Quarkus P3: Ένα διθέσιο, υβριδικό, καθαρόαιμο, αγωνιστικό αυτοκίνητο!

Αυτό το αγωνιστικό αυτοκίνητο, είναι αυτό που θα εμπνεύσει το αυτοκίνητο δρόμου, από το οποίο πρόκειται να κατασκευαστούν μόνο 26 αντίτυπα

Ακούστε το άρθρο

Το εξαιρετικά ελαφρύ και σπορ αυτοκίνητο, θα χρησιμοποιεί και αντισυμβατικό σχεδιασμό πλαισίου, για να μειώσει έτσι το βάρος. 26 απο αυτά έρχονται το 2026, το καθένα και με έναν μικροσκοπικό υβριδικό κινητήρα, αλλά και εκπληκτικές επιδόσεις.

Έτσι μια πολύ μικρή γαλλική εταιρεία που ονομάζεται Quarkus, ανακοίνωσε σχέδια και για την παραγωγή του πρώτου οχήματος της. Και στοχεύει έτσι, να είναι ο αντίποδας των βαρέων σπορ αυτοκινήτων.

"Μια

Αυτό έρχεται δύο μήνες και αφότου η εταιρεία, ανακοίνωσε και τα σχέδιά της να συμμετάσχει στον αγώνα Pikes Peak International Hill Climb. Με το P3, ένα εξαιρετικά ελαφρύ και μεσαίου βάρους αγωνιστικό αυτοκίνητο δύο θέσεων. Που στοχεύει και σε μια αναλογία ισχύος προς βάρους αρκετά καλή.

Έτσι αυτό το αγωνιστικό αυτοκίνητο, είναι και αυτό που θα εμπνεύσει το αυτοκίνητο δρόμου. Από το οποίο και πρόκειται να κατασκευαστούν μόνο 26 αντίτυπα. Αλλά η Quarkus κατασκευάζει αυτοκίνητα, που προορίζονται να επαναφέρουν και την καθαρόαιμη συμπεριφορά, για ελαφριά σπορ αυτοκίνητα, όπως και υπεραυτοκίνητα. Αλλά δίχως συμβιβασμούς.

"Μια

P1, P2, και P3

Η εταιρεία ξεκίνησε και με την προώθηση του P1, ενός αυτοκινήτου που προοριζόταν να ζυγίζει λιγότερο και από 500 κιλά!

Ίσως και να υπάρχει ένα λειτουργικό πρωτότυπο, αλλα που η Quarkus δεν αποκάλυψε ποτέ και βρίσκεται σε κάποια αποθήκη. Αλλά το P1 εν τούτοις, δεν κατάφερε να βγει από το σχέδιο και στην παραγωγή. Στη συνέχεια ήρθε το P2 και με καλύτερη αναλογία ισχύος προς βάρους, από μια Bugatti.

Υποτίθεται και ότι θα είχε έναν υπερτροφοδοτούμενο υβριδικό κινητήρα 1,0 λίτρων, αλλά και ένα ρυθμιζόμενο πλαίσιο. Αλλά εκτός από ένα όχημα εξέλιξης, δεν είδαμε κανένα στοιχείο, για την είσοδο του στην παραγωγή.

"Μια

Το P3 βασίζεται και σε αυτές τις πρώιμες προσπάθειες. Και με στόχο βάρους τα 600 κιλά, αλλά  και έναν ήπιο υβριδικό τετρακύλινδρο κινητήρα, με 296 ίππους.

Αλλά ένα πλαίσιο από ανθρακονήματα, είναι και το κλειδί εδώ. Αλλά σε αντίθεση με το παραδοσιακό μονοκόκ, που σχετίζεται με εξαιρετικά και εξειδικευμένα αυτοκίνητα όπως αυτό. Η Quarkus χρησιμοποιεί και ένα πλαίσιο σωλήνα, κατασκευασμένο από συνθετικό υλικό μαζί και με κράματα.

Το Pikes Peak είναι το κλειδί

Ο Bruce Jouanny, θα τρέξει την διάσημη ανάβαση, με το Quarkus P3 και στην κατηγορία Unlimited. Αν και μια καλή εμφάνιση είναι και σίγουρα ένας από τους στόχους. Τα δεδομένα από αυτήν την εκδήλωση, θα χρησιμοποιηθούν επίσης και για την προώθηση της εξέλιξης. Του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής, έτσι ώστε να μπορεί να φτάσει και αυτό το 2026.

 

abb_img