Τέλος στους αισθητήρες υπερήχων στους προφυλακτήρες των αυτοκινήτων της βάζει η Tesla, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία θα καταργήσει και τους 12 αισθητήρες στα οχήματά της. Θα χρησιμοποιεί μόνο κάμερες για τις λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης.
Ως γνωστόν, οι αισθητήρες αυτόνομης οδήγησης είναι χρήσιμοι κυρίως για την ανίχνευση αντικειμένων σε κοντινή απόσταση, σε εφαρμογές όπως η αυτόματη στάθμευση και οι προειδοποιήσεις σύγκρουσης.
Το Tesla Cybertruck μπαίνει και στο νερό!
Η Tesla καταργεί προσωρινά το αυτόματο παρκάρισμα
Πλέον, τα αυτοκίνητα της αμερικάνικης φίρμας τα οποία θα βγαίνουν από την παραγωγή χωρίς τους αισθητήρες, προσωρινά δεν θα υποστηρίζουν τη λειτουργία αυτόματης στάθμευσης. Όπως επίσης και τη λειτουργία κλήσης του οχήματος από την εφαρμογή (app) της Tesla.
Ειδικότερα, η εταιρεία καταργεί προσωρινά τις λειτουργίες Autopark, Park Assist, Summon και Smart Summon. Οι εν λόγω λειτουργίες θα είναι και πάλι διαθέσιμες, όταν η εταιρεία τελειοποιήσει το σύστημα που χρησιμοποιεί αποκλειστικά τις κάμερες.
Η αλλαγή θα ισχύσει, αρχής γενομένης από αυτό τον μήνα, για τα μοντέλα Model 3 και Model Y, που παράγονται για τις αγορές της Βόρειας Αμερικής, της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Ταϊβάν. Από το 2023, η κατάργηση των αισθητήρων θα ισχύσει τόσο για το Model S, όσο και για το Model X.
Tesla: Λιγότερες παραδόσεις οχημάτων στο τρίτο τρίμηνο!
Οι αισθητήρες φεύγουν, οι κάμερες έρχονται
Ένα χρόνο νωρίτερα η Tesla αποφάσισε και την κατάργηση των αισθητήρων ραντάρ, λόγω της παγκόσμιας έλλειψης τσιπ. Η εταιρεία παρουσίασε το σχέδιο Tesla Vision, το οποίο δεν προβλέπει κανέναν αισθητήρα εκτός από τις κάμερες.
Η εν λόγω τακτική είναι αντίθετη με τις πρακτικές έτερων αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες εξοπλίζουν τα μοντέλα τους με όλο και περισσότερους αισθητήρες. Μερικοί από αυτούς είναι τα συστήματα LiDAR. Ο CEO της Tesla, Έλον Μασκ, τα έχει απορρίψει εξαιτίας του υπερβολικά υψηλού κόστους.