Σάλος στην Κίνα: Blogger «ξεγυμνώνει» σε δοκιμή τα «αεροδυναμικά νούμερα» του Avatr 12!

Έκρηξη αντιδράσεων στην κινεζική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων μετά από ανεξάρτητη δοκιμή που διαψεύδει τον αεροδυναμικό δείκτη του Avatr 12

Ακούστε το άρθρο

Μια καταιγιστική διαμάχη ξέσπασε στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, όταν ο γνωστός blogger αυτοκινήτων «Zurich Bei Le Ye», με πάνω από 1 εκατ. ακολούθους στο Weibo, αμφισβήτησε δημόσια τα επίσημα αεροδυναμικά στοιχεία του ηλεκτρικού Avatr 12. Πραγματοποιώντας ανεξάρτητη δοκιμή στην αεροδυναμική σήραγγα του CATARC στην Τιαντζίν, σύμφωνα με το πρότυπο CSAE 146-2020, ο blogger μέτρησε τον συντελεστή Cd στο 0,28, τιμή κατά 33% υψηλότερη από τον επίσημο ισχυρισμό της Avatr (0,21 Cd).

Σάλος στην Κίνα: Blogger «ξεγυμνώνει» τα «αεροδυναμικά νούμερα» του Avatr 12 και προκαλεί την αυτοκινητοβιομηχανία!

Avatr: Συγκρίσεις με 20ετίας βενζινοκίνητα και υποψίες παρέμβασης

Η αποκάλυψη προκάλεσε σοκ, καθώς ο blogger ανέφερε πως το αποτέλεσμα ήταν παρόμοιο με εκείνο ενός Passat B5 του 2000. Επιπλέον, αποκάλυψε ότι το κέντρο δοκιμών δεν εξέδωσε επίσημη αναφορά, ενώ το σχετικό βίντεο διαγράφηκε, αφήνοντας υπαινιγμούς για πιθανή παρέμβαση της εταιρείας.

Σάλος στην Κίνα: Blogger «ξεγυμνώνει» τα «αεροδυναμικά νούμερα» του Avatr 12 και προκαλεί την αυτοκινητοβιομηχανία!

Η αντίδραση της Avatr: Αρνήσεις, νομικές κινήσεις και δημόσια δοκιμή

Η Avatr πέρασε στην αντεπίθεση, χαρακτηρίζοντας τους ισχυρισμούς «απολύτως ψευδείς» και προσφέροντας αμοιβή 5 εκατ. γιουάν για πληροφορίες που αποκαλύπτουν παράνομες ή ανήθικες επιθέσεις στη φήμη της. Δήλωσε επίσης πως θα προχωρήσει σε δημόσια δοκιμή του Avatr 12 σε επίσημη σήραγγα, παρουσία κοινού, για να κλείσει οριστικά το ζήτημα.

Σάλος στην Κίνα: Blogger «ξεγυμνώνει» τα «αεροδυναμικά νούμερα» του Avatr 12 και προκαλεί την αυτοκινητοβιομηχανία!

Avatr: Οι δηλώσεις της ηγεσίας και οι αμφισβητήσεις

Ο αντιπρόεδρος Yong Jun υποστήριξε πως ο blogger είχε απορρίψει πρόταση για συνεργασία, ενώ ο πρόεδρος Chen Zhuo υπερασπίστηκε τα τεχνολογικά πλεονεκτήματα του Avatr 12, όπως τα ηλεκτρονικά πλαϊνά καθρεφτάκια και το πλήρως κλειστό πάτωμα, απορρίπτοντας τη σύγκριση με παλιά μοντέλα.

Δείτε ακόμα: Έτοιμο το Το Avatr 12 EREV με αυτονομία 1.155 χλμ

Σάλος στην Κίνα: Blogger «ξεγυμνώνει» τα «αεροδυναμικά νούμερα» του Avatr 12 και προκαλεί την αυτοκινητοβιομηχανία!

Πόσο κρίσιμος είναι ο συντελεστής Cd;

Ο δείκτης Cd είναι ζωτικής σημασίας για την κατανάλωση ενέργειας και την αυτονομία ενός EV. Ακόμη και μια μείωση κατά 0,01, μπορεί να μεταφραστεί σε έως και 10 km επιπλέον αυτονομίας στα 120 km/h. Επομένως, η αναφερόμενη απόκλιση, είναι πολύ μεγαλύτερη από τα αποδεκτά όρια, μεταξύ αεροδυναμικών σηράγγων.

Σάλος στην Κίνα: Blogger «ξεγυμνώνει» τα «αεροδυναμικά νούμερα» του Avatr 12 και προκαλεί την αυτοκινητοβιομηχανία!

Avatr: Τι Ακολουθεί;

Ο blogger καλεί την εταιρεία, να δημοσιεύσει την αρχική αναφορά Cd 0,21 και να του επιτρέψει την παρακολούθηση της δημόσιας δοκιμής. Την ίδια στιγμή, το κοινό και ειδικοί ζητούν ανεξάρτητο έλεγχο από τρίτο μέρος, με τυχαία επιλεγμένο όχημα παραγωγής. Η διαμάχη αυτή φωτίζει ένα βασικό πρόβλημα της σύγχρονης αυτοκίνησης: Πόσο μπορούμε να εμπιστευόμαστε τα νούμερα των κατασκευαστών;

Πηγή: carnewschina.com