Πρόσφατα, ένας ερευνητικός οργανισμός, δημοσίευσε την κατάταξη των εσόδων από τις πωλήσεις αυτοκινήτων στην κινεζική αγορά επιβατικών το 2024, σύμφωνα με τα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης Sina Finance. Η BYD είχε και πάλι τα υψηλότερα έσοδα από πωλήσεις, ακολουθούμενη από τη Mercedes-Benz και μετά τη Volkswagen.
Οι 15 κορυφαίες μάρκες με τα υψηλότερα έσοδα ήταν:
No | Αυτοκινητοβιομηχανία | Μέσος όρος – τιμή ανά όχημα (USD) | Έσοδα από πωλήσεις (USD) | ||
1 | BYD | 16.700 | 58,1 δισ | ||
2 | Mercedes-Benz | 59.500 | 42,5 δις | ||
3 | Volkswagen | 19.700 | 41,9 δισ | ||
4 | Toyota | 23.300 | 36,7 δισ | ||
5 | BMW | 46.900 | 32,7 δισ | ||
6 | Tesla | 33.800 | 22,3 δισ | ||
7 | Aito | 55.500 | 21,4 δισ | ||
8 | Li Auto | 42.000 | 21,1 δισ | ||
9 | Honda | 20.800 | 17,8 δισ | ||
10 | Geely | 12.700 | 13,2 δις | ||
11 | Chery | 14.600 | 10,4 δισ | ||
12 | Land Rover | 140.500 | 10 δις | ||
13 | Buick | 25.400 | 9,9 δις | ||
14 | Νίο | 47.200 | 9,7 δις | ||
15 | Changan | 11.200 | 9 δις | ||
Για την BYD, η μέση τιμή ανά όχημα ήταν 121.000 γιουάν (16.700 USD) και ο ετήσιος όγκος πωλήσεων στην κινεζική αγορά ήταν 3,49 εκατομμύρια οχήματα, ανεβάζοντας τα έσοδα από τις πωλήσεις σε 420,7 δισεκατομμύρια γιουάν (58,1 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ).
Για τη Mercedes-Benz, παρόλο που ο ετήσιος όγκος πωλήσεών της ήταν τρεις φορές μικρότερος από αυτόν της Volkswagen με μόνο 710.000 πωλήσεις οχημάτων, έχει υψηλότερη μέση τιμή οχημάτων 431.000 γιουάν (59.500 USD), ανεβάζοντας τα έσοδα από τις πωλήσεις στα 307,9 δισεκατομμύρια γιουάν ( 42,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ), καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση στην κατάταξη στην λίστα.
Η Volkswagen ήρθε στην τρίτη θέση στη κατάταξη λίστας, με μέση τιμή συναλλαγής οχημάτων 143.000 γιουάν (19.700 USD) και ετήσιες πωλήσεις 2,13 εκατομμυρίων οχημάτων, ανεβάζοντας τα έσοδα από τις πωλήσεις της, στα 303,2 δισεκατομμύρια γιουάν (41,9 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ). Ταυτόχρονα, η Audi έχει μέση τιμή οχημάτων 297.000 γιουάν (41.000 USD) και πούλησε 660.000 οχήματα στην Κίνα, ανεβάζοντας τα έσοδα από τις πωλήσεις της, στα 195,9 δισεκατομμύρια γιουάν (27 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ).
Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο η Aito όσο και η Li Auto ήταν μεταξύ των 10 κορυφαίων αυτοκινητοβιομηχανιών, ξεπερνώντας τις παραδοσιακές κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των Geely, Chery και Changan. Η Aito είναι μέρος της HIMA (Harmony Intelligent Mobility Alliance). Πούλησε 390.000 οχήματα στην Κίνα με μέση τιμή συναλλαγής ανά όχημα 402.000 γιουάν (55.500 USD), επίσης την τρίτη υψηλότερη τιμή συναλλαγής, ανεβάζοντας τα έσοδα από τις πωλήσεις της στα 21,4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Επιπλέον, ο αθροιστικός όγκος παράδοσης της Li Auto το 2024, ξεπέρασε τα 500.000 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 33% από έτος σε έτος, καθιστώντας την, την πρώτη κινεζική start up νέων ενεργειακών οχημάτων, που επιτυγχάνει ετήσια παράδοση άνω των 500.000 οχημάτων.
Διαβάστε επίσης: Εντυπωσιακή η πρώτη χρονιά της BYD στην ελληνική αγορά