Μια ολοκαίνουργια Alpine A110 είναι στα σκαριά, και σε αντίθεση με το απερχόμενο μοντέλο, η επόμενη γενιά θα πωλείται αποκλειστικά ως EV. Αν και πολλοί λάτρεις των αυτοκινήτων θα το θεωρήσουν άσχημα νέα, ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Renault, Luca de Meo, δήλωσε: «η επόμενη A110, θα είναι ελαφρύτερη από ένα συγκρίσιμο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση».
Η γαλλική μάρκα επιβεβαίωσε τις εργασίες για μια νέα A110 στα μέσα του 2023, αποκαλύπτοντας ότι θα δημιουργήσει εκδόσεις Coupe και Roadster. Το αφεντικό της Renault αποκάλυψε, ότι το νέο μοντέλο θα υποστηρίζεται από μια ειδική πλατφόρμα ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων, όπως ακριβώς η 911. «Η Porsche έχει την 911 πλατφόρμα ως δική της και στη συνέχεια χρησιμοποιεί άλλες αρχιτεκτονικές του Ομίλου VW, για τις Taycan και Cayenne.
Η Alpine δεν έχει πει πώς θα κάνει την αμιγώς ηλεκτρική A110 τόσο ελαφριά, αλλά εργάζεται πάνω σε ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο, εδώ και αρκετό καιρό. Αρχικά, αυτό το μοντέλο επρόκειτο να εξελιχθεί από κοινού με τη Lotus, αλλά στα μέσα του 2023, οι δύο εταιρείες αποφάσισαν να χωρίσουν τους δρόμους τους, αναγκάζοντας την Alpine, να συνεχίσει μόνη της την ανάπτυξη του νέου σπορ αυτοκινήτου. Ωστόσο, έχει κάποια εμπειρία να στηριχθεί σε αυτόν τον τομέα, έχοντας παρουσιάσει μια ηλεκτρική έκδοση της A110, στα τέλη του 2022, που ονομάστηκε E-ternité.
Το πρωτότυπο ήταν εξοπλισμένο με μια μπαταρία 60 kWh ίδια με αυτή του Renault Megane E-Tech και έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος με 240 ίππους και 300 Nm ροπής. Μπορεί να ζύγιζε 258 κιλά περισσότερο από την συμβατική A110, αλλά ήταν ελαφρύτερη από μια Porsche 718 Boxster. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Renault, Luca de Meo, δήλωσε ότι η νέα ηλεκτρική Alpine πρέπει να θυμίζει σε όλα μια A110.
Πηγή: carscoops.com