Renault και Geely αλλάζουν τα πάντα στα ηλεκτρικά με το σύστημα Horse C15!

Ακούστε το άρθρο

Η Horse Powertrain, η κοινοπραξία μεταξύ Renault και Geely που ειδικεύεται στην εξέλιξη κινητήρων εσωτερικής καύσης, παρουσίασε στο IAA Mobility, το νέο Horse C15 – έναν εξαιρετικά συμπαγή επεκτατή αυτονομίας (range extender). Πρόκειται για μία καινοτόμα λύση, που έχει σχεδιαστεί ώστε να μετατρέπει υπάρχουσες πλατφόρμες ηλεκτρικών οχημάτων (BEV), σε υβριδικά με επεκταμένη αυτονομία (REEV), απαιτώντας ελάχιστες αλλαγές στη βασική αρχιτεκτονική.

Με απλά λόγια, οι κατασκευαστές που είχαν αρχικά αναπτύξει αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα, μπορούν πλέον – χωρίς μεγάλες επενδύσεις – να προσφέρουν και υβριδικές εκδόσεις, ανοίγοντας νέες εμπορικές προοπτικές. Η Horse Powertrain, είχε παρουσιάσει την ιδέα σε πρώιμη μορφή τον Απρίλιο, στην Auto Shanghai, ως Future Hybrid Concept. Το Horse C15, όμως είναι πλέον ένα έτοιμο προς παραγωγή προϊόν.

Το Horse C15 συγκεντρώνει σε μία ενιαία μονάδα τον κινητήρα, τη γεννήτρια, το σύστημα ψύξης και τον μετατροπέα. Με αυτόν τον τρόπο, μετατρέπει τα BEV σε EV με επέκταση αυτονομίας, χωρίς περίπλοκες μηχανολογικές επεμβάσεις. Στην τυπική του διαμόρφωση διαθέτει τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,5 λίτρων, ενώ το σύνολο έχει εντυπωσιακά μικρές διαστάσεις (50 x 55 x 27,5 εκ.), επιτρέποντας τοποθέτηση είτε στο εμπρός είτε στο πίσω τμήμα του οχήματος, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε πλατφόρμας.

Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Horse Powertrain, Matias Giannini, τα ηλεκτρικά με επεκταμένη αυτονομία, αποτελούν την ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία σε πολλές αγορές παγκοσμίως. Το Horse C15 δίνει στους OEM έναν απλό, ευέλικτο και οικονομικό τρόπο, να αξιοποιήσουν αυτή την τάση, μετατρέποντας τις υπάρχουσες BEV πλατφόρμες τους σε REEV, χωρίς να ξεκινούν από το μηδέν.

Το νέο σύστημα συμμορφώνεται ήδη με τις προδιαγραφές Euro 7, China 7 και SULEV20. Προβλέπεται να διατίθεται σε δύο εκδόσεις:

  • Ατμοσφαιρική, για μικρότερα οχήματα κατηγορίας B και C, με ισχύ έως 95 PS.

  • Με υπερσυμπιεστή, για μεγαλύτερα D-segment και ελαφρά επαγγελματικά, με ισχύ έως 163 PS.

Αν και η εταιρεία δεν έχει ακόμη ανακοινώσει πότε και σε ποιες αγορές θα ξεκινήσει η διάθεση του C15, η παγκόσμια ζήτηση για REEV αναμένεται να αυξηθεί, με το συγκεκριμένο προϊόν, να αποτελεί καθοριστικό βήμα στη στρατηγική της Renault και της Geely, για ευέλικτες λύσεις κίνησης.

Στην IAA Mobility στο Μόναχο, η Horse Powertrain, θα παρουσιάσει το Horse C15 στο περίπτερο B40 της αίθουσας A2, μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της σειράς X-Range, καθώς και τα υβριδικά plug-and-play συστήματα Fusion και One, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της στην εξέλιξη σύγχρονων, ευέλικτων και καθαρών συστημάτων κίνησης.

Πηγή: electrive.com