Τα πρώτα Polestar 4 παραδόθηκαν στην Ευρώπη

Η Polestar παρέδωσε τις πρώτες μονάδες του Polestar 4 στην Ευρώπη, σε αγοραστές στη Γερμανία, τη Νορβηγία και τη Σουηδία.

Ακούστε το άρθρο

Η Polestar παρέδωσε τις πρώτες μονάδες του Polestar 4 στην Ευρώπη, σε αγοραστές στη Γερμανία, τη Νορβηγία και τη Σουηδία. Στην Κίνα, το ηλεκτρικό SUV coupé έχει παραδοθεί στους πελάτες, ήδη από τα τέλη του 2023.

Τα πρώτα Polestar 4 παραδόθηκαν στην Ευρώπη

Η Polestar ανακοίνωσε ότι δεν θα σταματήσει με τις τρεις ευρωπαϊκές αγορές που αναφέρονται. «Οι παραδόσεις σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές θα επιταχυνθούν τις επόμενες εβδομάδες», λέει η αυτοκινητοβιομηχανία. Η Polestar ανακοίνωσε στην πρεμιέρα του μοντέλου τον Απρίλιο του 2023, ότι οι παραδόσεις του Polestar 4 θα πραγματοποιούνταν το 2024. Με την κυκλοφορία στη Γερμανία, τη Νορβηγία και τη Σουηδία, η αρχή έχει πλέον γίνει.

Τα πρώτα Polestar 4 παραδόθηκαν στην Ευρώπη

Όπως αναφέρθηκε, το Polestar 4 θα βγει επίσης από τη γραμμή παραγωγής στο Busan της Νότιας Κορέας από το δεύτερο εξάμηνο του 2025 για τις αγορές της περιοχής και της Βόρειας Αμερικής, με μια σύμβαση κατασκευής από τη Renault Korea Motors. Με αυτή τη διευρυμένη βάση παραγωγής, η σουηδο-κινεζική εταιρεία, ανακοίνωσε ότι θα είναι σε θέση να παράγει και να προμηθεύει περισσότερα Polestar 4 παγκοσμίως.

Τα πρώτα Polestar 4 παραδόθηκαν στην Ευρώπη

«Με το Polestar 3 ήδη στο δρόμο από το καλοκαίρι, αυτό είναι το επόμενο σημαντικό ορόσημο για εμάς το 2024, καθώς πραγματοποιούμε τις πρώτες μας παραδόσεις Polestar 4 στην Ευρώπη και δίνουμε στους πελάτες μας ακόμη περισσότερες επιλογές», λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Polestar, Thomas Ingenlath. «Με τρία μοντέλα, η Polestar τοποθετείται ως η κορυφαία μάρκα πολυτελών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, στην παγκόσμια αγορά EV». Το Polestar 4 τοποθετείται ως ένα SUV coupé, τόσο σε μέγεθος όσο και σε τιμή, μεταξύ του Polestar 2 μεσαίου μέγέθους σαλούν και το μεγαλύτερο Polestar 3 SUV.

Τα πρώτα Polestar 4 παραδόθηκαν στην Ευρώπη

Το Polestar 4 βασίζεται στην αρχιτεκτονική αειφόρου εμπειρίας (SEA) της Geely, η οποία έχει αποτελέσει τη βάση για πολλά ηλεκτρικά οχήματα τα τελευταία χρόνια. Το Polestar 4 υιοθετεί τους σύγχρονους κινητήρες από την πλατφόρμα. Η τετρακίνητη έκδοση έχει ισχύ συστήματος 544 PS και ροπή 686 Nm. Εκτός από το μοντέλο με διπλό κινητήρα, αργότερα θα υπάρχει και μια έκδοση με μονοκινητήρα με κίνηση στους πίσω τροχούς, με ισχύ 272 PS και ροπή 343 Nm. Η μπαταρία έχει ενεργειακό περιεχόμενο 102 kWh και έτσι επιτρέπει αυτονομία έως και 600 χιλιομέτρων.

Τα πρώτα Polestar 4 παραδόθηκαν στην Ευρώπη

Το μοντέλο ανήκει στην κατηγορία D, επομένως με μήκος 4,84 μέτρα και πλάτος 2,14 μέτρα, το Polestar 4 δεν είναι μικρό αυτοκίνητο. Έχει ύψος 1,54 μέτρα και μεταξόνιο 2,999 μέτρα. Το όχημα σχεδιάστηκε ως SUV coupé από την αρχή και δεν προήλθε από κάποιο μοντέλο SUV. Σύμφωνα με την εταιρεία, ως εκ τούτου, δεν θα πρέπει να υπάρξει κανένας συμβιβασμός στο πίσω χώρο για το κεφάλι, ενώ στην πραγματικότητα, υπάρχουν και ρυθμιζόμενα καθίσματα στο πίσω μέρος.

Τα πρώτα Polestar 4 παραδόθηκαν στην Ευρώπη

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του αμαξώματος του Polestar 4, είναι η έλλειψη πίσω παραθύρου, ενώ επίσης και το σαλούν Polestar 5, θα κάνει και αυτό χωρίς κλασικό πίσω παράθυρο. Ο Ingenlath μιλά για ένα «εικονικό πίσω παράθυρο» και έναν «ψηφιακό καθρέφτη οπισθοπορείας παγκόσμιας κλάσης».

Πηγή: polestar.com

abb_img