Πρώτες λήψεις από το εσωτερικό του BYD Qin Plus

Η facelifted έκδοση του Qin Plus, αναμένεται να κυκλοφορήσει το τέταρτο τρίμηνο και θα διαθέτει τεχνολογία DM 5.0.

Ακούστε το άρθρο

Περισσότερους από δύο μήνες πριν γνωρίζαμε, ότι το BYD Qin Plus με τεχνολογία DM 5.0., υποβάλλεται σε δοκιμές εξέλιξης. Τέλος, το αυτοκίνητο εντοπίστηκε ξανά σε δοκιμή, καθώς ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες. Αυτή τη φορά, οι κατασκοπευτικές λήψεις, περιλαμβάνουν και εικόνες από το εσωτερικό του.

Ας σημειωθεί ότι το BYD Qin Plus ήταν το δεύτερο μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις τον Αύγουστο. Αυτός ο αριθμός, ωστόσο, ήταν ένα συνδυασμένο σύνολο τόσο για την έκδοση EV όσο και για την έκδοση DM-i του αυτοκινήτου. Το Qin Plus DM-i κυκλοφόρησε αρχικά το 2021.

Πρώτες λήψεις από το εσωτερικό του BYD Qin Plus

Η facelifted έκδοση του Qin Plus, αναμένεται να κυκλοφορήσει το τέταρτο τρίμηνο και θα διαθέτει τεχνολογία DM 5.0, το σύστημα PHEV πέμπτης γενιάς της BYD. Προηγούμενες κατασκοπευτικές λήψεις, υποδεικνύουν ότι το πρόσωπο του Qin Plus, θα πρέπει να μοιάζει με αυτό του Qin L. Αναμένεται ότι το νέο αυτοκίνητο, θα φαίνεται σημαντικά διαφορετικό από το υπάρχον Qin Plus και ότι θα είναι φθηνότερο από το Qin L.

Διαβάστε επίσης: carselectric.gr/i-byd-einai-pleon-i-megalyteri-aftokinitoviomichania-ston-kosmo

Οι διαστάσεις για το λίφτινγκ, πρέπει να είναι ίδιες ή πολύ παρόμοιες με το υπάρχον αυτοκίνητο, δηλαδή 4765, 1837 και 1495 χλστ (l/w/h) μαζί με μεταξόνιο 2718 χλστ. Από τις κατασκοπευτικές λήψεις, φαίνεται ότι το πίσω μέρος έχει πίσω φώτα με πιο μινιμαλιστικό σχεδιασμό από το τρέχον αυτοκίνητο.

Πρώτες λήψεις από το εσωτερικό του BYD Qin Plus

Οι λήψεις αποκαλύπτουν, ότι το εσωτερικό του αυτοκινήτου μοιάζει αρκετά με το σχέδιο του Qin L. Υπάρχουν φυσικά κουμπιά γύρω από τον μοχλό ταχυτήτων. Επιπλέον, η συνολική σχεδίαση, είναι αρκετά απλή και μπορούμε να δούμε ότι υπάρχει ένας πίνακας οργάνων LCD μαζί με μια οθόνη infotainment.

Πρώτες λήψεις από το εσωτερικό του BYD Qin Plus

Το τρέχον Qin Plus DM-i είναι σημαντικά μικρότερο από το Qin L, το οποίο έχει μήκος 4830 χλστ και είναι 160 κιλά βαρύτερο. Αναμφίβολα, το Qin Plus DM-i θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία PHEV πέμπτης γενιάς με επίκεντρο έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,5 λίτρων και 100 PS. Στο Qin L, αυτό συνδυάζεται με επιλογή ηλεκτροκινητήρα 163 PS ή 217 PS και είναι πιθανό, ότι ο λιγότερο ισχυρός από αυτούς θα προσφέρεται στο Qin Plus.

Πρώτες λήψεις από το εσωτερικό του BYD Qin Plus

Το Qin L προσφέρει μια επιλογή από πακέτα μπαταριών 10,1 και 15,9 kw, που παρέχουν 80 χλμ και 120 χλμ πλήρως ηλεκτρική αυτονομία, αντίστοιχα. Είναι πολύ πιθανό αυτά τα δύο πακέτα να προσφέρονται και στο Qin Plus DM-i. Ωστόσο, δεδομένου του μικρότερου μεγέθους και του ελαφρύτερου βάρους του αυτοκινήτου, δεν είναι παράλογο να περιμένουμε ότι οι αυτονομίες θα μπορούσαν να είναι ελαφρώς μεγαλύτερες, όπως και η συνολική αυτονομία των 2100 χλμ. Μπορεί επίσης να υπάρξει αντίστοιχη ελαφρά μείωση στην κατανάλωση καυσίμου από τα 2,9 l/100 km στο Qin L.

Πρώτες λήψεις από το εσωτερικό του BYD Qin Plus

Οι τιμές για το τρέχον αυτοκίνητο κυμαίνονται από 79.800 έως 119.800 γιουάν (11.250 – 16.900 USD). Θα πρέπει να περιμένουμε ότι οι τιμές για τη νέα έκδοση, θα είναι σε γενικές γραμμές σύμφωνες με αυτές και το αυτοκίνητο θα είναι σίγουρα φθηνότερο από το Qin L.

Πηγή: Autohome

 

abb_img