Τα Citroën ë-C3 & Peugeot e-3008 αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις στην παραγωγή

Οι ελλείψεις σε κάποια κομμάτια της παραγωγής έπαιξαν επίσης ρόλο, αλλά ανήκουν πλέον στο παρελθόν, όπως λέει η Stellantis

Ακούστε το άρθρο

Σύμφωνα με ρεπορτάζ των μέσων ενημέρωσης, το Citroën ë-C3 θα βγει στο δρόμο αργότερα από το αναμενόμενο. Προφανώς, υπάρχουν κάποια ζητήματα σχετικά με το λογισμικό, γι’ αυτό και καθυστερεί η μαζική παραγωγή. Το ηλεκτρικό Peugeot e-3008 έχει να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα σχετικά με το σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Η καθυστέρηση αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το Bloomberg. Το ειδησεογραφικό πρακτορείο επικαλείται ανώνυμες πηγές, που γνωρίζουν το θέμα, λέγοντας ότι ο κατασκευαστής είναι «ασαφής λόγω καθυστερήσεων με τους τελικούς ελέγχους λογισμικού για χρήση στη μαζική παραγωγή».

Το προσιτό EV ξεκινά από περίπου 23.000 ευρώ. Οι παραδόσεις ήταν προγραμματισμένες να ξεκινήσουν στις αρχές του καλοκαιριού. Η αυτοκινητοβιομηχανία λέει τώρα ότι οι αγοραστές θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους μετά τις «καλοκαιρινές διακοπές». Το Bloomberg προσθέτει ότι η Citroën έχει ήδη λάβει 30.000 παραγγελίες για το ë-C3 μέχρι στιγμής, το οποίο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Trnava στη Σλοβακία.

Το Citroën ë-C3 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 2023. Προσφέρει αυτονομία WLTP 320 χιλιομέτρων στον μικτό κύκλο και βασίζεται στην πλατφόρμα SLTA Small της Stellantis. Χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 113 PS και μια μπαταρία 44 kWh και μπορεί να φορτίσει με μέγιστη ισχύ 100 kW. Το κατά πόσο μια καθυστέρηση στην παραγωγή θα επηρεάσει τα πράγματα μένει να φανεί, αλλά μάλλον είναι απίθανο.

Όμως υπάρχουν περισσότερα προβλήματα, όπως αναφέρουν οι «μυημένοι». Προφανώς η παραγωγή του Peugeot e-3008 SUV καθυστέρησε επίσης, λόγω προβλημάτων με το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Οι ελλείψεις σε κάποια κομμάτια έπαιξαν επίσης ρόλο, αλλά ανήκουν στο παρελθόν, λέει η Stellantis.

«Η τοποθεσία του Sochaux δεν θα είναι στα βέλτιστα επίπεδα παραγωγής για μερικές ακόμη εβδομάδες, και αυτό είναι φυσιολογικό και υπό έλεγχο», είπε ένας εκπρόσωπος στο Bloomberg μέσω email. «Οι προμηθευτές βρίσκονται επίσης σε φάση με περιόδους παραγωγής και διακοπής λειτουργίας».

Το ηλεκτρικό Peugeot κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Sochaux στη Γαλλία. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 2023 και κυκλοφόρησε νωρίτερα φέτος. «Κάθεται» στο STLA Medium και υπόσχεται έως και 700 χιλιόμετρα αυτονομίας με μία φόρτιση.

Οι καθυστερήσεις δεν θα είναι χωρίς συνέπειες. Το Bloomberg γράφει ότι η Stellantis επιδιώκει να μειώσει το εργατικό της δυναμικό. Σύμφωνα με πηγές της, θα μπορούσε να περικόψει έως και 1.200 «μισθωτές θέσεις μηχανικού στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Κίνα», καθώς αυτές θεωρούνται θέσεις «υψηλού κόστους». Η τελική απόφαση για τον αριθμό των απολύσεων προφανώς δεν έχει ακόμη ληφθεί. 

Πηγή: bnnbloomberg.ca

abb_img