Η Peugeot ετοιμάζεται να εμπλουτίσει την παλέτα των ηλεκτρικών SUV της, με νέες τετρακίνητες εκδόσεις, για τα μοντέλα e-3008 και e-5008. Αυτές οι εκδόσεις, γνωστές ως Dual Motor, θα έχουν συνολική ισχύ 325 PS, χάρη στον συνδυασμό ενός κινητήρα 213 PS στον μπροστινό άξονα και ενός δεύτερου κινητήρα 112 PS στους πίσω τροχούς. Αυτή η τετρακίνητη τεχνολογία, θα είναι η πρώτη της κατηγορίας της για την πλατφόρμα Stellantis STLA Medium, η οποία μέχρι στιγμής υποστήριζε μόνο μονοκίνητήρια ηλεκτρικά οχήματα.
Προς το παρόν, η Peugeot δεν έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες σχετικά με την μπαταρία, την αυτονομία ή τις επιδόσεις των νέων εκδόσεων. Ωστόσο, τα υπάρχοντα μοντέλα e-3008 και e-5008 προσφέρουν επιλογές μπαταριών 73 kWh ή 97 kWh. Η εταιρεία αναμένει να δημοσιεύσει τις τεχνικές προδιαγραφές σύντομα, γεγονός που θα δώσει μια καλύτερη εικόνα για το πώς θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν παρόμοιες τεχνολογίες, από άλλες μάρκες της Stellantis, όπως η Jeep ή η Opel.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Peugeot 3008 Hybrid 136 e-DCS6 – Haute couture
Εκτός από τις τετρακίνητες εκδόσεις, η Peugeot σχεδιάζει να προσφέρει το e-5008 και σε πενταθέσια έκδοση, με αυξημένο χώρο αποσκευών (994 λίτρα, ή 2.310 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα). Ωστόσο, οι παραγγελίες για αυτές τις εκδόσεις, δεν είναι ακόμη δυνατές, καθώς η εταιρεία περιμένει την οριστικοποίηση των δεδομένων κατανάλωσης και εκπομπών.
Επιπλέον, η Peugeot ετοιμάζει ένα σύστημα προθέρμανσης μπαταρίας, το οποίο θα συνδέεται με το σύστημα προθέρμανσης του εσωτερικού του οχήματος. Αυτό το σύστημα θα βελτιώσει τον χρόνο φόρτισης σε κρύες συνθήκες και θα ενεργοποιείται αυτόματα μέσω του Trip Planner, όταν ο οδηγός σχεδιάζει μια στάση για φόρτιση.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Peugeot e-2008 – Το best seller SUV μπήκε στην πρίζα
Τέλος, η Peugeot αναφέρει ότι το 3008, έχει ήδη ξεπεράσει τις 120.000 παραγγελίες σε όλους τους τύπους κίνησης, με το πλήρως ηλεκτρικό e-3008 να αντιπροσωπεύει το 22% αυτών. Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 26.400 μονάδες, ποσοστό υψηλότερο από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Η εταιρεία στοχεύει να διπλασιάσει τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2024, ενώ ταυτόχρονα επεκτείνει την γκάμα των υβριδικών και plug-in υβριδικών μοντέλων της, όπως το 3008, το οποίο προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως και 85 χιλιόμετρα.
Οι παρακάτω πίνακες συνοψίζουν τα τεχνικά δεδομένα των μέχρι σήμερα διαθέσιμων εκδόσεων:
E-3008 210 Standard Range | E-3008 210 Long Range | |
---|---|---|
Τύπος κίνησης | FWD | FWD |
Ισχύς | 156 kW | 170 kW |
Ροπή | 345 Nm | 345 Nm |
Επιτάχυνση | 8,8 δευτ | 8,7 δευτ |
Τελική ταχύτητα | 170 χλμ/ώρα | 170 χλμ/ώρα |
Εύρος αυτονομίας WLTP | 524 χλμ | 698 χλμ |
Μπαταρία | 73 kWh | 97 kWh |
Δυνατότητα φόρτισης DC | 160 kW | 160 kW |
Χρόνος φόρτισης DC 20-80% | 30 λεπτά | 27 λεπτά |
Ενδεικτική τιμή | 48.650 ευρώ | 52.750 ευρώ |
E-5008 210 Standard Range | E-5008 210 Μεγάλης εμβέλειας | |
---|---|---|
Τύπος κίνησης | FWD | FWD |
Ισχύς | 156 kW | 170 kW |
Ροπή | 345 Nm | 345 Nm |
Επιτάχυνση | 9,7 δευτ | 9,6 δευτ |
Τελική ταχύτητα | 170 χλμ/ώρα | 170 χλμ/ώρα |
Εύρος αυτονομίας | 500 χλμ | 664 χλμ |
Μπαταρία | 73 kWh | 97 kWh |
Δυνατότητα φόρτισης DC | 160 kW | 160 kW |
Χρόνος φόρτισης DC 20-80% | 30 λεπτά | 27 λεπτά |
Ενδεικτική τιμή | 51.150 ευρώ | 55.250 ευρώ |