H BMW Σειρά 4 με κινητήρα εσωτερικής καύσης αντιμετωπίζει μια αβέβαιη μελλοντική πορεία, καθώς η νέα Σειρά 3 με βάση τη Neue Klasse εισβάλλει στον χώρο της. Και μάλιστα με έναν πιο λείο, μοντέρνο σχεδιασμό.
Η BMW έχει μια μεγάλη λίστα με θρυλικά ονόματα. Αλλά έχουμε λόγους να πιστεύουμε ότι η Σειρά 4 δεν είναι θα συνεχίσει να είναι μέρος αυτής της λίστας. Την είδαμε για πρώτη φορά το 2014 ως ένα αδελφό coupe (και liftback) μοντέλο της Σειράς 3 Series. Τώρα, το BMW Blog λέει ότι η βενζινοκίνητη σειρά 4 δεν θα ανανεωθεί σε μια τρίτη γενιά.
Σε αντίθεση με ορισμένα άλλα, δημοφιλή προϊόντα, η γκάμα των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων της Σειράς 4 δεν έχει επιτυχία στις πωλήσεις. Ωστόσο πηγαίνει καλά στις ΗΠΑ από την έναρξή της και στην Αυστραλία ξεπέρασε σε πωλήσεις την coupe και την cabrio Mercedes-Benz C-Class το 2024.
Γιατί η BMW σκέφτεται να σταματήσει την Σειρά 4;
Παρολαυτά, σύμφωνα πάντα με το BMW Blog, η επόμενη γενιά της Σειράς 3 (που θα έχει ως βάση το concept Vision Neue Klasse) θα μπει αρκετά μέσα στον ζωτικό χώρο της Σειράς 4. Τόσο που δεν αφήνει περιθώριο για να υπάρχουν και οι δύο στη γκάμα της μάρκας. Αυτό δεν σημαίνει, πάντως ότι η εκτεταμένη γκάμα της Σειράς 4 θα σταματήσει τελείως να υπάρχει. Η ίδια πηγή λέει ότι η ηλεκτροκίνητη i4 θα συνεχίσει να υπάρχει με μια coupe και μια cabrio έκδοση.
Οι γερμανικές μάρκες βρίσκονται σε διαδικασία μείωσης των εκτεταμένων μοντέλων τους. Οι εταιρείες μεγάλωσαν τη γκάμα τους προς κάθε πιθανό διαθέσιμο κενό κατά τη διάρκεια του 2000. Η Mercedes-Benz έχει ήδη συγχωνεύσει τις γκάμες των κουπέ C-Class και E-Class σε ένα μοντέλο, τη CLE. Και το μικρής εμπορικής επιτυχίας τετράπορτο coupe CLS μάλλον θα σταματήσει να υπάρχει. Επίσης ίσως συμβεί το ίδιο με τις μικρές A-Class και B-Class, σύμφωνα με αναφορά της γερμανικής εφημερίδας Handelsblatt.
Όλα αυτά συμβαίνουν επειδή οι μεγάλες μάρκες πολυτελών αυτοκινήτων επιχειρούν να αυξήσουν τα κέρδη τους, αντί του όγκου πωλήσεων.
Πηγή: carexpert