις φόρτισης, καθώς και έναν μοντέρνο δίχρωμο συνδυασμό χρωμάτων. Από πλευράς εξοπλισμού, διαθέτει τοπικά συστήματα όπως τεχνολογία έξυπνης οδήγησης, με στόχο να προσελκύσει το τεχνολογικά ενημερωμένο κοινό της Κίνας.

Το Elexio βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP, την ίδια που χρησιμοποιούν και άλλα ηλεκτρικά μοντέλα των Hyundai και Kia. Η αυτονομία του με βάση τον κύκλο CLTC φτάνει έως τα 700 χιλιόμετρα, ενώ η δυνατότητα ταχείας φόρτισης, επιτρέπει την επαναφόρτιση από 30% έως 80% μέσα σε μόλις 27 λεπτά.

Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: με προκίνηση (FWD) και τετρακίνηση (AWD). Η FWD έκδοση διαθέτει έναν εμπρόσθιο κινητήρα ισχύος 217 PS, ενώ η AWD ενισχύεται με επιπλέον πίσω κινητήρα 99 PS, προσφέροντας συνολική απόδοση 316 PS.

Η Hyundai βλέπει την Κίνα ως στρατηγικής σημασίας αγορά, αποκαλώντας την «πεδίο μάχης» για τις διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες και πυρήνα της παγκόσμιας στρατηγικής της. Το Elexio αναμένεται να ενταχθεί στην κατηγορία premium SUV, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιστροφή της Hyundai στην κινεζική αγορά, όπως ακριβώς συμβαίνει και με την Kia μέσω του EV5. Η κυκλοφορία του Elexio, αναμένεται το τρίτο τρίμηνο του έτους. Περισσότερες πληροφορίες, όπως οι τιμές και τα επίπεδα εξοπλισμού, θα ανακοινωθούν σύντομα.
electrek.co