Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν θα «σκοτώσουν» την κουλτούρα του αυτοκινήτου

Οι ηλεκτρικές πλατφόρμες παρέχουν ελευθερία πειραματισμού και καθιστούν προσιτή την απόδοση με φθηνή πρόσβαση σε υψηλή ιπποδύναμη.

Ακούστε το άρθρο

Το AWD Hyundai Ioniq 5 N αποδίδει 600 ίππους και κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα. Παράλληλα με ένα σωρό καπνού απο τα ελαστικά και χρησιμοποιώντας το αναγεννητικό φρενάρισμα στο μέγιστο αποτέλεσμα. Αν αυτό δεν είναι διασκεδαστικό στους τέσσερις τροχούς, δεν ξέρουμε τι είναι.

Εξετάζοντας το χειρισμό και τις επιδόσεις, τα EV προαναγγέλλουν τη μεγαλύτερη πολιτιστική αλλαγή που έχουμε δει στην αυτοκινητοβιομηχανία. Και που πιστεύουμε ότι θα είναι σε μεγάλο βαθμό προς το καλύτερο.

Ο επίπεδος σχεδιασμός του πλαισίου, επιτρέπει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να αποθηκεύουν όλα τα βαριά ηλεκτρικά εξαρτήματα. Τις μπαταρίες και τους κινητήρες και ούτω καθεξής, κάτω από το όχημα. Ωστόσο, τίποτα σχετικά με τη σχεδίαση του skateboard, δεν απαγορεύει στην αυτοκινητοβιομηχανία να κατασκευάσει ένα υβριδικό ή ICE-powered όχημα. Στην ίδια ακριβώς πλατφόρμα.

Το επερχόμενο σεντάν Alfa Romeo Giulia EV, αποδεικνύει ότι μπορείτε ακόμη και να δανείσετε την πλατφόρμα σε άλλες μάρκες. Kαι έτσι η έτοιμη πλατφόρμα skateboard μειώνει σημαντικά τον χρόνο ανάπτυξης. Εξοικονομώντας από τις αυτοκινητοβιομηχανίες τους πόρους και τα έξοδα κατασκευής κάθε νέου αυτοκινήτου από την αρχή.

Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν θα σκοτώσουν την κουλτούρα του αυτοκινήτου

Το πλαίσιο Skateboard θα αναβιώσει το Coachbuilding

Ωστόσο, η ευελιξία ενός πλαισίου skateboard, ξεπερνά την απλή προσαρμογή διαφόρων στυλ αμαξώματος και ποικιλίας κινητήρων. Είναι σημαντικό ότι θα μπορούσε να δει μια αναβίωση στο κλασικό coachbuilding. Η κατασκευή πούλμαν έπεσε σε δυσμένεια όταν τα αυτοκίνητα μεταπήδησαν στην κατασκευή unibody.
Καθώς το αμάξωμα ήταν πλέον αναπόσπαστο μέρος του πλαισίου. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να σχεδιάσουν ένα αμάξωμα και ένα εσωτερικό. Είτε πρόκειται για κουπέ, σεντάν, χάτσμπακ ή κάμπριο, και να το κολλήσουν και είναι έτοιμο.
Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν θα σκοτώσουν την κουλτούρα του αυτοκινήτου
Ήσυχα αυτοκίνητα σημαίνει περισσότερες πίστες αγώνων
Αυτές τις μέρες, οι περιορισμοί θορύβου, έχουν αποδειχθεί ότι είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για την παρεμπόδιση των λειτουργιών της πίστας. Με τη Laguna Seca να είναι η πιο πρόσφατη πίστα, που αντιμετωπίζει παράπονα σχετικά με τα επίπεδα θορύβου.
Εκτός κι αν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ειδικά προγραμματισμένο να κάνει ψεύτικο θόρυβο από τον κινητήρα. Ή να εκπέμπει βουητά και «κελαηδίσματα» για να ειδοποιεί τους πεζούς, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι σχεδόν αθόρυβο. Έτσι την πρώτη φορά που βλέπετε ένα EV επιδόσεων σε δράση.
Είναι σχεδόν απόκοσμο να ακούτε τίποτα άλλο εκτός από το τρίξιμο των ελαστικών και τον θόρυβο του ανέμου. Το γεγονός είναι ότι λιγότερος θόρυβος σημαίνει λιγότερα παράπονα και αυτό σημαίνει λιγότερους περιορισμούς για τις πίστες.

Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν θα σκοτώσουν την κουλτούρα του αυτοκινήτου

Τόσο Εύκολα Προσβάσιμο

Το Hyundai Ioniq N είναι ίσως το πιο προφανές παράδειγμα, που αποδίδει 601 ίππους για λιγότερο από εβδομήντα χιλιάδες δολάρια. Αλλά δεν είναι το μόνο αυτοκίνητο που προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις σε τιμή μεσαίας κατηγορίας.

Η διαμόρφωση διπλού κινητήρα του Tesla Model 3 Performance 2025, ξεπερνά το σύστημα τετρακίνησης N. Από τη γραμμή εκκίνησης κατά 0,3 δευτερόλεπτα με MSRP 54.990 $ και με ισχύ πάνω από 500 ίππους.

Το Tesla Model S Plaid, είναι λίγο πιο δαπανηρό, ξεκινώντας από 89.990 $, αλλά σε αυτή την τιμή, παίρνετε 1.020 άλογα και 0-100 σε λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα. Και μόλις ξεκινάμε. Όπως τείνει να κάνει η τεχνολογία, τα EV θα πρέπει να γίνονται καλύτερα και πιο προσιτά.

Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν θα σκοτώσουν την κουλτούρα του αυτοκινήτου

Τα ηλεκτρικά δείχνουν το μέλλον

Σε τι φτάνουμε; Τα EV διευκολύνουν την απόκτηση μεγάλης ισχύος, με λιγότερα χρήματα. Και βρισκόμαστε ακόμα στα σπάργανα της τεχνολογίας ηλεκτρονικών κινητήρων. Το γεγονός ότι τα υπεραυτοκίνητα με τετρακινητήρες έχουν 2.000 ίππους. Ενώ αντίστοιχες μηχανές ICE έχουν μόνο 1.000 ίππους, δείχνει πόσο εύκολο είναι να αποκτήσετε μεγάλη ισχύ από ένα EV.

Η αγορά αυτοκινήτων μεσαίας απόδοσης κινητήρα, ήταν πάντα μια αρκετά στενή κατηγορία και επίσης ακριβή. Αλλά με τα ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, μπορείτε να τοποθετήσετε τις μπαταρίες και τους κινητήρες σχεδόν οπουδήποτε θέλετε. Για να ρυθμίσετε την ισορροπία βάρους με τρόπο που απλά δεν θα μπορούσατε να κάνετε με ένα όχημα εσωτερικής καύσης.

Τα ηλεκτρικά οχήματα όπως η Porsche 718 EV, συσσωρεύουν το βάρος προς το κέντρο. Με τον τεχνικό επικεφαλής της Porsche, Michael Steiner, να εξηγεί ότι «είναι λίγο πολύ αντίγραφο σχεδίασης του μεσαίου κινητήρα». Η Lotus το έκανε επίσης με το Evija, περιγράφοντας την μπαταρία ως «μπαταρία στο στήθος». Που ταιριάζει ακριβώς εκεί που θα έκανε ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης σε ένα υπεραυτοκίνητο μεσαίου κινητήρα.

Εν τω μεταξύ, το Rimac Nevera, συγκεντρώνει ακόμη περισσότερο το βάρος του. Τοποθετώντας τμήματα της μπαταρίας στη σήραγγα μετάδοσης, δημιουργώντας ένα ακόμη πιο κεντρικά τοποθετημένο κέντρο βάρους.

Η εσωτερική σχεδίαση ενός αυτοκινήτου ήταν πάντα σε αντίθεση με τις μηχανικές ανάγκες του οχήματος. Πρέπει να αφήσετε χώρο για τον άξονα μετάδοσης κίνησης, τους άξονες, τον κινητήρα, τη δεξαμενή αερίου και οτιδήποτε άλλο. Με ένα EV, ξεκινάτε με ένα επίπεδο δάπεδο στις περισσότερες περιπτώσεις. Αλλά μπορείτε επίσης να τοποθετήσετε τις μπαταρίες όπου θέλετε και μπορείτε να δημιουργήσετε σχεδόν ό,τι θέλετε πάνω από αυτό.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι βαρύτερα από προεπιλογή. Μόνο η μπαταρία μπορεί να ζυγίζει περίπου χιλιάδες λίβρες. Ενώ ένας κινητήρας V8 μπορεί να μην περάσει τις 500 λίβρες. Όμως, με την έξυπνη σχεδίαση και τη μηχανική, δεν υπάρχει λόγος να μην μπορούμε να μειώσουμε αυτά τα «βαρίδια».

Το Caterham Project V είναι ακόμα πιο ελαφρύ, στα 2.700 λίβρες. Ίσως περισσότερο από την αύξηση της ιπποδύναμης και των χαμηλότερων 0-100 δευτ., η μείωση του βάρους θα είναι ο πραγματικός αγώνας εξοπλισμών της εποχής των EV.

Είναι δύσκολο να υποστηρίξουμε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι ένα σημαντικό όφελος για την κοινότητα των οπαδών του αυτοκινήτου. Όσο για τη μυρωδιά της βενζίνης, υπάρχει πάντα η Dior Fahrenheit, η κολόνια που μυρίζει σαν φρέσκο ​​ντεπόζιτο premium αμόλυβδης.

Πηγή: CARBUZZ

 

abb_img