Ο βασικός κινητήρας turbo βενζίνης 1,0 λίτρων έχει αντικατασταθεί με μια νέα έκδοση της μεγαλύτερης μονάδας turbo των 1,5 λίτρων. Στέλνει 114 ίππους και 162 λίβρες ποδών ροπής, 6 ίππους και 14 λίβρες ποδιών περισσότερες από πριν. Μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων.
Ο PHEV των 1,4 λίτρων, έχει επίσης αποσυρθεί από τη σειρά. Αντικαταστάθηκε με ένα νέο PHEV, που συνδυάζει τον προαναφερθέντα κινητήρα των 1,5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 19,7 kWh. Το αποτέλεσμα είναι μια συνδυασμένη ισχύς 201 ίππων, 258 λίβρες πόδια και μια αυτονομία μόνο για ηλεκτρική ενέργεια άνω των 62 μιλίων.
Στο εσωτερικό, οι ενσωματωμένες τεχνολογίες του Leon έχουν λάβει αξιοσημείωτη αναβάθμιση, αποκτώντας την ίδια οθόνη αφής infotainment 10,4 ιντσών με τα αναθεωρημένα Golf και Skoda Octavia. Μια μεγαλύτερη οθόνη 12,9 ιντσών προσφέρεται ως προαιρετικό πρόσθετο και το ρυθμιστικό ελέγχου θερμοκρασίας είναι πλέον φωτισμένο.
Διατίθεται επίσης μια αναβαθμισμένη ασύρματη βάση φόρτισης smartphone, με ισχύ έως και 15 W. Διατηρείται επίσης στο ψυγείο για να διατηρεί την μπαταρία του τηλεφώνου σας δροσερή και έτσι να βελτιώνει την απόδοση φόρτισης.
Η παραγωγή του νέου Leon θα ξεκινήσει άμεσα. Δεδομένων των βελτιώσεων στην τεχνολογική προσφορά του αυτοκινήτου, οι τιμές αναμένεται να αυξηθούν ελαφρώς σε σύγκριση με την απερχόμενη έκδοση. Το χάτσμπακ Leon αυτή τη στιγμή ξεκινά από τα 27.800 ευρώ.