Renault: Μειώνει 20% το κόστος των μπαταριών

Η εξέλιξη των LFP γίνεται σε συνεργασία της Renault με την κορεατική LG Energy Solution, που συμμετέχει σε πολλά πεδία της έρευνας.

Ακούστε το άρθρο

Η Renault, προσπαθεί να εξαφανίσει, ένα από τα μεγάλα «αγκάθια» της ηλεκτροκίνησης, το αυξημένο κόστος, μέσω των νέων της συνεργασιών με τις εταιρείες LG και CATL.

Όπως είναι γνωστό, το μεγαλύτερο κόστος στην αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι εκείνο της μπαταρίας του, και η Renault ελπίζει, ότι με αυτήν την σύμπραξη, θα καταφέρει να περιορίσει το κόστος έως και 20%. Αυτή είναι μία από τις αναγκαιότητες, που έχει θέσει ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Luca de Meo.

Ο τρόπος για να επιτευχθεί η μείωση αυτή, προκύπτει από τις αλλαγές στη χημεία, καθώς και στη μέθοδο κατασκευής των μπαταριών. Σχετικά με την πρώτη παράμετρο, της χημείας, η περίπου θυγατρική της Renault η Ampere, θα εισάγει μέσα στο 2026, μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφόρου (LFP), δίπλα στις συμβατικές νικελίου-κοβαλτίου-μαγγανίου.

Renault: Μειώνει 20% το κόστος των μπαταριών

Η εξέλιξη των LFP, γίνεται σε συνεργασία με την κορεατική LG Energy Solution, που συμμετέχει σε πολλά και διάφορα πεδία της έρευνας μαζί με τους Γάλλους, με κοινό στόχο να βελτιώσουν την αποδοτικότητα, αλλά και την αυτονομία των μπαταριών νέας γενιάς.

Με την αναβάθμιση και βελτίωση των νέων αυτών μπαταριών, η Renault θα καταφέρει να μειώσει την τιμή των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων, και παράλληλα να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους της. Για τον ίδιο σκοπό, θα επανασχεδιάσει και την αλυσίδα των προμηθευτών της.

Πιο ειδικά, θα δημιουργήσει μια περισσότερο βατή διαχείριση στην αλυσίδα των προμηθευτών της, μέσα στην Ευρώπη. Η Renault θα δέχεται μπαταρίες LFP από την Ουγγαρία, τις οποίες θα προμηθεύει η κινεζική CATL, όπως και μπαταρίες NMC από την Πολωνία, που θα κατασκευάζονται από την LG.

 

 

 

abb_img