Τις τελευταίες ημέρες, οι εμφανίσεις του Tesla Cybercab κατά τις δοκιμές, έχουν αυξηθεί τόσο στην Καλιφόρνια όσο και στο Τέξας, υποδηλώνοντας ότι η εταιρεία επιταχύνει την ανάπτυξη του ηλεκτρικού ρομποτικού ταξί της. Παράλληλα, οι μονάδες που δοκιμάζονται, εξακολουθούν να διαθέτουν συμβατικό τιμόνι, χαρακτηριστικό που έλειπε από τα αρχικά πρωτότυπα.
Η Tesla παρουσίασε πρόσφατα μια αναβαθμισμένη έκδοση του Cybercab, με σημαντικές αλλαγές στο εξωτερικό και το εσωτερικό. Το όχημα πλέον διαθέτει μεγαλύτερο μπροστινό splitter, ανασχεδιασμένους προβολείς, νέα τάμπλετ, βάση πινακίδας, παράθυρα χωρίς πλαίσιο, διπλούς υαλοκαθαριστήρες και πόρτες τύπου ψαλιδιού. Στο εσωτερικό, συναντάμε ανασχεδιασμένο ταμπλό και πάνελ θυρών, νέα καθίσματα και βελτιωμένο χώρο για τα πόδια.
Παρά αυτές τις αναβαθμίσεις, ο βασικός σχεδιασμός παραμένει αναγνωρίσιμος: πρόκειται για ένα μικρό διθέσιο με προφίλ σε σχήμα δακρύου, που θυμίζει το GM EV1 και το Volkswagen XL1. Η Tesla έχει ανακοινώσει, ότι η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το 2026-2027, αν και παραμένει ασαφές, εάν το χρονοδιάγραμμα θα τηρηθεί. Ο CEO Elon Musk ανέφερε πρόσφατα, ότι η μαζική παραγωγή πιθανότατα θα ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2026. Αν και οι φιλόδοξοι στόχοι παραγωγής παραπέμπουν σε προηγούμενες αποτυχίες, όπως το Cybertruck, το μέλλον του Cybercab μένει να φανεί, ιδιαίτερα δεδομένου ότι η αγορά για μικρά διθέσια κουπέ, είναι περιορισμένη.

Το Cybercab θα προσφέρεται με μπαταρία κάτω των 50 kWh, αλλά χάρη στην υψηλή αποδοτικότητά του, η αυτονομία του αναμένεται να φτάνει τα 483 χλμ. Ο Franz von Holzhausen, Διευθυντής Σχεδιασμού της Tesla, τόνισε ότι το σχήμα δακρύου του είναι μοναδικό, με στενότερο πίσω μέρος, σε σύγκριση με το μπροστινό, γεγονός που ενισχύει την αεροδυναμική και την αποδοτικότητα. Η Tesla έχει θέσει τιμή-στόχο περίπου τα 30.000 δολάρια, πιθανώς λαμβάνοντας υπόψη την ομοσπονδιακή φορολογική πίστωση 7.500 δολαρίων στις ΗΠΑ.
Το βασικό πλεονέκτημα του Cybercab, θα είναι το σύστημα πλήρους αυτόνομης οδήγησης (FSD), το οποίο όμως είναι ήδη διαθέσιμο και σε άλλα μοντέλα της Tesla. Αυτό δημιουργεί ερωτήματα, για το αν οι πελάτες θα επιλέξουν ένα μικρό διθέσιο, αντί για τα δημοφιλή Model 3 και Model Y, τα οποία προσφέρουν πέντε θέσεις και μεγαλύτερη πρακτικότητα. Αν και το Cybercab προορίζεται κυρίως για επαγγελματική χρήση, παραμένει ασαφές αν αυτό θα είναι αρκετό, για να κερδίσει τη ζήτηση στην αγορά.
Πηγή: forococheselectricos.com