Η επερχόμενη ναυαρχίδα SUV της Lynk & Co εθεάθη να κάνει δοκιμές στο δρόμο για άλλη μια φορά. Αυτή τη φορά, πήραμε επίσης μια γεύση από το εσωτερικό του αυτοκινήτου, το οποίο είναι προς το παρόν γνωστό, μόνο με την κωδική ονομασία L946. Οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν πριν από το τέλος του τρίτου τριμήνου του 2025, με πιθανό ντεμπούτο, στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης τον Απρίλιο. Το νέο μοντέλο, αναμένεται να είναι ένα plug-in υβριδικό και πιστεύεται ότι θα αποτελέσει σημείο αναφοράς, έναντι των Denza N9, Li L9 και Aito M9. Χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Evo της κλιμακούμενης αρχιτεκτονικής της Volvo (SPA), η οποία υποστηρίζει επίσης αυτοκίνητα όπως το Volvo XC90, το Volvo EX90 και το Polestar 3.
Οι φωτογραφίες δείχνουν το αυτοκίνητο βαριά καμουφλαρισμένο. Ωστόσο, φαίνεται ότι το L946, θα έχει μια αρκετά επιβλητική κάθετη μάσκα. Φαίνεται επίσης ότι το αυτοκίνητο είναι ένα αρκετά συμπαγές τετράγωνο SUV. Στο πίσω μέρος, υπάρχει μια αεροτομή, που τελειώνει την γραμμή οροφής.
Όπως υποψιαζόμασταν προηγουμένως, το L946 είναι πράγματι ένα SUV τριών σειρών καθισμάτων. Αναμένεται να προσφερθούν και οι δύο εκδόσεις των έξι και επτά καθισμάτων. Οι εσωτερικές λήψεις, υποδεικνύουν ότι το εσωτερικό βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη. Τα καθίσματα είναι αρκετά φαρδιά, αλλά μπορεί απλώς να είναι προσωρινά καθίσματα, που χρησιμοποιούνται για δοκιμές. Στη δεύτερη σειρά, είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχουν μεμονωμένα καθίσματα και όχι πίσω μονοκόματος πάγκος. Αυτό θα μπορούσε να υποδηλώνει ότι το αυτοκίνητο που κατασκοπεύτηκε, είναι η εξαθέσια έκδοση.
Όπως και με τις προηγούμενες κατασκοπευτικές λήψεις, το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με Lidar. Το L946 διαθέτει ασυνήθιστους τροχούς 10 ακτίνων και πλευρικούς καθρέφτες χωρίς πλαίσιο. Ως ναυαρχίδα, το νέο αυτοκίνητο θα είναι μεγαλύτερο από το Lynk & Co 09 EM-P, το οποίο έχει διαστάσεις 5.042, 1.977 και 1.780 χλστ (μήκος, πλάτος, ύψος) και μεταξόνιο 2.984 χλστ. Το νέο αυτοκίνητο πιθανότατα θα είναι πιο κοντά σε μήκος στα 5,2 μέτρα.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης, θα είναι είτε το ίδιο, είτε πιο ισχυρό από αυτό του Lynk & Co 09 EM-P. Το 09 EM-P χρησιμοποιεί έναν κινητήρα 2.0T με ισχύ 254 PS και δύο ηλεκτροκινητήρες με συνολική ισχύ 348 PS.
Η Lynk & Co, μια μάρκα που ανήκει από κοινού στη Volvo και την Geely, τα τελευταία χρόνια «ηλεκτρίζει» με γοργούς ρυθμούς τη γκάμα της. Αρχικά αυτό σήμαινε εκδόσεις PHEV των υπαρχόντων μοντέλων, αλλά τα τελευταία μοντέλα κυκλοφόρησαν είτε μόνο ως PHEV, είτε όπως ξεκινούν φέτος με το Z10, ως πλήρως ηλεκτρικό.