Σε ένα ορόσημο, η πρωτοποριακή εταιρεία υπερυλικών Lyten έστειλε μπαταρίες θείου λιθίου (Li-S) και στη Stellantis αλλά και σε άλλους για δοκιμή.
Η αποστολή δειγμάτων A από τη Lyten των κυψελών θήκης Li-S των 6,5 Ah, είναι και το πρώτο σημαντικό βήμα. Στην εμπορική αξιολόγηση και των μπαταριών λιθίου-θείου από κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες των ΗΠΑ και της Ευρώπης. Η Stellantis ανακοίνωσε ότι είχε επενδύσει και στην ανάπτυξη μπαταριών λιθίου-θείου της Lyten, τον Μάιο του 2023.
Λειτουργώντας έτσι από την αυτοματοποιημένη πιλοτική γραμμή παραγωγής της στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνια. Η οποία και κυκλοφόρησε τον Μάιο του 2023, έτσι η Lyten παράγει μπαταρίες λιθίου-θείου. Χρησιμοποιώντας και τυπικό εξοπλισμό και πρακτικές κατασκευής ιόντων λιθίου.
Η Lyten έχει ενσωματώσει και την ιδιόκτητη δομή 3D γραφενίου, στην κάθοδο της μπαταρίας Li-S. Αυτή η δομή ενισχύει και τη συνολική σταθερότητα αλλά και αγωγιμότητα της μπαταρίας. Αντιμετωπίζοντας κοινά ζητήματα, όπως και το φαινόμενο πολυσουλφιδίου. Το οποίο συνήθως και οδηγεί σε ταχεία απώλεια χωρητικότητας στις μπαταρίες Li-S.
Χρησιμοποιώντας ένα σύνθετο υλικό λιθίου για την άνοδο. Αντί για τον παραδοσιακό γραφίτη, η Lyten βελτίωσε και τη σταθερότητα και την απόδοση της ανόδου. Αυτή η τροποποίηση βοηθά επίσης και στην αύξηση της συνολικής ενεργειακής πυκνότητας της μπαταρίας. Ενώ δυνητικά μειώνει και την υποβάθμιση με την πάροδο του χρόνου.
Η ανάγκη για κρίσιμα ορυκτά όπως το νικέλιο, το κοβάλτιο και το μαγγάνιο στην κάθοδο, εξαλείφεται.
Τον Φεβρουάριο του 2024, η Chrysler ανακοίνωσε τη συμπερίληψη και των μπαταριών Li-S της Lyten στο Halcyon concept EV. Και το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ χορήγησε στη Lyten 4 εκατομμύρια δολάρια για να επιταχύνει και την ανάπτυξη. Η Lyten έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 410 εκατομμύρια δολάρια, σε μετοχικό κεφάλαιο μέχρι σήμερα.