Renault 4 E-Tech: Το ηλεκτρικό θαύμα που ξεπέρασε το R5 – Δες γιατί!

Το νέο Renault 4 E-Tech κάνει δυναμική είσοδο στην ηλεκτρική εποχή με ρετρό εμφάνιση, αυξημένους χώρους και προηγμένες τεχνολογίες.

Ακούστε το άρθρο

Μετά την αναβίωση του θρυλικού R5, η Renault επιστρέφει δυναμικά με το νέο της ηλεκτρικό στολίδι: το Renault 4 E-Tech, ένα όχημα που συνδυάζει ρετρό σχεδιασμό με σύγχρονη τεχνολογία, χωρίς να έχει καμία σχέση με το οικονομικό μοντέλο των ‘70s και ‘80s.

Αν το Renault 5 σας αρέσει αλλά σας λείπει ο χώρος, το R4 είναι εδώ για να καλύψει το κενό. Με μήκος 4,14 μέτρα, προσφέρει περισσότερη άνεση, καλύτερους χώρους και ανώτερη πρακτικότητα. Ξεκινώντας από 29.400 ευρώ, είναι λίγο ακριβότερο από το R5, αλλά προσφέρει αρκετά περισσότερα 22 εκατοστά μεγαλύτερο και 100 λίτρα επιπλέον αποθηκευτικού χώρου.

Διατίθεται σε δύο εκδόσεις:

88 kW (120 ίπποι) με μπαταρία 40 kWh,

110 kW (150 ίπποι) με μπαταρία 52 kWh.
Η αυτονομία ξεκινά λίγο πάνω από τα 300 χλμ., αλλά η ταχύτητα φόρτισης παραμένει περιορισμός, καθώς απουσιάζει η ταχεία φόρτιση άνω των 100 kW. Τουλάχιστον, η ύπαρξη αντλίας θερμότητας και αμφίδρομης φόρτισης φέρνουν πόντους στην εξίσωση.

Το εσωτερικό παραμένει γνώριμο, αφού δανείζεται το ταμπλό του R5. Με δύο οθόνες 10 ιντσών, Android Automotive, σύνδεση με ChatGPT και πλοήγηση Google με έξυπνη διαχείριση φόρτισης, το R4 απογειώνει την τεχνολογική εμπειρία. Κι αν νιώσετε μοναξιά, υπάρχει και ο ψηφιακός avatar φίλος σας, ο «Ρίνο», για παρέα στις διαδρομές!

Δείτε ακόμα: Η Renault άνοιξε τις παραγγελίες για το Renault 5 Turbo 3E

Ωστόσο, η ποιότητα κατασκευής μένει πίσω, με σκληρά πλαστικά και πρόχειρες λεπτομέρειες. Παρόλα αυτά, τα καθίσματα είναι άνετα και η θέση οδήγησης προσαρμόζεται ιδανικά. Το πίσω κάθισμα προσφέρει μεγαλύτερη άνεση από το R5, με έξτρα χώρο για τα πόδια και επίπεδο πάτωμα, ενώ το πορτμπαγκάζ των 375 λίτρων είναι πλέον πιο εύχρηστο, ειδικά με την προαιρετική ηλεκτρική πόρτα.

Renault 4 E-Tech: Το ηλεκτρικό θαύμα που ξεπέρασε το R5 - Μεγαλύτερο, έξυπνο και έτοιμο για περιπέτειες!

Ο ηλεκτροκινητήρας των 150 ίππων και 245 Nm ροπής, χαρίζει καλή επιτάχυνση έως τα 150 χλμ./ώρα. Το τιμόνι είναι ελαφρύ στην Eco λειτουργία, πιο σταθερό στη Sport και σχεδόν αδιάφορο στη Comfort. Η διαφορά μεταξύ των οδηγικών προφίλ είναι υπαρκτή, αν και όχι δραματική.

Η οδική συμπεριφορά είναι σταθερή και ευχάριστη, χωρίς να θυμίζει την «αιώρα» του παλιού R4. Οι τροχοί των 18 ιντσών, η καλορυθμισμένη ανάρτηση και το εξελιγμένο σύστημα πέδησης, προσφέρουν άνεση και ασφάλεια. Και για πρώτη φορά, η Renault ενσωματώνει στο R4 τη λειτουργία One Pedal Driving, επιτρέποντας πλήρη στάση με απλό άφημα του πεντάλ γκαζιού.

Το Renault 4 E-Tech δεν είναι απλώς ένα ακόμη ηλεκτρικό, είναι μια ρετρό-μοντέρνα εμπειρία, που σέβεται το παρελθόν και αγκαλιάζει το μέλλον.

Πηγή: elektroauto-news.net