Πρώτη η BYD, δεύτερη η Mercedes-Benz, τρίτη η Volkswagen στην Κίνα το 2024

Πρόσφατα, ένας ερευνητικός οργανισμός, δημοσίευσε την κατάταξη των εσόδων από τις πωλήσεις αυτοκινήτων στην κινεζική αγορά επιβατικών το 2024

Ακούστε το άρθρο

Πρόσφατα, ένας ερευνητικός οργανισμός, δημοσίευσε την κατάταξη των εσόδων από τις πωλήσεις αυτοκινήτων στην κινεζική αγορά επιβατικών το 2024, σύμφωνα με τα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης Sina Finance. Η BYD είχε και πάλι τα υψηλότερα έσοδα από πωλήσεις, ακολουθούμενη από τη Mercedes-Benz και μετά τη Volkswagen.

Οι 15 κορυφαίες μάρκες με τα υψηλότερα έσοδα ήταν:

No Αυτοκινητοβιομηχανία Μέσος όρος – τιμή  ανά όχημα (USD) Έσοδα από πωλήσεις (USD)
1 BYD 16.700 58,1 δισ
2 Mercedes-Benz 59.500 42,5 δις
3 Volkswagen 19.700 41,9 δισ
4 Toyota 23.300 36,7 δισ
5 BMW 46.900 32,7 δισ
6 Tesla 33.800 22,3 δισ
7 Aito 55.500 21,4 δισ
8 Li Auto 42.000 21,1 δισ
9 Honda 20.800 17,8 δισ
10 Geely 12.700 13,2 δις
11 Chery 14.600 10,4 δισ
12 Land Rover 140.500 10 δις
13 Buick 25.400 9,9 δις
14 Νίο 47.200 9,7 δις
15 Changan 11.200 9 δις

 

Πρώτη η BYD, δεύτερη η Mercedes-Benz, τρίτη η Volkswagen στην Κίνα το 2024

Για την BYD, η μέση τιμή ανά όχημα ήταν 121.000 γιουάν (16.700 USD) και ο ετήσιος όγκος πωλήσεων στην κινεζική αγορά ήταν 3,49 εκατομμύρια οχήματα, ανεβάζοντας τα έσοδα από τις πωλήσεις σε 420,7 δισεκατομμύρια γιουάν (58,1 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ).

Πρώτη η BYD, δεύτερη η Mercedes-Benz, τρίτη η Volkswagen στην Κίνα το 2024

Για τη Mercedes-Benz, παρόλο που ο ετήσιος όγκος πωλήσεών της ήταν τρεις φορές μικρότερος από αυτόν της Volkswagen με μόνο 710.000 πωλήσεις οχημάτων, έχει υψηλότερη μέση τιμή οχημάτων 431.000 γιουάν (59.500 USD), ανεβάζοντας τα έσοδα από τις πωλήσεις στα 307,9 δισεκατομμύρια γιουάν ( 42,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ), καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση στην κατάταξη στην λίστα.

Πρώτη η BYD, δεύτερη η Mercedes-Benz, τρίτη η Volkswagen στην Κίνα το 2024

Η Volkswagen ήρθε στην τρίτη θέση στη κατάταξη λίστας, με μέση τιμή συναλλαγής οχημάτων 143.000 γιουάν (19.700 USD) και ετήσιες πωλήσεις 2,13 εκατομμυρίων οχημάτων, ανεβάζοντας τα έσοδα από τις πωλήσεις της, στα 303,2 δισεκατομμύρια γιουάν (41,9 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ). Ταυτόχρονα, η Audi έχει μέση τιμή οχημάτων 297.000 γιουάν (41.000 USD) και πούλησε 660.000 οχήματα στην Κίνα, ανεβάζοντας τα έσοδα από τις πωλήσεις της, στα 195,9 δισεκατομμύρια γιουάν (27 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ).

Πρώτη η BYD, δεύτερη η Mercedes-Benz, τρίτη η Volkswagen στην Κίνα το 2024

Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο η Aito όσο και η Li Auto ήταν μεταξύ των 10 κορυφαίων αυτοκινητοβιομηχανιών, ξεπερνώντας τις παραδοσιακές κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των Geely, Chery και Changan. Η Aito είναι μέρος της HIMA  (Harmony Intelligent Mobility Alliance). Πούλησε 390.000 οχήματα στην Κίνα με μέση τιμή συναλλαγής ανά όχημα 402.000 γιουάν (55.500 USD), επίσης την τρίτη υψηλότερη τιμή συναλλαγής, ανεβάζοντας τα έσοδα από τις πωλήσεις της στα 21,4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Πρώτη η BYD, δεύτερη η Mercedes-Benz, τρίτη η Volkswagen στην Κίνα το 2024

Επιπλέον, ο αθροιστικός όγκος παράδοσης της Li Auto το 2024, ξεπέρασε τα 500.000 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 33% από έτος σε έτος, καθιστώντας την, την πρώτη κινεζική start up νέων ενεργειακών οχημάτων, που επιτυγχάνει ετήσια παράδοση άνω των 500.000 οχημάτων.

Διαβάστε επίσης: Εντυπωσιακή η πρώτη χρονιά της BYD στην ελληνική αγορά

 

 

abb_img