Με μέγεθος του ταιριάζει περίπου με το Audi Q3 και το Volvo XC40 , το #5 εισάγει μια νέα στυλιστική κατεύθυνση με πιο σκληρή, πιο στιβαρή εμφάνιση από τα δύο μικρότερα crossover της Smart, το #1 και το #3 . Το κλειδί για τη νέα εμφάνιση είναι τα τμηματικά φώτα LED, μια σαφής απόκλιση από τις μπάρες φωτός τύπου Mercedes-Benz στα αδέρφια του #5.
Το άρωμα εκτός δρόμου του #5 ενισχύει την πιο στιβαρή εμφάνιση και σηματοδοτεί μια νέα δέσμευση στην υπαίθρια αγορά «lifestyle» που αναπτύσσεται γρήγορα στην Κίνα, την πατρίδα της εταιρείας Smart, Geely. «Με αυτό το όχημα, αφήνουμε πίσω μας όλα τα όρια και ανοίγουμε ένα νέο τμήμα για πελάτες στην Ευρώπη και παγκοσμίως», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Smart, Dirk Adelmann.
Η έκδοση παραγωγής του #5 αναμένεται να μοιραστεί την πλατφόρμα SEA με τους συναδέλφους της, καθώς και αυτοκίνητα από άλλα μέρη του χαρτοφυλακίου Geely, συμπεριλαμβανομένων των Polestar 4 , Volvo EX30 και Zeekr X. Σε αντίθεση με αυτά τα αυτοκίνητα, ωστόσο, το #5 θα χρησιμοποιεί ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 V για πολύ πιο γρήγορες ταχύτητες φόρτισης και έχει επιβεβαιωθεί ότι διαθέτει μπαταρία με χωρητικότητα άνω των 100 kWh, η οποία θα είναι από τις μεγαλύτερες από οποιοδήποτε EV αυτού του μεγέθους.
Η Smart διεκδικεί αυτονομία μεγαλύτερη από 545 χλμ μεταξύ των φορτίσεων και αυτή η φόρτιση μπορεί να αναπληρωθεί από 10-80% σε 15 λεπτά. Για αναφορά, το #1 χρησιμοποιεί αρχιτεκτονική 400 V, παρέχοντας μέγιστο ρυθμό φόρτισης 150 kW, επιτρέποντας 10-80% φόρτιση σε λιγότερο από 30 λεπτά. Η αυτονομία εν τω μεταξύ είναι έως και 440 χλμ. Η Smart επιβεβαίωσε επίσης ότι το #5 έχει τετρακίνηση, υποδηλώνοντας ότι χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν τοποθετημένο σε κάθε άξονα. Δεν έχει δοθεί ακόμη αριθμός ισχύος, αλλά το άλλο δικινητήριο αυτοκίνητο Smart, το #1 Brabus , έχει κινητήρα 154 ίππων μπροστά και μεγαλύτερο κινητήρα 268 ίππων πίσω, συνδυάζοντας 422 ίππους και 400 λίβρες ποδών ροπής.
Η έκδοση παραγωγής του #5 είναι πιθανό να προσφέρει επίσης μια φθηνότερη και μεγαλύτερης εμβέλειας παραλλαγή ενός κινητήρα. Στο εσωτερικό, το #5 εισάγει ένα νέο ταμπλό, το οποίο ενσωματώνει την ψηφιακή οθόνη οργάνων και τις δύο οθόνες αφής infotainment σε ένα μεγάλο οβάλ σχήμα.
Ο νέος ενσωματωμένος υπολογιστής του υποστηρίζεται από τον επεξεργαστή V2000 της αμερικανικής κατασκευάστριας τσιπ AMD, προσφέροντας επαρκή ισχύ για έναν νέο, πιο προηγμένο βοηθό τεχνητής νοημοσύνης. Αυτό φέρνει βελτιωμένα φωνητικά χειριστήρια για λειτουργίες όπως η ανταλλαγή μηνυμάτων κειμένου, οι έλεγχοι κλιματισμού και η δορυφορική πλοήγηση.
Πηγή: Autocar