Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης θα στηριχτεί στο λογισμικό

Το λογισμικό επικεντρώνεται στην online εμπειρία των αγοραστών αφού πλέον αγοράζονται on-line-ακόμη και ακριβά είδη, όπως είναι τα οχήματα.

Ακούστε το άρθρο

Σύμφωνα με άρθρο του Online EV, στο ερώτημα «τι νέο μας έρχεται στον τομέα της ηλεκτροκίνησης» σε πολλές περιπτώσεις η απάντηση είναι το λογισμικό.

Παρόλο που οι διάφορες σχετικές εκτιμήσεις ποικίλουν, οι αναλυτές συμφωνούν στο ότι το λογισμικό θα διαδραματίζει ολοένα και πιο κεντρικό ρόλο στο μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκίνητων.

Η βελτιστοποίηση του λογισμικού που σχετίζεται με την ηλεκτροκίνηση από την IBM 

IBM

Αρκετοί ειδικοί προγραμμάτων λογισμικού είχαν εκθέσει στην πρόσφατη IAA 2021.

Ωστόσο, η IBM είναι εκείνη που παρέχει μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση που βρίσκεται υπό συνεχή διαμόρφωση και επεξεργασία προκειμένου να βελτιστοποιήσει το λογισμικό έτσι ώστε να οδηγήσει τους παραγωγούς και τους αγοραστές αυτοκινήτων να επανεξετάσουν συνολικά τον τομέα της κινητικότητας.

Η εταιρεία εκτιμά ότι 19 από τις 20 αυτοκινητοβιομηχανίες αυτήν τη στιγμή χρησιμοποιούν το λογισμικό της στην ανάπτυξη αυτοκινήτων.

Η IBM ανέπτυξε μια πλατφόρμα αυτοκινήτων λίγα χρόνια πριν, η οποία είναι σήμερα γνωστή ως IoT Linked Automobile Insights και σήμερα μπορεί να υπερηφανεύεται για τα ένα εκατομμύριο συνδεδεμένα με την υπηρεσία της αυτοκίνητα στους δρόμους της Ιαπωνίας, της Ινδίας, της Ευρώπης αλλά και των ΗΠΑ.

⇒ Η Volkswagen επενδύει στην ψηφιοποίηση της μάρκας και την ανάπτυξη λογισμικού

Οι αγοραστές της συμπεριλαμβάνουν την Jaguar Land Rover, την οποία βοήθησε με έναν μετασχηματισμό Ε & Α, εκπαιδεύοντας 6.000 μηχανικούς στη χρήση νέων εργαλείων ανάπτυξης.

Η Truckmaker MAN χρησιμοποιεί τη διαχείριση του κύκλου ζωής των προϊόντων της IBM, ενώ η Daimler εξαρτάται στις επιλογές διαχείρισης των αναγκών της από το λογισμικό της IBM.

Η τεχνολογία της IBM βρίσκεται επίσης στην πλατφόρμα των νέων αυτοκινήτων που κατασκευάζει η Honda.

Όσον αφορά στις εργασίες διαμόρφωσης των αυτοκινήτων, η IBM βοηθά τους πελάτες της να χειριστούν επιτυχώς τις διαδικασίες παραγωγής τους με φιλικό προς το περιβάλλον σχεδιασμό και τους παρέχει προβλέψεις αναφορικά με την αλυσίδα της ζήτησης σε μια πολύ δύσκολη μάλιστα συγκυριακά χρονική περίοδο, όπου η αυτοκινητοβιομηχανία επηρεάζεται άμεσα από την έλλειψη των τσιπ.

Επίσης το λογισμικό επικεντρώνεται στην online εμπειρία των αγοραστών αφού πλέον αγοράζονται on-line-ακόμη και ακριβά είδη, όπως είναι τα οχήματα.

Οι προσδοκίες των αγοραστών είναι συνεχώς μεγαλύτερες και μια ψηφιακή αντιπροσωπεία πρέπει να τους προσφέρει μια ολοκληρωμένη high end εμπειρία.

Σε αυτόν τον χώρο έχει εργαστεί με εταιρείες όπως είναι η Volkswagen Brazil, η Hyundai Europe και η Audi.

Η βοήθεια της IBM στην εν γένει ανάπτυξη της ηλεκτρικής κινητικότητας

Η εμπειρία στο πρόγραμμα λογισμικού μπορεί να αποδειχθεί κομβική στην ανάπτυξη της ηλεκτρικής κινητικότητας και η επιχείρηση IBM Power, Setting & Utilities προσπαθεί ιδιαίτερα για την ανάπτυξη σε ό,τι αφορά στη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς και στα συστήματα αποθήκευσης της ενέργειας.

Η IBM παρουσίασε πρόσφατα μια ολοκαίνουργια συνεργασία με την E.ON για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του δικτύου που ενδέχεται να προκύψουν, καθώς οι ιδιοκτήτες σπιτιών αρχίζουν να τροφοδοτούν το δίκτυο τους από τις μπαταρίες των EV τους.

Ειδικότερα, το εργατικό δυναμικό της IBM Quantum και η E.ON θα ανακαλύψουν πώς ο κβαντικός υπολογισμός μπορεί να βελτιστοποιήσει μια υποδομή ισχύος όταν τα EV συνδέονται με το δίκτυο διανομής ως ένα ευέλικτο μέσο αποθήκευσης.

Η εμπειρία στο πρόγραμμα λογισμικού αποδεικνύεται καθοριστική στην ανάπτυξη της ηλεκτρικής κινητικότητας

ev charging

Η IBM συνεργάζεται με αυτοκινητοβιομηχανίες για σχετικούς σκοπούς. Η διαχείριση της ενέργειας αποτελεί ένα εξαιρετικά προηγμένο πρόβλημα και αυτό είναι το κομμάτι στο οποίο η IBM συνεργάζεται με κατασκευαστές όπως είναι η Daimler και η Honda για να αναλύσουν τις δυνατότητες της φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων και όχι μόνο.

Τα συμβατικά συστήματα υπολογιστών απλώς δεν είναι αρκετά γρήγορα για να πραγματοποιήσουν όλη την αξιολόγηση και να καταλήξουν στις κατάλληλες προβλέψεις.

Ωστόσο, εργασίες αυτού του τύπου έχουν ήδη πραγματοποιηθεί στην Ευρώπη, την Καλιφόρνια και την Ιαπωνία.

Ανεξάρτητα από την αυξανόμενη πολυπλοκότητα που επέρχεται στο δίκτυο, από ψηφιακή άποψη, υπάρχουν πολλές τεχνικές προοπτικές αυτήν τη στιγμή.

Ωστόσο, εκεί θα πρέπει να συναντηθούν οι προσπάθειες των εταιρειών κοινής ωφέλειας, των εταιρειών ενέργειας, των αυτοκινητοβιομηχανιών καθώς και των προμηθευτών τους.

Και μόλις το κάνουν, θα πρέπει να επικεντρωθούν περισσότερο στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών καθώς η τρέχουσα επικέντρωση της προσοχής των εταιρειών στα προϊόντα τους, έχουν οδηγήσει στην τμηματική τεχνογνωσία φόρτισης, με εντελώς διαφορετικά τιμολόγια και είδη σύνδεσης σε κάθε περίπτωση.

Επειδή η αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων όμως ωριμάζει, θα εμφανιστεί ένας αριθμός υποστηρικτικών παρόχων που θα προσφέρουν βελτιωμένη τεχνογνωσία.

Τα εξαιρετικά νέα είναι ότι οι καθιερωμένες αυτοκινητοβιομηχανίες και οι προμηθευτές «έχουν πάρει το μήνυμα» και πολλοί καταβάλλουν ήδη συντονισμένες προσπάθειες για να εξελίξουν τις μεθόδους τους. Δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στο λογισμικό, καθώς και στην ψηφιοποίηση.

Το ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι το πόσο γρήγορα μπορεί το συγκεκριμένο κλίμα και οι εξελίξεις του «να φτάσουν» ως τους καταναλωτές.

abb_img