Το Xiaomi YU7 υποβλήθηκε σε δοκιμές πλέον χωρίς καμουφλάζ. Αυτές οι φωτογραφίες είναι μια πρώτη ματιά στο πώς φαίνεται το νέο SUV. Σύμφωνα με τον ιδρυτή της Xiaomi, Lei Jun, το αυτοκίνητο θα πρέπει να ονομάζεται YU-7.
Για ένα EV, το αυτοκίνητο έχει πολύ μακρύ μπροστινό μέρος, με την καμπίνα να ξεκινάει αρκετά πίσω από τον μπροστινό τροχό. Αν και υπάρχει μια σαφής ομοιότητα με τη Ferrari Purosangue, ίσως δεν είναι τόσο μεγάλη όσο πιστεύαμε κάποτε. Το αυτοκίνητο μοιάζει επίσης πολύ, με μια έκδοση SUV του Xiaomi SU7. Είναι ένα σχετικά μεγάλο αυτοκίνητο με διαστάσεις 4.999, 1.996, 1.600 χλστ (μήκος, πλάτος, ύψος) και το μεταξόνιο είναι 3.000 χλστ. Μέχρι στιγμής, μόνο ένας διπλός κινητήρας έχει δηλωθεί στις λίστες του Υπουργείου Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας, με το αυτοκίνητο να ζυγίζει 2.405 κιλά.
Η ισχύς προέρχεται από έναν κινητήρα με ισχύ 299 PS τοποθετημένο μπροστά και έναν κινητήρα ισχύος 391 PS πίσω, παρέχοντας συνολική ισχύ 690 PS. Αυτά τα «άλογα», μπορούν να δώσουν στο Xiaomi YU7, τελική ταχύτητα 253 χλμ./ώρα. Πιθανότατα θα υπάρξει επίσης και μια πιο οικονομική σε τιμή έκδοση, με έναν κινητήρα. Η έκδοση του διπλού κινητήρα, θα έχει μπαταρία NMC, που θα παρέχεται από την CATL. Στο επίπεδο του εξοπλισμού Standard του αδελφού SU7, χρησιμοποιείται μια φθηνότερη μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου από την BYD και είναι πιθανό ότι αυτή, θα εμφανιστεί και στο φθηνότερο μοντέλο YU7, για να κάνει τις τιμές πιο προσιτές στη βασική του έκδοση.
Οι πωλήσεις του YU7 θα ξεκινούσαν γύρω στον Μάρτιο, αλλά αυτό θα προκαλούσε προβλήματα με τη χωρητικότητα λόγω της ολοκλήρωσης της δεύτερης φάσης του εργοστασίου της Xiaomi, αργότερα μέσα στο έτος. Τώρα γνωρίζουμε ότι, οι πωλήσεις του YU7 θα ξεκινήσουν το 2025. Αυτό θα δώσει στη Xiaomi τον απαραίτητο χρόνο, για να ολοκληρώσει το εργοστάσιο. Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα της έγκαιρης αποκάλυψης του αυτοκινήτου, είναι ότι η Xiaomi μπορεί τώρα να συνεχίσει τις δοκιμές του αυτοκινήτου, χωρίς τις οχλήσεις από κατασκόπους φωτογράφους.