Stellantis: «Πρόσω ολοταχώς» προς τον εξηλεκτρισμό!

Ο όμιλος Stellantis κινείται φουλ ηλεκτρικά, με τις τέσσερις premium εταιρείες του πιστές στο πρόγραμμα εξηλεκτρισμού «Dare 2030».

Ακούστε το άρθρο

Οι τέσσερις premium εταιρείες του ομίλου Stellantis, σκοπεύουν να κάνουν πλήρη στροφή στην ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2025. Με αυτόν τον τρόπο επιθυμούν το αποτύπωμα CO2 να είναι κατά 50% χαμηλότερο. Ο λόγος για τις Alfa Romeo, Maserati, DS και Lancia, των οποίων όλα τα μοντέλα θα φέρουν ηλεκτρικό κινητήρα.

Ο στόχος της Stellantis

Η Stellantis σχεδιάζει να τετραπλασιάσει τον κύκλο εργασιών της στα premium αυτοκίνητα και να πενταπλασιάσει τα έσοδά της μέχρι το 2030. Στόχος της είναι της νέα δεκαετία τα premium αυτοκίνητα να αντιπροσωπεύουν το 11% του συνολικού κύκλου εργασιών της. Υπενθυμίζουμε ότι το αντίστοιχο ποσοστό που κατέχουν σήμερα αγγίζει μόλις το 4%.

Alfa Romeo

Έως το 2025 οι Giulia και Stelvio δεν θα έχουν θερμικούς κινητήρες. Επιπλέον, θα σταματήσουν οι θερμικές και υβριδικές εκδόσεις της νέας Alfa Romeo Tonale, το ηλεκτρικό μοντέλο της οποίας θα είναι έτοιμο το 2024. Αυτό θα σημάνει το τέλος στη διαχρονική πλατφόρμα Giorgio, όπως επίσης και στον V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων.

Alfa Romeo: Θέλει να ρεφάρει με…Tonale

Maserati

H Maserati σχεδιάζει για το 2023 δύο νέες ηλεκτρικές εκδόσεις. Ο λόγος για τις Folgore του νέου SUV Grecale και του sports coupe Granturismo. Προς το παρόν διαθέτει τις mild-hybrid εκδόσεις, Ghibli και Levante. Ωστόσο, το μέλλον τους παραμένει αβέβαιο, ειδικά για μετά το 2024.

DS Automobiles

Τα ηλεκτρικά πλάνα της DS περιλαμβάνουν για τα επόμενα δυο χρόνια την ηλεκτρική εκδοχή του νέου Crossover-Hatchback DS 4. Το 2024, θα λανσάρουν ένα εξαρχής ηλεκτρικό DS 4, που έχει ως βάση την πλατφόρμα STLA της Stellantis.

Lancia

H Lancia είναι η μοναδική εταιρεία από τις υπόλοιπες τρεις που θα «αναγεννηθεί». Αυτό σημαίνει ότι θα λανσάρει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα για να είναι βιώσιμη και κερδοφόρα. Πιθανόν, το πρώτο Lancia EV να μοιάζει με το αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 500e.

Τέλος, οι υπόλοιπες εταιρείες της Stellantis (Peugeot, Citroen, Fiat/Abarth και Οpel/Vauxhall) θα πουν όχι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2026.

H Tesla «τρώει σκόνη» από το Fiat 500e

abb_img