Η Stellantis, όπως όλες οι δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες μαζικής αγοράς, ανησυχεί για το πώς μπορεί να ανταγωνιστεί τις κινεζικές μάρκες. Ένας από τους τρόπους με τους οποίους πιστεύει ότι μπορεί να ανταγωνιστεί, είναι η πώληση κινεζικών αυτοκινήτων. Επομένως πλήρωσε 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια (1,5 δισεκατομμύρια ευρώ) για να έχει μερίδιο 21% στην Leapmotor.
Πρώτα φθάνουν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης T03 και ένα επίσης ηλεκτρικό SUV που ονομάζεται C10. Το οποίο έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με ένα Tesla Model Y. Το T03 είναι ένα μικροσκοπικό τετράθυρο hatchback. Το οποίο τροφοδοτείται από μονό ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 100 ίππων (101 PS / 74 kW) και ικανό να διανύσει 265 χλμ, μεταξύ των φορτίσεων.
Δεδομένου λοιπόν, ότι το Tesla Model Y, ήταν το επιβατικό όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη πέρυσι. Έρχεται το C10, που είναι αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό από τα δύο νέα EV, παρά τη γενική επιβράδυνση της ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Διαθέτει πέντε θέσεις, έχει 228 ίππους (231 PS / 170 kW) και σύμφωνα με πληροφορίες μπορεί να κάνει 420 χλμ. με ένα γέμισμα. Αυτό δεν είναι κορυφαίο στην κατηγορία, αλλά μπορεί να είναι αρκετό, αν η τιμή είναι σωστή.
Η Γαλλία, η Ιταλία, η Γερμανία, η Ολλανδία, η Ισπανία, η Πορτογαλία, το Βέλγιο, η Ελλάδα και η Ρουμανία. Θα είναι οι πρώτες που θα πάρουν στα χέρια τους τα Leapmotor EV, ξεκινώντας από τον Σεπτέμβριο. Στη συνέχεια, το τέταρτο τρίμηνο, η Stellantis θα λανσάρει τη μάρκα στη Μέση Ανατολή. Αλλά και την Αφρική, την Ινδία, την Ασία-Ειρηνικό και τη Νότια Αμερική.