Το ηλεκτρικό Liftback Xpeng P7+ εμφανίστηκε στον επίσημο αντιπρόσωπο, πριν από την επίσημη κυκλοφορία του, που έχει προγραμματιστεί για τις 10 Οκτωβρίου. Πρόκειται για εκθεσιακά αυτοκίνητα έτοιμα να μπουν σε εκθεσιακούς χώρους. Το Xpeng P7+ είναι ένα liftback 5 μέτρων με ισχύ έως και 308 ίππους.
Η Xpeng είναι μια γνωστή κινεζική εταιρεία κατασκευής NEV που ιδρύθηκε το 2014. Η τρέχουσα σειρά μοντέλων της, περιλαμβάνει έξι αυτοκίνητα: crossover G6 και G9, P5, P7i, σεντάν Mona M03 και X9 minivan. Σύντομα, η σειρά της μάρκας θα λάβει την πιο πρόσφατη προσθήκη, που είναι το P7+ liftback.
Η πρώτη παρτίδα P7+ εντοπίστηκε λοιπόν, σε αντιπροσώπους στην Κίνα. Ένα από αυτά τα liftbacks, έχει ήδη φτάσει στον εκθεσιακό χώρο για προβολή. Έχει μωβ χρώμα αμαξώματος, με μαυρισμένη οροφή. Ένα άλλο αυτοκίνητο εθεάθη δίπλα στο κατάστημα της Xpeng, με ασημί απόχρωση αμαξώματος και εμβλήματα με επικάλυψη χρωμίου.
Η Xpeng σχεδιάζει να γεμίσει τους εκθεσιακούς χώρους με P7+ liftback, πριν από την κυκλοφορία που έχει προγραμματιστεί για τις 10 Οκτωβρίου. Επιπλέον, το P7+ μπορεί να κάνει διεθνές ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 14 Οκτωβρίου. Όπως ανακοίνωσε η Xpeng, θα παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο AI στην έκθεση. Προηγουμένως, οι υπεύθυνοι της μάρκας, καυχιόντουσαν πολύ για το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης Eagle Eye με δυνατότητα υποβοήθησης οδήγησης L3+.
Το Xpeng P7+ είναι ένα μεγάλο liftback με κομψό στυλ. Έχει μια κοντή κεκλιμένη γραμμή καπό και μια κεκλιμένη γραμμή οροφής. Διαθέτει επίσης αναδιπλούμενες χειρολαβές θυρών και μαύρη πίσω αεροτομή. Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, υιοθετεί τη σχεδιαστική γλώσσα RoboFace. Το πίσω άκρο έχει μια ενιαία λωρίδα πίσω φωτός LED. Οι διαστάσεις του Xpeng P7+ είναι 5056/1937/1512 χλστ (μήκος, πλάτος, ύψος), με μεταξόνιο 3000 χλστ.
Το Xpeng P7+ διαθέτει δύο εκδόσεις κινητήρων. Η βασική έκδοση, προσφέρει έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα ισχύος 245 PS. Η πιο ισχυρή έκδοση, έχει ισχύ 313 PS. Το P7+ διαθέτει δύο επιλογές μπαταρίας LFP: μια 60,7 kWh για αυτονομία 575 χλμ (CLTC) και άλλη με 76,3 kWh για 685 χλμ (CLTC). Η κατανάλωση ενέργειας, πιστεύεται ότι είναι στην περιοχή των 11 kWh/100 χλμ.