Suzuki: Ηλεκτρικός πυρετός

Η Suzuki έχει ήδη ξεκινήσει τα πρώτα της βήματα στην ηλεκτροκίνηση, με το πρωτότυπο eVX, το παρθενικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο των Ιαπώνων.

Ακούστε το άρθρο

Η νομοθεσία που ισχύει για τα οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων στο Ηνωμένο Βασίλειο, ορίζει ένα συγκεκριμένο ποσοστό ταξινομήσεων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που θα αφορά το 28% των πωλήσεων για το 2025 και το 80% για τις πωλήσεις του 2030. Οι κατασκευαστές αντιμετωπίζουν πρόστιμο €17.700, για κάθε θερμικό μοντέλο που θα πωλείται πάνω από την επιτρεπόμενη αναλογία.

Suzuki: Ηλεκτρικός παροξυσμός

Για τους λόγους αυτούς, η Suzuki, αποφάσισε να αποσύρει κάποια απο τα θερμικά της μοντέλα, όπως το επαγγελματικό Jimny και το Suzuki Sport, με σκοπό να τα αντικαταστήσει με άλλα μοντέλα στο άμμεσο μέλλον, που θα είναι ηλεκτρικά και να δοθεί έτσι περισσότερος χώρος και βάρος στην ηλεκτροκίνηση.

Suzuki: Ηλεκτρικός παροξυσμός

Suzuki: Με το βλέμμα στην ηλεκτροκίνηση

Ο πρόεδρος Toshihiro Suzuki δήλωσε στους δημοσιογράφους, ότι η εταιρεία του μαθαίνει πολλά για τα ηλεκτρικά μοντέλα, από την συνεργασία της με την Toyota. Η Suzuki έχει ήδη ξεκινήσει τα πρώτα της βήματα στην ηλεκτροκίνηση, με το πρωτότυπο eVX. Είναι το παρθενικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο των Ιαπώνων, με σαφή προσανατολισμό στο off-road. Αποτελεί ένα ηλεκτρικό SUV διαστάσεων S-Cross, που έχει στόχο να μεταφέρει την εκτός δρόμου κληρονομιά της μάρκας, στην ηλεκτροκίνηση.

Suzuki: Ηλεκτρικός παροξυσμός

Το eVX παραγωγής που έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει μέχρι το 2025, είναι πιθανό να χρησιμοποιεί κιβώτιο δύο ταχυτήτων, που θα κατασκευάζεται από την καναδική εταιρεία Inmotive, με την οποία η εταιρεία ήρθε σε συμφωνία. Οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν για να αναπτύξουν το κιβώτιο ταχυτήτων «Ingear», που ισχυρίζονται ότι θα βελτιώνει τις επιδόσεις, αλλά και την αυτονομία.

Suzuki: Ηλεκτρικός παροξυσμός

Το eVX θα εξοπλίζεται με μια μπαταρία 60 kWh, που θα του επιτρέπει μια αυτονομία 550 χλμ μεταξύ των φορτίσεων. Μέχρι στιγμής, η Suzuki δεν έχει δώσει περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του eVX. Βέβαια, πιστεύουμε ότι το μοντέλο θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα σε κάθε άξονα, ώστε να είναι τετρακίνητο.

Εξωτερικά, το μοντέλο διαθέτει μήκος το οποίο συμπίπτει με αυτό του Suzuki S-Cross, ενώ είναι κατά 125 χιλιοστά μεγαλύτερο από το δημοφιλές SUV της φίρμας, το Vitara. Επιπλέον το πλάτος του πρωτότυπου της Suzuki φτάνει τα 1,8 μέτρα ενώ το ύψος τα 1,6 μέτρα.

Suzuki: Ηλεκτρικός παροξυσμός

Ο Toshihiro Suzuki δήλωσε: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να αποκαλύψω το eVX, το πρώτο μας παγκόσμιο EV. Στον Όμιλο Suzuki, η αντιμετώπιση της υπερθέρμανσης του πλανήτη αποτελεί προτεραιότητα. Η Suzuki θα συνεχίσει να παρέχει προσεγμένα προϊόντα στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο, βελτιστοποιώντας τα, για τον τρόπο που ζουν και οδηγούν διαφορετικοί άνθρωποι».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

abb_img