Από 973.227 οχήματα που πουλήθηκαν το 2018 σε 643.000 μονάδες το 2023, αυτή είναι η μεγάλη πτώση για την Jeep. Έχει υποστεί πέντε συνεχόμενα χρόνια πτώσης.
Το τσεκούρι των προσιτών Renegade και Cherokee σίγουρα δεν βοήθησε, αλλά ο νέος CEO Antonio Filosa έχει ένα σχέδιο. Τα Wagoneer S και Recon έρχονται ως ηλεκτρικά SUV. Επιπλέον, προφανώς εξετάζονται και εκδόσεις βενζίνης.
Μιλώντας στο Automotive News, το αφεντικό της Jeep παραδέχτηκε, ότι τα δύο μελλοντικά ηλεκτρικά SUV, ενδέχεται να ενωθούν με συμβατικά κινητήρια παράγωγα.
Αυτό θα ήταν δυνατό χάρη στην πλατφόρμα STLA Large, που έχει ήδη υποστηρίξει το νέο Dodge Charger. Είναι μια αρχιτεκτονική με επίκεντρο τα EV, που μπορεί να φιλοξενήσει και ICE. Η επόμενη γενιά Alfa Romeo Giulia και Stelvio, αποκτούν επίσης αυτό το υλικό.
Και εκδόσεις ICE
Ο επικεφαλής honcho της Jeep, είπε στο Automotive News ότι εάν προκύψουν ευκαιρίες για εκδόσεις ICE, «πρέπει να τις αρπάξουμε αλλιώς κάποιος άλλος θα το κάνει».
Δεδομένου ότι η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων φαίνεται να κρυώνει, η πώληση αυτών των δύο μοντέλων με κινητήρες φυσικού αερίου σε πιθανώς χαμηλότερη τιμή, φαίνεται σαν κάτι το αδιανόητο.
Θα ήταν λογικό ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι ο νέος στόχος της εταιρείας, είναι να πετύχει ένα εκατομμύριο ετήσιες πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ακόμη και με τα παράγωγα αερίου των Wagoneer S και Recon, το χτύπημα στο 1M εξακολουθεί να φαίνεται ως ένας υπερβολικά φιλόδοξος στόχος σε αυτό το σημείο.
Τα φθηνότερα οχήματα για να αντικαταστήσουν έμμεσα τα Renegade και Cherokee θα βοηθούσαν στην ενίσχυση του όγκου. Το Jeep Avenger της Ευρώπης, μπορεί να είναι μια λύση στις ΗΠΑ, αλλά δεν αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης.
Εν τω μεταξύ, το Wagoneer S των 600 ίππων, έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην αγορά το τρίτο τρίμηνο του έτους για μια σύντομη πορεία το 2024 MY.
Με 0 -100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από τρεισήμισι δευτερόλεπτα, θα είναι το πιο γρήγορο όχημα της Jeep. Αποκτά περίπου 400 μίλια αυτονομίας και τετρακίνηση με ρύθμιση διπλού κινητήρα. Το αφεντικό της εταιρείας λέει ότι το μεγάλο ηλεκτρικό SUV μπορεί να δελεάσει τους αγοραστές της Tesla που «θέλουν κάτι πιο εξελιγμένο».
Το μικρότερο Recon έρχεται στο τέλος του έτους και θα έχει την πρώτη του πλήρη χρονιά στην πώληση το 2025. Εκτός από την πλατφόρμα STLA Large, οι τεχνικές προδιαγραφές δεν έχουν αποκαλυφθεί, αλλά θα πρέπει να είναι μικρότερο από τα έργα Wagoneer S. Filosa που ενδιαφέρονται για τους πελάτες της Wrangler.
Πηγή: motor1.com